quote:Lachen zonder pillen is niet mogelijk? Sterf toch lekker af
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:01 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ja ik krijg ook altijd zo'n verkrampte lach op m'n gezicht van die pillen
quote:reageer dan niet......
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:01 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ja ik krijg ook altijd zo'n verkrampte lach op m'n gezicht van die pillen
quote:ik weet wel wie Mills is hoor
Op vrijdag 23 augustus 2002 10:39 schreef Ener-G het volgende:
jij snapt 't nog niet helemaal, Mills is alles _behalve_ simpelde beste man heeft Techno zo ongeveer uitgevonden samen met onder andere Juan Atkins, Stacey Pullen, Derrick May en Kevin Saunderson
Niet iedereen kan Mills z'n produkties waarderen, omdat ze soms gewoon echt zwaar complex zijn.. minimaal != complex, maar minimaal is gewoon een van de kenmerken van techno
Ik heb net niet alleen over zijn produkties, maar over zijn draaien in het algemeen. Ik hoor zelf liever een Hawtin of een Väth. Meer beat, meer sound
quote:ja leuk dat jullie meteen zo op de kast zitten, maar het percentage pillenslikkers op dat soort feestjes is nog steeds fenomenaal...niks mis mee wat mij betreft, maar ik vind het wel een flinke nuancering van de sfeer die zogenaamd 'alleen door de muziek' wordt gezet..
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:04 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
reageer dan niet......
quote:Blaaaaat.....
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:08 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ja leuk dat jullie meteen zo op de kast zitten, maar het percentage pillenslikkers op dat soort feestjes is nog steeds fenomenaal...niks mis mee wat mij betreft, maar ik vind het wel een flinke nuancering van de sfeer die zogenaamd 'alleen door de muziek' wordt gezet..
quote:Heb jij wel eens gekeken op een op dit moment erg "IN" zijnd hardstyle feest? Dar lopen namelijk allemaal 16 en 17 jarige ukkies rond die vier á vijf keer zo strak staan als de gemiddelde Awake bezoeker hoor!
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:08 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ja leuk dat jullie meteen zo op de kast zitten, maar het percentage pillenslikkers op dat soort feestjes is nog steeds fenomenaal...niks mis mee wat mij betreft, maar ik vind het wel een flinke nuancering van de sfeer die zogenaamd 'alleen door de muziek' wordt gezet..
Ik zeg heus niet dat men op Techno feesten alleen maar water loopt te drinken maar het percentage mensen dat ik dan bestempel als "teveel" gebruikers is aanzienlijk lager dan alle popi-jopi ID$T feesten!
quote:maar nu gaat het al over "teveel". ik bedoelde alleen dat er veel gebruikers zijn en van pillen ga je wel lachen ja...
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:13 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
...dan bestempel als "teveel" gebruikers is aanzienlijk lager dan alle popi-jopi ID$T feesten!
quote:mwohh meer beat? Mills is gewoon verstand op nul en gaan met die banaan.. ongelofelijk wat hij allemaal uit z'n apparatuur weet te krijgen.. scratchen, 3decks, drumcomp je moet het maar kunnen
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:06 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik weet wel wie Mills is hoor
Ik heb net niet alleen over zijn produkties, maar over zijn draaien in het algemeen. Ik hoor zelf liever een Hawtin of een Väth. Meer beat, meer sound
Hawtin is ook erg relaxed, hij draait iets funkier en tammer als Mills vind ik, maar qua muziek even minimaal
Vath de man van zeven platen in een uur heb ik onderhand wel gezien, ik vind Vath juist erg saai omdat hij ontzettend lang door kan zagen met 1 en dezelfde plaat.. dan sta je echt op een gegeven moment te wachten van nou wanneer komt de volgende... begrijp me niet verkeerd hij is zeker wel goed maar meer dan anderhalf uur hoef ik hem niet te horen, en hij is al erg fanaat van uber lange sets
quote:Jeff Mills heeft niet echt 1 stijl dingen als het eerder aangehaalde "Waveform Transmissions Volume 1" (begin '90 !)vallen echt in de categorie elke klap raak (op zich ook briljant
Op vrijdag 23 augustus 2002 10:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Jeff Mills etc is niet mijn stijl, te minimaal, te simpel.Marco Carola/Liebing vind ik juist weer erg lekker, hard en opzwepend
Rush is voor mij teveel, te hard, te snel, heeft voor mij niets met techno te maken
Chris Liebing is met z'n "Schranz-techno" toch echt iemand van de beuk techno, waar Marco Carola ook weleens andere dingen maakt, op "Open Source" staan ook een paar trax die de electro kant uitgaan.
Rush gaat af en toe inderdaad te ver, z'n remix van "Speedy J - Krekc" was ook niet al te best.
quote:Lachen? Nou, sommige mensen doen dat misschien maar het gros van de gebruikers trekt bekken die ik nou niet echt lachend vind
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:23 schreef -Dalai- het volgende:[..]
maar nu gaat het al over "teveel". ik bedoelde alleen dat er veel gebruikers zijn en van pillen ga je wel lachen ja...
Je hebt misschien wel een punt dat voornamelijk XTC en house feesten in het algemeen redelijk nauw met elkaar verbonden zijn. Maar dat zijn dingen als Lowlands en hash/wiet en dingen als Dynamo met enorme hoeveelheden alcohol. Maar overal vind je mensen die dus gewoon zonder enige vorm van verdovend middel (alcohol of drugs) gewoon een enorme grijns op zijn gezicht krijgt!
quote:Stacey Pullen is officieel gezien van een latere generatie Detroit Techno makers dan Derrick May, Juan Atkins, Kevin Saunderson en dat geldt eigenlijk ook voor Jeff Mills (initieel begonnen als lid van Underground Resistance). Een aantal van Stacey Pullen z'n platen op Transmat en sublabel Fragile wordt momenteel gerereleased => aanrader
Op vrijdag 23 augustus 2002 10:39 schreef Ener-G het volgende:[..]
de beste man heeft Techno zo ongeveer uitgevonden samen met onder andere Juan Atkins, Stacey Pullen, Derrick May en Kevin Saunderson
Er zijn trouwens wel goede Japanners, DJ Shufflemaster is wel zo gestoord als een deur maar maakt wel goede techno platen (hard + weird), "Purple Comet" roeleert wel.
quote:Zonder pillen loop ik de hele nacht met een smile op mijn kop.
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:23 schreef -Dalai- het volgende:[..]
maar nu gaat het al over "teveel". ik bedoelde alleen dat er veel gebruikers zijn en van pillen ga je wel lachen ja...
generaliserende kleuter
quote:Erg fijne CD inderdaad, Deeparture in time heet ie. Naast dat album zou ik ook het werk van John Tejada (Little Green lights and fout inch faders, op A13 records) en Steve Rachmad aan willen bevelen.
Op vrijdag 23 augustus 2002 10:39 schreef Ener-G het volgende:
aanrader: Aril Brikha, een uit Iran gevluchte technoproducer, tegenwoordig wonend in Zweden, was bezig met muziek maken, en hij maakte pure onvervalste Detroit Techno zonder dat hij zelf wist dat het Detroit was
Te vinden op Transmat records geloof ik
Ook op het Kanzleramt label en sublabel K2O komt genoeg melodieuzer werk uit, denk aan de recente albums van Alexander Kowalski, Diego, Dennis DeSantis en Heiko Laux.
Miss yetti zelf trouwens ook
quote:hartstikke leuk voor je. veel dansplezier gewenst.
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:33 schreef MarcoV het volgende:[..]
Zonder pillen loop ik de hele nacht met een smile op mijn kop.
generaliserende kleuter
quote:Dank je
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:45 schreef -Dalai- het volgende:[..]
hartstikke leuk voor je. veel dansplezier gewenst.
quote:kijk, DAT is nog eens een nickname die het hart van de ware technoliefhebber harder doet kloppen
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:36 schreef drexciya het volgende:[..]
quote:Moeilijk hè mensen in hun waarde laten...
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:45 schreef -Dalai- het volgende:[..]
hartstikke leuk voor je. veel dansplezier gewenst.
quote:hmm, de drie eerdere reacties van dj marcov op mijn opmerkingen waren:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:49 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Moeilijk hè mensen in hun waarde laten...
1. Sterf toch lekker af
2. Blaaaaat...
3. generaliserende kleuter
Das inderdaad een stuk beter..
quote:Niet zo zeuren je kreeg net nog een kus....
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:52 schreef -Dalai- het volgende:[..]
hmm, de drie eerdere reacties van dj marcov op mijn opmerkingen waren:
1. Sterf toch lekker af
2. Blaaaaat...
3. generaliserende kleuterDas inderdaad een stuk beter..
quote:Jouw opmerkingen waren ook niet zo fijn hoor...maar laten we deze discussie staken aangezien jij het toch veel beter weet en aangezien dit Muziek is en niet Lifestyle!
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:52 schreef -Dalai- het volgende:[..]
hmm, de drie eerdere reacties van dj marcov op mijn opmerkingen waren:
1. Sterf toch lekker af
2. Blaaaaat...
3. generaliserende kleuterDas inderdaad een stuk beter..
quote:ja was het net weer goed gooit t_r_i_p roet in het eten!
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:54 schreef MarcoV het volgende:[..]
Niet zo zeuren je kreeg net nog een kus....
vrijheid blijheid, iedereen moet doen en laten (en luisteren) wat ie zelf wil
quote:Amen!
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:57 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ja was het net weer goed gooit t_r_i_p roet in het eten!
vrijheid blijheid, iedereen moet doen en laten (en luisteren) wat ie zelf wil
Nog een kus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |