gemengd man, het is wederzijds maar gaat in ups en downs.quote:
Das waar, maar ik heb er even geen controle overquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is wat je er zelf van maakt, het is jouw keuze om erbij te gaan zitten als emo.
Uiteindelijk blik je heus wel terug maar in mindere mate
Ja en dat diegene het niet waard was, en ontzettend spijt en allesquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En achteraf denk ik echt, wat een mongol was het
Is goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Zielige en treurige blikken wil ik graag verblijden. Daarom af en toe zo'n opmerking.
Ik verhuis ook naar Almere.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon in de verkeerde stad om verliefd te worden denk ik
Jeweetz, als je weer dagboekverhalen hebt mijn wa staat aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gemengd man, het is wederzijds maar gaat in ups en downs.
Niet hopen, maar doen, je mentaliteit moet veranderen, als een zoutzak zitten en wachten tot de storm voorbij is gaat lang duren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb er even geen controle over
Hopelijk ben ik er snel overheen, want ik word gek. (inb4 ben je al)
[..]
Ja en dat diegene het niet waard was, en ontzettend spijt en allesMaar dat het nu te laat is.
Ik weet ik weetquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jeweetz, als je weer dagboekverhalen hebt mijn wa staat aan.
Niet zulke dingen posten, daar krijg je mij zelfs in een treurige bui mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef Oceanview het volgende:
I still remember you and those days could not get better
I keep it all, this won’t fade, I’ll never let it
I know you gave it all so good, I can’t forget it
Still lost in you, on that day we’ll stay forever
Stay forever
Ik kom, ik kom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het aanbod voor onder mn bed geldt nog steeds.
Maar dit liedje zit stuck in my head want het is zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zulke dingen posten, daar krijg je mij zelfs in een treurige bui mee.
Verliefd worden op mijquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik op jou verliefd worden
Ja, doen doen doen, ik weet alleen niet wat ik moet doen om hem te vergeten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet hopen, maar doen, je mentaliteit moet veranderen, als een zoutzak zitten en wachten tot de storm voorbij is gaat lang duren.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verliefd worden op mij
Daar gaat je leven jongen.
[..]
Ja, doen doen doen, ik weet alleen niet wat ik moet doen om hem te vergeten.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zulke dingen posten, daar krijg je mij zelfs in een treurige bui mee.
Dat weet niemand, gewoon doen alles behalve dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verliefd worden op mij
Daar gaat je leven jongen.
[..]
Ja, doen doen doen, ik weet alleen niet wat ik moet doen om hem te vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |