SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
kunnen we langer bezig zijn tochquote:
btje gay ovquote:
zondag was je anders te sprekenquote:
ik maak iets anders heel grootquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
toen werd het beetje heel klein.
shagstemquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Trollscience het volgende:
huh ik dacht dat mijn vloei op was dus toen trok ik het laatste vloeitje en toen zat er een briefje met "5 more" wat is dit voor hekserij
vieze en dan wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0v2XsEUmUqE
jijquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s09jsc1ob0Uy
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef Trollscience het volgende:
nog even gieterspelen voordat ik ga slapen x'
quote:
watquote:Zegt hij nou ´management´ op 0:01? Helemaal super.
Roeldriesvink 1 jaar geleden
Only time can heal the pain.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik zit vast in geschiedenis.
Ik weet hoe het voelt zuster.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt wel met hoe ik me voel, wat ben je, helderziend?
het zijn de kleine dingen die er toe doen in het levenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Trollscience het volgende:
huh ik dacht dat mijn vloei op was dus toen trok ik het laatste vloeitje en toen zat er een briefje met "5 more" wat is dit voor hekserij
op wat voor manierquote:
Ik neem aan dat je nergens op hunt, dus ik stel je veilig.quote:
Oké broeder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nergens op hunt, dus ik stel je veilig.
Roepen? Dit noem ik gewoon typen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja wilde ff kijken of het werkte om je te roepen.
ja je bro-zoned iedereen las ik, nu voel ik mij niet meer speciaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is mijn hobby, vraag maar aan Gaygay.
Da's kut.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik voel momenteel helemaal niks van jou.
Friendzone dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja je bro-zoned iedereen las ik, nu voel ik mij niet meer speciaal.
Daar over nadenkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hmm ik slaap er een nachtje over.
doet mijn hond ook wel eens, is zo schattigquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zijn poot om mijn arm heen gehaakt, ligt met zijn kop op zijn poot/mijn arm.
reservezonedquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar over nadenken
Tegen die tijd heb ik al iemand anders gefriendzoned, ga je weer zeuren dat het niet speciaal is.
Komt el aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja doe maar zo'n lijst met lamen
meenemen glaag, andels doe je gewoon in prastic zakje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Komt el aan.
Meenemen of hiel opeten?
Misschien zijn het wel gewoon de realisten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Altijd van die zure mensen die dat doen.
je bent zelf pH 1!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja het is maar 1 keer per jaar en dan zeuren zequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kerstquote:
Ik wil wel met jou onder de kerstboomquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kerst
"Gezelligheid met kerst"
Als ik gezellig wil doen, doe ik niet alleen met kerst hoor.
Maarrrrr wel shoppen rond kerst
Eten
Dit jaar ga ik een kerstvrouw jurk dinges kopen en daarin rondhuppelen, kan gewoon, maak ik kerst nog leuk voor mezelf.
Hypo snapt hetquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel gewoon de realisten.
2 dagen per jaar, en daarvoor minstens 2 maanden gezeik 'omg kerst weer bijna zo leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja het is maar 1 keer per jaar en dan zeuren ze
Ligt eraan hoeveel cadeautjes je meebrengt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou onder de kerstboom
Kerstquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
2 dagen per jaar, en daarvoor minstens 2 maanden gezeik 'omg kerst weer bijna zo leuk![]()
![]()
![]()
' ect.
Kerst is gewoon een mooie tijd. Je vindt je verjaardag dus ook niks, sinterklaas vroeger ook niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
2 dagen per jaar, en daarvoor minstens 2 maanden gezeik 'omg kerst weer bijna zo leuk![]()
![]()
![]()
' ect.
3quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel cadeautjes je meebrengt.
Vroeger wel ja. Maar vroeger kon ik kerst en verjaardagen ook nog wel accepteren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kerst is gewoon een mooie tijd. Je vindt je verjaardag dus ook niks, sinterklaas vroeger ook niet?
Kut nummer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Ro-ald het volgende:
All I want for christmas is you.... hihihihi![]()
ga je bij iedere hater gewoon"kerstquote:
Ik snap gewoon niet waarom ze kerst haten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga je bij iedere hater gewoon"kerst"zeggen
Sorry, ik val niet op dieven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
1 ring van diamant,1 Porsche auto, en 50.000 euro.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kut nummer.
Kut herinneringen.
Groetjes.
Dus je blijft dat doen totdat we een geldige reden hebben om kerst te haten of wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ze kerst haten.
Ik ben gewoon rijk ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik val niet op dieven.
Xoxo
Kusquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story bro.
Ff in een hoekje huilen.
Ik wou het nog even geheim houden dat ik de loterij had gewonnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je had niet eens ov geld zei je, wollah.
Kerstquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dus je blijft dat doen totdat we een geldige reden hebben om kerst te haten of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wou het nog even geheim houden dat ik de loterij had gewonnen
ik ook niet, was ook positief bedoeld die opmerkingquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ze kerst haten.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kerst
Nee serieus man. Niet tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Wat begrijp je niet aan 'ik heb zo mijn redenen om kerst niet leuk te vinden'?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat vind je niet leuk aan gezelligheid,lekker eten,en misschien wel cadeautjes?
Nou wat zijn jouw redenen dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'ik heb zo mijn redenen om kerst niet leuk te vinden'?
Nee, moet morgen vroeg op om te leren aangezien ik nu geen flikker heb gedaanquote:
Ow, jammer ik mis je welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, moet morgen vroeg op om te leren aangezien ik nu geen flikker heb gedaan![]()
Dank hypo en roro
Oh oke, nou ja jij hebt tenminste een echte reden dan denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die ga ik niet op internet delen.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke, nou ja jij hebt tenminste een echte reden dan denk ik.
Be luckyyy! Gelukkig is de stof vrij makkelijk en heb ik alles al eens gehadquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dat niet meer voor school te doen
Dat is wel beter danquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Be luckyyy! Gelukkig is de stof vrij makkelijk en heb ik alles al eens gehad
quote:Ik ben een 30jr dame heb 3kids met me man !!! Ik ben sinds me 16jr met me man en tot nu toe nooit vr hem uitgelopen ik werk en ben een goeduitziende vrouw , verzorg me lichaam heel goed want heb een goed betaald baan.ik verzoek de mensen aub niet negetief t beoordelen over myn probleem en als jullie goed lezen denk ik dat ik duidelyk heb geschreven ! Myn vagina heeft een abnormale visgeur dat een ieder zyn of haar neus vr my dicht doet of vr my spug , ik weet dat ik jaren wel last van witte-vloei heb ben 21keren nr de dokter gegaan niets helpt .nu die stinkend visgeur nu , ben ook naar dermateloog en verschillende medicyne in genome niets helpt nu ook getets en geen SOA , ook niet besmet . De doktoren zegn dat ik er mee moet leren leven want geen enkel dokter kan me helpen want niets helpt ,wat kant deze soort visgeur ding ? Om dit ding neem ik steeds verlof op t werk want ik stink weet echt wat ik moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nu ga ik lekker slapen hoor
Inb4 lief dagboek, heb ik niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Ga ik ff door mijn postgeschiedenis, lees ik dit:slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nu ga ik lekker slapen hoor
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ga ik ff door mijn postgeschiedenis, lees ik dit:Geschiedenis = geschiedenis, niet terugkijken, vooruitblikken zo kom je er nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nu ga ik lekker slapen hoor
Inb4 lief dagboek, heb ik niet.There is a time of cumming and going.
Ga ik ff door mijn postgeschiedenis, lees ik dit:Moet je hem ook niet altijd lopen af te zeiken, als hij wel altijd lief voor je was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nu ga ik lekker slapen hoor
Altijd. Yeah, wou gewoon niet janken op FOK! toen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet altijd lopen af te zeiken, als hij wel altijd lief voor je was.
FLquote:
Idd, ik kom er idd nooit denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geschiedenis = geschiedenis, niet terugkijken, vooruitblikken zo kom je er nooit.
Mm don't judge me. Da's wat ik zie. Maar wat ov zegt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Altijd. Yeah, wou gewoon niet janken op FOK! toen.
Peter weet alles.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Altijd. Yeah, wou gewoon niet janken op FOK! toen.
Peter weet alles.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geschiedenis = geschiedenis, niet terugkijken, vooruitblikken zo kom je er nooit.
Dacht ik ook, 3 maanden duurde het voor mij.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, ik kom er idd nooit denk ik.
Bij mij inmiddels ook al bijna 3 maanden ja, en het wordt alleen maar ergerquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dacht ik ook, 3 maanden duurde het voor mij.
Je moet ook niet terugblikken hoe sterk de neiging ook is naar die 'goede tijd' en hoe fijn je je wel niet voelde toen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bij mij inmiddels ook al bijna 3 maanden ja, en het wordt alleen maar erger
Misschien komt alles er nu pas echt uit, zonder dat jij je dat helemaal beseft. Alles heeft tijd nodig en dat moet je jezelf ook gunnen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bij mij inmiddels ook al bijna 3 maanden ja, en het wordt alleen maar erger
BBC, CNN, vast ook Ned1quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
Kan je vannacht ergens de Amerikaanse verkiezingen kijken?
www.obamaandromney.comquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:15 schreef Oceanview het volgende:
Ik blijf volhouden op 'Only booze can heal the pain'
Dat is hem juist, in een jaar de tijd heb ik heel veel vrienden verwaarloosd, net zoals school. En nu gewoon zo'n gevoel van: ik heb niks meer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je moet ook niet terugblikken hoe sterk de neiging ook is naar die 'goede tijd' en hoe fijn je je wel niet voelde toen.
Gewoon zoveel mogelijk afleiding zorgen, ga meer met je vriendinnen om enz.
te laat grapjequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
Het was al voor een lange tijd niet goed, maar ik zat gewoon in een ontkenningsfase idd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien komt alles er nu pas echt uit, zonder dat jij je dat helemaal beseft. Alles heeft tijd nodig en dat moet je jezelf ook gunnen.
Daarom nooit je vrienden opgeven voor je relatie, houd het yin&yang.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is hem juist, in een jaar de tijd heb ik heel veel vrienden verwaarloosd, net zoals school. En nu gewoon zo'n gevoel van: ik heb niks meer.
Mijn eigen fout, weet ik wel, maarja.
Ja, was ook echt achterlijk van me.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom nooit je vrienden opgeven voor je relatie, houd het yin&yang.
Tijd om terug naar je dinnetjes te gaan?
Ja, ik weet zeg maar dat het goed komt, tuurlijk, logisch. Maar duurt zo lang, en het heeft weer effect op school etc.quote:
Flink investeren in je vrienden en ja na een jaar ben ik nog steeds niet volledig over haar heen maar wel meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, was ook echt achterlijk van me.
Gelukkig hebben mijn vrienden nooit laten vallen, wel excuses aangeboden dat ik er eigenlijk nooit meer was.
Als je wilt praten mag je altijd een dm sturen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeg maar dat het goed komt, tuurlijk, logisch. Maar duurt zo lang, en het heeft weer effect op school etc.
Zelfde voor school, besteed veel tijd aan school, zorg ervoor dat school leuk wordt. enquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeg maar dat het goed komt, tuurlijk, logisch. Maar duurt zo lang, en het heeft weer effect op school etc.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als je wilt praten mag je altijd een dm sturen.
Altijd blijft er wel een heeeeeeeeeel klein deeltje nog aan denken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flink investeren in je vrienden en ja na een jaar ben ik nog steeds niet volledig over haar heen maar wel meer dan genoeg.
Yep, telkens als ik mij volledig over haar heen had gezet kwam de reminder weer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd blijft er wel een heeeeeeeeeel klein deeltje nog aan denken.
ja das het nare aan liefde.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd blijft er wel een heeeeeeeeeel klein deeltje nog aan denken.
Je bent niet voor niets eeuwig nummer 5. :$quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dus mij vergeet je nooit meer? :$
Daarom op vrouwen vallen. Jongens zijn zo kinderachtig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:21 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb havo gedeeltelijk ook verpest door een jongen
Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij gezegd heeft!! :$quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets eeuwig nummer 5. :$
Iksdee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom op vrouwen vallen. Jongens zijn zo kinderachtig.
ga onze baby verzorgen, jochiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij gezegd heeft!! :$
Ja, nouja, gaat moeilijk als ik erbij zit als een emoquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flink investeren in je vrienden en ja na een jaar ben ik nog steeds niet volledig over haar heen maar wel meer dan genoeg.
ga slapen danquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, nouja, gaat moeilijk als ik erbij zit als een emo
Al probeer ik wel verder te gaan, niet meer aan vroeger denken, alleen denken van waarom het wel was uitgegaan, weet ook wel dat het beste is, maar toch.
Thanks all
Haha, lolquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Ro-ald het volgende:
Verliefd worden hier in Almere is moeilijk alleen maar bitches die een zogenaamde badboy willen
Wees blij, kan het je ook geen pijn doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Ben al echt heel lang niet meer verliefd geweest
Ik al een jaartje niet meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Het is wat je er zelf van maakt, het is jouw keuze om erbij te gaan zitten als emo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, nouja, gaat moeilijk als ik erbij zit als een emo
Al probeer ik wel verder te gaan, niet meer aan vroeger denken, alleen denken van waarom het wel was uitgegaan, weet ook wel dat het beste is, maar toch.
Thanks all
goedzo knul.quote:
Dm me voor je tips.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Je zegt altijd dat je Koreaanse jongens niks vind maar Mongoolse wel dus???quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En achteraf denk ik echt, wat een mongol was het
Beachhh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Je zegt altijd dat je Koreaanse jongens niks vind maar Mongoolse wel dus???
Ze zijn sjoepah sjeksiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:
Zielige en treurige blikken wil ik graag verblijden. Daarom af en toe zo'n opmerking.quote:
gemengd man, het is wederzijds maar gaat in ups en downs.quote:
Das waar, maar ik heb er even geen controle overquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is wat je er zelf van maakt, het is jouw keuze om erbij te gaan zitten als emo.
Uiteindelijk blik je heus wel terug maar in mindere mate
Ja en dat diegene het niet waard was, en ontzettend spijt en allesquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En achteraf denk ik echt, wat een mongol was het
Is goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Zielige en treurige blikken wil ik graag verblijden. Daarom af en toe zo'n opmerking.
Ik verhuis ook naar Almere.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon in de verkeerde stad om verliefd te worden denk ik
Jeweetz, als je weer dagboekverhalen hebt mijn wa staat aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gemengd man, het is wederzijds maar gaat in ups en downs.
Niet hopen, maar doen, je mentaliteit moet veranderen, als een zoutzak zitten en wachten tot de storm voorbij is gaat lang duren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb er even geen controle over
Hopelijk ben ik er snel overheen, want ik word gek. (inb4 ben je al)
[..]
Ja en dat diegene het niet waard was, en ontzettend spijt en allesMaar dat het nu te laat is.
Ik weet ik weetquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jeweetz, als je weer dagboekverhalen hebt mijn wa staat aan.
Niet zulke dingen posten, daar krijg je mij zelfs in een treurige bui mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef Oceanview het volgende:
I still remember you and those days could not get better
I keep it all, this won’t fade, I’ll never let it
I know you gave it all so good, I can’t forget it
Still lost in you, on that day we’ll stay forever
Stay forever
Ik kom, ik kom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het aanbod voor onder mn bed geldt nog steeds.
Maar dit liedje zit stuck in my head want het is zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zulke dingen posten, daar krijg je mij zelfs in een treurige bui mee.
Verliefd worden op mijquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik op jou verliefd worden
Ja, doen doen doen, ik weet alleen niet wat ik moet doen om hem te vergeten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet hopen, maar doen, je mentaliteit moet veranderen, als een zoutzak zitten en wachten tot de storm voorbij is gaat lang duren.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verliefd worden op mij
Daar gaat je leven jongen.
[..]
Ja, doen doen doen, ik weet alleen niet wat ik moet doen om hem te vergeten.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zulke dingen posten, daar krijg je mij zelfs in een treurige bui mee.
Dat weet niemand, gewoon doen alles behalve dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verliefd worden op mij
Daar gaat je leven jongen.
[..]
Ja, doen doen doen, ik weet alleen niet wat ik moet doen om hem te vergeten.
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Zielige en treurige blikken wil ik graag verblijden. Daarom af en toe zo'n opmerking.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha, ik ga wel eerst uitvinden wat ik moet doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat weet niemand, gewoon doen alles behalve dat.
quote:
Als ik nooit een relatie krijg dan doe ik zo een spermabankquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:31 schreef Ro-ald het volgende:
Ik blijf wel gewoon lekker single en neem geen kinderen scheelt weer geld
Komt goed deerne.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ik ga wel eerst uitvinden wat ik moet doen
[..]
Oh ja dat kan ook nogquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik nooit een relatie krijg dan doe ik zo een spermabankEn dan een zoontje of dochtertje en dan reizen en naar voetbalwedstrijden. Zo een dreumes zien stappen in een een of ander clubshirtje
![]()
![]()
![]()
Broer is een compliment hoor, beter dan vader genoemd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |