Kerstquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dus je blijft dat doen totdat we een geldige reden hebben om kerst te haten of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wou het nog even geheim houden dat ik de loterij had gewonnen
ik ook niet, was ook positief bedoeld die opmerkingquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ze kerst haten.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kerst
Nee serieus man. Niet tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Wat begrijp je niet aan 'ik heb zo mijn redenen om kerst niet leuk te vinden'?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat vind je niet leuk aan gezelligheid,lekker eten,en misschien wel cadeautjes?
Nou wat zijn jouw redenen dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'ik heb zo mijn redenen om kerst niet leuk te vinden'?
Nee, moet morgen vroeg op om te leren aangezien ik nu geen flikker heb gedaanquote:
Ow, jammer ik mis je welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, moet morgen vroeg op om te leren aangezien ik nu geen flikker heb gedaan![]()
Dank hypo en roro
Oh oke, nou ja jij hebt tenminste een echte reden dan denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die ga ik niet op internet delen.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke, nou ja jij hebt tenminste een echte reden dan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |