meenemen glaag, andels doe je gewoon in prastic zakje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Komt el aan.
Meenemen of hiel opeten?
Misschien zijn het wel gewoon de realisten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Altijd van die zure mensen die dat doen.
je bent zelf pH 1!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja het is maar 1 keer per jaar en dan zeuren zequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kerstquote:
Ik wil wel met jou onder de kerstboomquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kerst
"Gezelligheid met kerst"
Als ik gezellig wil doen, doe ik niet alleen met kerst hoor.
Maarrrrr wel shoppen rond kerst
Eten
Dit jaar ga ik een kerstvrouw jurk dinges kopen en daarin rondhuppelen, kan gewoon, maak ik kerst nog leuk voor mezelf.
Hypo snapt hetquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel gewoon de realisten.
2 dagen per jaar, en daarvoor minstens 2 maanden gezeik 'omg kerst weer bijna zo leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja het is maar 1 keer per jaar en dan zeuren ze
Ligt eraan hoeveel cadeautjes je meebrengt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou onder de kerstboom
Kerstquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
2 dagen per jaar, en daarvoor minstens 2 maanden gezeik 'omg kerst weer bijna zo leuk![]()
![]()
![]()
' ect.
Kerst is gewoon een mooie tijd. Je vindt je verjaardag dus ook niks, sinterklaas vroeger ook niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
2 dagen per jaar, en daarvoor minstens 2 maanden gezeik 'omg kerst weer bijna zo leuk![]()
![]()
![]()
' ect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |