abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:03:58 #26
14965 MarcoV
Music is the answer
pi_5502403
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:01 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

ja ik krijg ook altijd zo'n verkrampte lach op m'n gezicht van die pillen

Lachen zonder pillen is niet mogelijk? Sterf toch lekker af
Party on!
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:04:13 #27
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5502408
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:01 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

ja ik krijg ook altijd zo'n verkrampte lach op m'n gezicht van die pillen

reageer dan niet......

vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:06:46 #28
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5502442
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 10:39 schreef Ener-G het volgende:
jij snapt 't nog niet helemaal, Mills is alles _behalve_ simpel

de beste man heeft Techno zo ongeveer uitgevonden samen met onder andere Juan Atkins, Stacey Pullen, Derrick May en Kevin Saunderson
Niet iedereen kan Mills z'n produkties waarderen, omdat ze soms gewoon echt zwaar complex zijn.. minimaal != complex, maar minimaal is gewoon een van de kenmerken van techno

ik weet wel wie Mills is hoor

Ik heb net niet alleen over zijn produkties, maar over zijn draaien in het algemeen. Ik hoor zelf liever een Hawtin of een Väth. Meer beat, meer sound

pi_5502465
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:04 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]
reageer dan niet......

ja leuk dat jullie meteen zo op de kast zitten, maar het percentage pillenslikkers op dat soort feestjes is nog steeds fenomenaal...niks mis mee wat mij betreft, maar ik vind het wel een flinke nuancering van de sfeer die zogenaamd 'alleen door de muziek' wordt gezet..
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:10:49 #30
14965 MarcoV
Music is the answer
pi_5502500
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:08 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

ja leuk dat jullie meteen zo op de kast zitten, maar het percentage pillenslikkers op dat soort feestjes is nog steeds fenomenaal...niks mis mee wat mij betreft, maar ik vind het wel een flinke nuancering van de sfeer die zogenaamd 'alleen door de muziek' wordt gezet..

Blaaaaat.....
Party on!
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:13:47 #31
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_5502531
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:08 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

Heb jij wel eens gekeken op een op dit moment erg "IN" zijnd hardstyle feest? Dar lopen namelijk allemaal 16 en 17 jarige ukkies rond die vier á vijf keer zo strak staan als de gemiddelde Awake bezoeker hoor!

Ik zeg heus niet dat men op Techno feesten alleen maar water loopt te drinken maar het percentage mensen dat ik dan bestempel als "teveel" gebruikers is aanzienlijk lager dan alle popi-jopi ID$T feesten!

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_5502640
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:13 schreef T_R_I_P het volgende:

[..]
...dan bestempel als "teveel" gebruikers is aanzienlijk lager dan alle popi-jopi ID$T feesten!

maar nu gaat het al over "teveel". ik bedoelde alleen dat er veel gebruikers zijn en van pillen ga je wel lachen ja...
pi_5502659
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:06 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

ik weet wel wie Mills is hoor

Ik heb net niet alleen over zijn produkties, maar over zijn draaien in het algemeen. Ik hoor zelf liever een Hawtin of een Väth. Meer beat, meer sound

mwohh meer beat? Mills is gewoon verstand op nul en gaan met die banaan.. ongelofelijk wat hij allemaal uit z'n apparatuur weet te krijgen.. scratchen, 3decks, drumcomp je moet het maar kunnen

Hawtin is ook erg relaxed, hij draait iets funkier en tammer als Mills vind ik, maar qua muziek even minimaal

Vath de man van zeven platen in een uur heb ik onderhand wel gezien, ik vind Vath juist erg saai omdat hij ontzettend lang door kan zagen met 1 en dezelfde plaat.. dan sta je echt op een gegeven moment te wachten van nou wanneer komt de volgende... begrijp me niet verkeerd hij is zeker wel goed maar meer dan anderhalf uur hoef ik hem niet te horen, en hij is al erg fanaat van uber lange sets

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_5502672
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 10:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Jeff Mills etc is niet mijn stijl, te minimaal, te simpel.

Marco Carola/Liebing vind ik juist weer erg lekker, hard en opzwepend

Rush is voor mij teveel, te hard, te snel, heeft voor mij niets met techno te maken

Jeff Mills heeft niet echt 1 stijl dingen als het eerder aangehaalde "Waveform Transmissions Volume 1" (begin '90 !)vallen echt in de categorie elke klap raak (op zich ook briljant ), maar op een aantal Axis en Purposemaker 12"es gaat 'ie subtieler te werk, zie ook z'n "conceptalbums" als "Metropolis".

Chris Liebing is met z'n "Schranz-techno" toch echt iemand van de beuk techno, waar Marco Carola ook weleens andere dingen maakt, op "Open Source" staan ook een paar trax die de electro kant uitgaan.

Rush gaat af en toe inderdaad te ver, z'n remix van "Speedy J - Krekc" was ook niet al te best.

vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:30:11 #35
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_5502716
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:23 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

maar nu gaat het al over "teveel". ik bedoelde alleen dat er veel gebruikers zijn en van pillen ga je wel lachen ja...

Lachen? Nou, sommige mensen doen dat misschien maar het gros van de gebruikers trekt bekken die ik nou niet echt lachend vind

Je hebt misschien wel een punt dat voornamelijk XTC en house feesten in het algemeen redelijk nauw met elkaar verbonden zijn. Maar dat zijn dingen als Lowlands en hash/wiet en dingen als Dynamo met enorme hoeveelheden alcohol. Maar overal vind je mensen die dus gewoon zonder enige vorm van verdovend middel (alcohol of drugs) gewoon een enorme grijns op zijn gezicht krijgt!

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_5502754
quote:

[..]
de beste man heeft Techno zo ongeveer uitgevonden samen met onder andere Juan Atkins, Stacey Pullen, Derrick May en Kevin Saunderson

Stacey Pullen is officieel gezien van een latere generatie Detroit Techno makers dan Derrick May, Juan Atkins, Kevin Saunderson en dat geldt eigenlijk ook voor Jeff Mills (initieel begonnen als lid van Underground Resistance). Een aantal van Stacey Pullen z'n platen op Transmat en sublabel Fragile wordt momenteel gerereleased => aanrader

Er zijn trouwens wel goede Japanners, DJ Shufflemaster is wel zo gestoord als een deur maar maakt wel goede techno platen (hard + weird), "Purple Comet" roeleert wel.

vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:33:14 #37
14965 MarcoV
Music is the answer
pi_5502756
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:23 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

Zonder pillen loop ik de hele nacht met een smile op mijn kop.

generaliserende kleuter

Party on!
pi_5502797
Jullie zeuren teveel over rush. Techno=Techno.
In tegenstelling tot vrienden als luke slater en billy nasty draait Rush nog steeds techno. Wat harder dan normaal maar het is nog steeds techno.
Je hebt zoveel verschillende soorten techno. De techno DJees waar hiet steeds over word geklets word zijn toch allemaal Mainstream vind ik. Zelfs Rush. Dus hou jezelf maar niet voor de gek dat het allemaal undergriund is en dat je niet meeloopt met de kudde.
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_5502806
quote:
aanrader: Aril Brikha, een uit Iran gevluchte technoproducer, tegenwoordig wonend in Zweden, was bezig met muziek maken, en hij maakte pure onvervalste Detroit Techno zonder dat hij zelf wist dat het Detroit was
Te vinden op Transmat records geloof ik
Erg fijne CD inderdaad, Deeparture in time heet ie. Naast dat album zou ik ook het werk van John Tejada (Little Green lights and fout inch faders, op A13 records) en Steve Rachmad aan willen bevelen.

Ook op het Kanzleramt label en sublabel K2O komt genoeg melodieuzer werk uit, denk aan de recente albums van Alexander Kowalski, Diego, Dennis DeSantis en Heiko Laux.

vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:44:26 #40
14965 MarcoV
Music is the answer
pi_5502918
Die nieuwe mix cd van dj sets.com, van miss yetti en marco bailey...die van miss yetti is zooo lekker:)

Miss yetti zelf trouwens ook

Party on!
pi_5502932
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:33 schreef MarcoV het volgende:

[..]

Zonder pillen loop ik de hele nacht met een smile op mijn kop.

generaliserende kleuter

hartstikke leuk voor je. veel dansplezier gewenst.
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:48:03 #42
14965 MarcoV
Music is the answer
pi_5502958
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:45 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

Dank je

Party on!
pi_5502967
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:36 schreef drexciya het volgende:

[..]

kijk, DAT is nog eens een nickname die het hart van de ware technoliefhebber harder doet kloppen
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:49:49 #44
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_5502976
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:45 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

Moeilijk hè mensen in hun waarde laten...
pi_5503015
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:49 schreef T_R_I_P het volgende:

[..]

Moeilijk hè mensen in hun waarde laten...

hmm, de drie eerdere reacties van dj marcov op mijn opmerkingen waren:

1. Sterf toch lekker af
2. Blaaaaat...
3. generaliserende kleuter

Das inderdaad een stuk beter..

vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:54:02 #46
14965 MarcoV
Music is the answer
pi_5503026
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:52 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

1. Sterf toch lekker af
2. Blaaaaat...

Niet zo zeuren je kreeg net nog een kus....
Party on!
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:54:15 #47
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_5503031
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:52 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

1. Sterf toch lekker af
2. Blaaaaat...

Jouw opmerkingen waren ook niet zo fijn hoor...maar laten we deze discussie staken aangezien jij het toch veel beter weet en aangezien dit Muziek is en niet Lifestyle!
pi_5503087
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:54 schreef MarcoV het volgende:

[..]

Niet zo zeuren je kreeg net nog een kus....

ja was het net weer goed gooit t_r_i_p roet in het eten!

vrijheid blijheid, iedereen moet doen en laten (en luisteren) wat ie zelf wil

vrijdag 23 augustus 2002 @ 11:59:56 #49
14965 MarcoV
Music is the answer
pi_5503123
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:57 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

ja was het net weer goed gooit t_r_i_p roet in het eten!

vrijheid blijheid, iedereen moet doen en laten (en luisteren) wat ie zelf wil

Amen!

Nog een kus!

Party on!
pi_5503215
Volgende topic: Metal

Iedereen zeurt dat het zo'n kut muziek is. Ze vinden het geen muziek omdat je de hele tijd harde gitaren hoort.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')