quote:Rush draait als ie draait bijna geen techno meer.. gaat gewoon richting de oldskool hardcore
Op woensdag 10 september 2003 11:07 schreef NoXxa het volgende:
Er is maar 1 dj die mijn smaak van Techno kan verwoorden. Das DJ Rush.. Wat kan die meuk beuken zeg.
Verder benk meer een industrial fan.
afgelopen weekend Ben Sims in Amstelveen gezien in de P60, dat was echt super.. 3 decks en een cd speler, _tegelijk_
ff wat anders, de technoliefhebbers hebben hem al wel langs horen komen op feesten denk ik:
check deze plaat eens btw.. monsterlijk!
quote:Oldschool hardcore? Het is nog duidelijk de minimale funk die je in zijn sets hoor ongeacht de snelheid en hardheid van de gedraaide platen. Oldschool hardcore - wat bedoel je er precies - hoor ik niet in zijn sets terug
Op woensdag 10 september 2003 22:45 schreef Ener-G het volgende:[..]
Rush draait als ie draait bijna geen techno meer.. gaat gewoon richting de oldskool hardcore
stevige kost idd.. niet echt mijn ding
quote:gewoon gruwelijk harde techno, het verschil met oldskool hardcore is idd de funk die er desondanks toch in blijft op de een of andere manier
Op donderdag 11 september 2003 15:03 schreef teknomist het volgende:[..]
Oldschool hardcore? Het is nog duidelijk de minimale funk die je in zijn sets hoor ongeacht de snelheid en hardheid van de gedraaide platen. Oldschool hardcore - wat bedoel je er precies - hoor ik niet in zijn sets terug
Rush als DJ is in ieder geval niet helemaal mijn ding van geweldig, mij te hard
quote:DJ Rush is minimaal, hard, funky maar bovenal vooral energiek. En vooral de energie die van zijn sets spat maakt het juist zo lekkere ervaring. Dat het hard is ... okee, maar dat ben ik wel gewend
Op donderdag 11 september 2003 15:13 schreef Ener-G het volgende:[..]
gewoon gruwelijk harde techno, het verschil met oldskool hardcore is idd de funk die er desondanks toch in blijft op de een of andere manier
Rush als DJ is in ieder geval niet helemaal mijn ding van geweldig, mij te hard
quote:Sets van hem kunnen erg verschillen, zeker als hij ergens afsluit, zal hij er naar streven om het gebouw in te laten storten. Heb hem in Albufeira gehoord, daar had hij een set van ruim 3 uur en het was een hele goeie opbouwende set, die steeds een stapje harder ging, een weg terug heeft hij vvolgens mij niet.
Op donderdag 11 september 2003 16:14 schreef teknomist het volgende:[..]
DJ Rush is minimaal, hard, funky maar bovenal vooral energiek. En vooral de energie die van zijn sets spat maakt het juist zo lekkere ervaring. Dat het hard is ... okee, maar dat ben ik wel gewend
Naar mijn mening echt een aarader, ik heb hem bij Bol.com besteld voor ¤ 22.
Ik heb ook weleens wat op tv gezien dat er iemand op saxofoon
meespeelde dat lijkt me ook wel gaaf om een keer mee te maken..
Ik las wel iets dat de matthew deekay band (?) wel heel goed was..
quote:da's club/groovy.. geen techno
Op vrijdag 12 september 2003 13:11 schreef shroomer het volgende:
hm techno bands zijn niet echt mijn dingIk heb ook weleens wat op tv gezien dat er iemand op saxofoon
meespeelde dat lijkt me ook wel gaaf om een keer mee te maken..Ik las wel iets dat de matthew deekay band (?) wel heel goed was..
quote:Laurant Garnier - Man with the the red face
Op vrijdag 12 september 2003 13:53 schreef Ener-G het volgende:[..]
da's club/groovy.. geen techno
quote:ok ok maar Matthew DeKay is toch iets wezenlijk anders.. die heb ik nog niks anders dan groovy horen produceren, al zijn de grenzen in dat gebied wel erg vaag
Op vrijdag 12 september 2003 14:32 schreef Luni het volgende:[..]
Laurant Garnier - Man with the the red face
Roog, Erick E en Roland Molendijk hebben ook altijd van dat soort experimentjes met een saxofonist, zangeres of een ander instrument erbij..
quote:Max Reich - Transmitter
Op vrijdag 12 september 2003 19:58 schreef HAL9000S het volgende:
iemand nog leuke acid techno aanraders??
quote:Hoor em nu net voor het eerst. Beetje vervelende plaat hoor
Op dinsdag 2 september 2003 16:02 schreef MSXUser het volgende:[..]
Laat dat niet waar zijn. Hoewel Monika Kruse met Latin Lovers wel behoorlijk in de richting kwam van een eerste commercieel succes. De plaat is echter uit de handel gehaald vanwege de samples (was net een week te laat met bestellen
).
quote:strak nummer!!, luister je toevallig naar D.A.V.E. the drummer?? Heeft ook erg vette acid techno geproduceerd.
Op zaterdag 13 september 2003 01:42 schreef teknomist het volgende:[..]
Max Reich - Transmitter
quote:ik vind 'm niet slecht maar doet me sterk denken aan eerdere producties van Ben Sims en John McLaughlin met dat salsa gezang erin
Op zaterdag 13 september 2003 18:32 schreef teknomist het volgende:[..]
Hoor em nu net voor het eerst. Beetje vervelende plaat hoor
quote:Manipulated remixes en Love Story bedoel je?
Op zondag 14 september 2003 10:39 schreef Ener-G het volgende:[..]
ik vind 'm niet slecht maar doet me sterk denken aan eerdere producties van Ben Sims en John McLaughlin met dat salsa gezang erin
quote:Yep, en The Liberator Crew (Aaron, Chris, Julian volgens mij). Vroeger had je een acidtrance-tent op Dance Valley met echt knallende acid: een kleine tent met strobo's en rook
Op zaterdag 13 september 2003 20:35 schreef HAL9000S het volgende:[..]
strak nummer!!, luister je toevallig naar D.A.V.E. the drummer?? Heeft ook erg vette acid techno geproduceerd.
quote:yup
Op zondag 14 september 2003 16:10 schreef teknomist het volgende:[..]
Manipulated remixes en Love Story bedoel je?
quote:Heb je de hele set van Carola? Ik heb maar een half uur. Van Varela heb wel de hele set die echt TOP!
Op zondag 14 september 2003 17:19 schreef teknomist het volgende:
Net een liveset binnengehaald van Marco Carola @ Shockers 2003. Wat zijn Zuid-Europeanen toch lekkerIdem dito voor Geatano Parisio en Christian Varela.
quote:dat hele remix-album Fire Works is top, vooral de Legowelt remix van music design
Op zondag 14 september 2003 18:27 schreef HAL9000S het volgende:
Over Marco Carola gesproken, hebben jullie zijn remix van Sven Vaths Steel gehoord?? Lekker knalnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |