Iksdee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom op vrouwen vallen. Jongens zijn zo kinderachtig.
ga onze baby verzorgen, jochiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij gezegd heeft!! :$
Ja, nouja, gaat moeilijk als ik erbij zit als een emoquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flink investeren in je vrienden en ja na een jaar ben ik nog steeds niet volledig over haar heen maar wel meer dan genoeg.
ga slapen danquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, nouja, gaat moeilijk als ik erbij zit als een emo
Al probeer ik wel verder te gaan, niet meer aan vroeger denken, alleen denken van waarom het wel was uitgegaan, weet ook wel dat het beste is, maar toch.
Thanks all
Haha, lolquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Ro-ald het volgende:
Verliefd worden hier in Almere is moeilijk alleen maar bitches die een zogenaamde badboy willen
Wees blij, kan het je ook geen pijn doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Ben al echt heel lang niet meer verliefd geweest
Ik al een jaartje niet meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Het is wat je er zelf van maakt, het is jouw keuze om erbij te gaan zitten als emo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, nouja, gaat moeilijk als ik erbij zit als een emo
Al probeer ik wel verder te gaan, niet meer aan vroeger denken, alleen denken van waarom het wel was uitgegaan, weet ook wel dat het beste is, maar toch.
Thanks all
goedzo knul.quote:
Dm me voor je tips.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Je zegt altijd dat je Koreaanse jongens niks vind maar Mongoolse wel dus???quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En achteraf denk ik echt, wat een mongol was het
Beachhh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Je zegt altijd dat je Koreaanse jongens niks vind maar Mongoolse wel dus???
Ze zijn sjoepah sjeksiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |