quote:ah het kan bijna niet commerciel worden lijkt me
Op dinsdag 2 september 2003 11:18 schreef MSXUser het volgende:[..]
Wanneer schranz commercieel wordt, gaat het denk ik exact dezelfde kant op als hardcore en hardhouse met veel fout publiek en aggressie.
quote:mwah kijk naar het TeQnology publiek.. die richting zal het dan uit moeten gaan denk ik, al blijft 't (godzijdank) lastig om deze soort muziek er bij het grote publiek in te stampen
Op dinsdag 2 september 2003 13:31 schreef shroomer het volgende:[..]
ah het kan bijna niet commerciel worden lijkt me
quote:Als er een techno-stroming commercieel neigt te worden is het wel de pompende latintechno sound. Bijvoorbeeld Marco Bailey en Filterheadz. Schranz is volgens mij als over zijn hoogtepunt heen.
Op dinsdag 2 september 2003 11:18 schreef MSXUser het volgende:[..]
Wanneer schranz commercieel wordt, gaat het denk ik exact dezelfde kant op als hardcore en hardhouse met veel fout publiek en aggressie.
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:23 schreef teknomist het volgende:
Als er een techno-stroming commercieel neigt te worden is het wel de pompende latintechno sound. Bijvoorbeeld Marco Bailey en Filterheadz.
filterheadz zijn best oke
quote:Wees gerust, er is wat met de rechthebbende gladgestreken en een herpersing geweest, naar het schijnt zijn er al zo'n 10.000 verkocht. Dat is in de richting van InTec releases, dus het valt nog wel mee.
Op dinsdag 2 september 2003 16:02 schreef MSXUser het volgende:[..]
De plaat is echter uit de handel gehaald vanwege de samples (was net een week te laat met bestellen).
quote:Moet ik je zeker gelijk in geven, maar ik had het wel over de dance techno...de wat commercielere stroming..., al moet ik zeggen dat ik o.a. Legowelt toch wel zeer, zeer kan waarderen.
Op maandag 1 september 2003 12:42 schreef Ener-G het volgende:[..]
elektro heeft zijn hoogtepunt al gehad, zelfs in de muziek van madonna hoor je tegenwoordig de elektro invloed...
de nieuwe hype/revival gaat die van de acid worden..
* gaat volgende maand plastikman logo op arm tattoeren
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 03-09-2003 19:05]
quote:Acid revival misschien, acid is nooit echt weg geweest mijns inziens. Het wordt als geluid in tracks wel wat meer toegepast de laatste tijd ook in de technohoek (recente Ruskin & Surgeon produkties).
Op woensdag 3 september 2003 18:50 schreef HAL9000S het volgende:[..]
De revival van acid zou ook wel eens een waarheid kunnen bevatten, en dan hoop ik in de stijl van Plastikman's Alpha Wave.
De luister techno hoop ik dat de minimalistische muziek van het goddelijke label Minus zich verder zal blijven ontwikkelen en dan vooral in de stijl van o.a. Plastikman's Consumed, Thomas Brinkmann's Concept 96:VR remix cd en I.A. Bericochea
Qua minimal gebeurt er genoeg, Luciano vind ik erg sterk en labels zoals Treibstoff (mix van house, minimal en techno) en Sender (techno/dub-tech, meer experimenteel) doen het bij mij erg goed.
http://forum.id-t.com/topic.php?topicid=16948
klinkt veelbelovend
quote:Heb zojuist "Neuro" van Umek gehaald. Lekker experimentele electro. Beetje Speedy J-achtig
Op donderdag 4 september 2003 14:48 schreef shroomer het volgende:
Nieuw materiaal Plastikman :http://forum.id-t.com/topic.php?topicid=16948
klinkt veelbelovend
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 19:14 schreef DJ_Robbie het volgende:
Gister op decibel outdoor, in de techno tent was Marco Remus aan het draaien. Die draaide een hele vette techno plaat met reagge achtig sampltje, dacht dat het iets was van dat nummer: "king of the jungle" (weet niet meer zeker)
Iemand enige idee?
quote:Tank joe very much
Op donderdag 4 september 2003 19:42 schreef shroomer het volgende:
Ik denk dat je bedoelt: Eric Sneo - Ciao Bella
quote:dat album is echt huiveringwekkend goed... heb 'm reeds een paar weken binnen
klinkt veelbelovend
quote:Hoe kom je daaraan? Hij komt toch pas in oktober uit
Op donderdag 4 september 2003 19:56 schreef Ener-G het volgende:[..]
dat album is echt huiveringwekkend goed... heb 'm reeds een paar weken binnen
schitterend hoe 'minimaal' nog verder uitgekleed kan worden tot nog minimaler... wat een sound.. sommige tracks zijn gewoon letterlijk 'eng'
Update: nog 1 track en dan heb ik hem binnen
[Dit bericht is gewijzigd door shroomer op 05-09-2003 12:31]
quote:een stoute user hier op fokforum was zo vriendelijk om een linkje te posten (is direct weer verwijderd daarna) en ik had de mazzel om hem nog te kunnen downloaden
Op donderdag 4 september 2003 20:12 schreef shroomer het volgende:[..]
Hoe kom je daaraan? Hij komt toch pas in oktober uit
Bij tracks naar DJ Jorn-C,
Dat is pas harde techno, die gast ramt echt de tent uit. Heb em weleens horen draaien Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Richting DJ Rush!
Op vrijdag 5 september 2003 13:57 schreef Houzer het volgende:
Zoek eens bij http://www.exploitation.nlBij tracks naar DJ Jorn-C,
Dat is pas harde techno, die gast ramt echt de tent uit. Heb em weleens horen draaien Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Damn "Ask yourself'' is echt supervet
Op vrijdag 5 september 2003 12:49 schreef Ener-G het volgende:[..]
een stoute user hier op fokforum was zo vriendelijk om een linkje te posten (is direct weer verwijderd daarna) en ik had de mazzel om hem nog te kunnen downloaden
quote:yeah! Orlando is back!!
us / ur059 Aztec Music, Aguila, Underground resistance.
Detroit / Produced by Orlando Voorn, High Quality deep detroit tech-stuff.us / igno001, Orlando Voorn, Ignotor / Ignotor
Detroit / the dutch master of detroit sounds on this New, Hot label just waiting for you !!!
quote:Heb hem ook al een tijdje...ik moet zeggen dat ik hem echt lang niet zo goed vind als Consumed al is ask yourself echt een fantastisch nummer.
klinkt veelbelovend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |