Die kan 40 minuten zo spelen zonder stuk te zitten hoor.quote:
tenzij je castaignos heet, is buitenspel een foutje dat je niet zo vaak maakt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef FredVleespet het volgende:
Het zit mee zegtie, 3meter buitenspel is gewoon buitenspel
Er staat een paard op de gang. Ja ja een paard op de gang.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Heb je poep in je ogen? Slik die fluit maar door we zingen luid in koor. BUITENSPEL!
Als we van onze helft afkomen jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:56 schreef FredVleespet het volgende:
En dan nu 1-3 maken uit een corner
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas mag maar 1 bal in het veld.
Beledig je mij nu?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas mag maar 1 bal in het veld.
Zo te verwachten natuurlijkquote:
Ja boysquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
GODVERDOMME MAN, wat een kansen van City. Dit gaat binnen nu en 5 minuten fout. Nu veranderen van spel boys. Weer zoals de eerste helft erop knallen en tikkie takkie voetbal.
Bang voor de Engelse verdedigersquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef Zeurendenl het volgende:
Waarom is Babel zo slecht vandaag ..
scheids fluit gewoon goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Op het forum van City vinden ze de scheids partijdig voor Ajax
agree - ref is a fkn joke. look at that - that guys holding tevez at the wrist for like 5 seconds! so frustrating.
Daar zitten louter mongolen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
agree - ref is a fkn joke. look at that - that guys holding tevez at the wrist for like 5 seconds! so frustrating.
Op een Engels forum kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef FredVleespet het volgende:
Eriksen speelt wel weer een partij matig zeg
Alderweireld had geen geel verdiend??quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dat zal het zijnquote:
Kijk jij bij een EL-wedstrijd van PSV niet op Armeense forums dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op een Engels forum kijken![]()
fap je erop ofzo?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk jij bij een EL-wedstrijd van PSV niet op Armeense forums dan?
Nee, was een slinding op de balquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Alderweireld had geen geel verdiend??
Barryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Daar twijfelde toch geen mens aan.quote:
quote:
Ik telde er al vijfquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef Dekatria het volgende:
De schoenen van Aguero, nu al derde keer
Balletje valt wel een keer goed ja toch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
Er zit echt totaal geen aanvalsspel in bij City.
Waarschijnlijk dezelfde als het hele basiselftal van Fortuna Sittard(?) toen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Daar ging Kenneth anders weer lekker kamikaze de fout in... en wat heeft die Aguero in hemelsnaam voor schoenen aan
Als ze zo blijven spelen betwijfel ik het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Balletje valt wel een keer goed ja toch.
En daarvan nog 3 voor de rust. Dat je dan even je schoeisel wisseltquote:
Ja, die zal vast het verschil gaan maken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
Schöne eruit, Fischer erin. Eriksen naar de plaats van Schöne, Babel naar de plaats van Eriksen en Fischer naar de plaats van Babel.
Ik ben één tactisch meesterbrein.
Bel Frank ffquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
Schöne eruit, Fischer erin. Eriksen naar de plaats van Schöne, Babel naar de plaats van Eriksen en Fischer naar de plaats van Babel.
Tis wat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
Heb je weer een opstelling in je binnenzak?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
Klopt. En als ik kiezen moest tussen een nieuwe Ferrari of een paar dure schoenen wist ik het ook wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef tralalala het volgende:
Schoenen worden niet vergoed bij City
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je weer een opstelling in je binnenzak?
weet heel City weer niet wie nou wiens mannetje is. geniaalquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, vooral dat Babel dan in de spits staat. Die zie je nu niet namelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die zal vast het verschil gaan maken.
Moet ie het helemaal zelf betalen van zijn 11 mln per jaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef tralalala het volgende:
Schoenen worden niet vergoed bij City
Als heel City het IQ van Balotelli heeft moet dat de doodsteek zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
weet heel City weer niet wie nou wiens mannetje is. geniaal
zal niet veel schelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als heel City het IQ van Balotelli heeft moet dat de doodsteek zijn.
als ajax de 1-3 scoortquote:
net nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
Zou het IQ van Babel en Balotelli samen boven de 100 uitkomen?
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
palen werden nu wel gedekt en ajax heeft nou niet bepaald een team met Drogba, Bony en Lukaku er in.quote:
Leuke (matige) grapquote:
te slecht gewoonquote:
Hun penislengte zou goed groter kunnen zijn dan hun IQquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
Vloog nog hoger over dan de creatie J.M. Barriequote:
misschin is hij half?quote:
Evert is nooit leuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
Alleen als Evert zoiets zegt is het leuk.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerlijk toegeven dat hij hem wel mooi binnenhield
wordt 2-2 ja, zoals ik voorspelde.quote:
Ik wilde je maar helpen hoor, want straks ben je in Argentinië en schrijf je het verkeerd.quote:
nee joh, city kan geen vuist maken.quote:
Het is een herhaling hoor, hij blijft het niet doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij niet uit kijkt breekt hij nog z'n enkels.
Het is alleen leuk wanneer Sierd het zegt terwijl hij Evert immiteert.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
Alleen als Evert zoiets zegt is het leuk.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wordt 2-2 ja, zoals ik voorspelde.
Dankje, ik had net een reis geboekt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wilde je maar helpen hoor, want straks ben je in Argentinië en schrijf je het verkeerd.
Dat durft niemand meer, valt te begrijpenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef baasvandemaffia het volgende:
SPEEL GODVERDOMME BABEL IN DAN
quote:
ajax welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef tralalala het volgende:
Gelukkig counteren ze niet zo goed als Real
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |