abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13070498
derick may, estrou en robert hood
heb dj rush 1 keer gezien zal dan wel 1 van zijn minder optredens zijn maar vondt het erg saai en ook dave clarke een erg gewardeerd dj die veel heeft gedaan voor de techno scene maar vind zijn setjes 3 keer niks.
volgens mij telt hier de naam zwaarder dan wat ze laten horen. mensen met een andere mening laat het effe horen
pi_13083187
quote:
Op woensdag 10 september 2003 11:07 schreef NoXxa het volgende:
Er is maar 1 dj die mijn smaak van Techno kan verwoorden. Das DJ Rush. . Wat kan die meuk beuken zeg.

Verder benk meer een industrial fan.

Rush draait als ie draait bijna geen techno meer.. gaat gewoon richting de oldskool hardcore stevige kost idd.. niet echt mijn ding

afgelopen weekend Ben Sims in Amstelveen gezien in de P60, dat was echt super.. 3 decks en een cd speler, _tegelijk_

ff wat anders, de technoliefhebbers hebben hem al wel langs horen komen op feesten denk ik:

check deze plaat eens btw.. monsterlijk!

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_13095468
quote:
Op woensdag 10 september 2003 22:45 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Rush draait als ie draait bijna geen techno meer.. gaat gewoon richting de oldskool hardcore stevige kost idd.. niet echt mijn ding

Oldschool hardcore? Het is nog duidelijk de minimale funk die je in zijn sets hoor ongeacht de snelheid en hardheid van de gedraaide platen. Oldschool hardcore - wat bedoel je er precies - hoor ik niet in zijn sets terug
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_13095672
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:03 schreef teknomist het volgende:

[..]

Oldschool hardcore? Het is nog duidelijk de minimale funk die je in zijn sets hoor ongeacht de snelheid en hardheid van de gedraaide platen. Oldschool hardcore - wat bedoel je er precies - hoor ik niet in zijn sets terug

gewoon gruwelijk harde techno, het verschil met oldskool hardcore is idd de funk die er desondanks toch in blijft op de een of andere manier

Rush als DJ is in ieder geval niet helemaal mijn ding van geweldig, mij te hard

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_13097275
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:13 schreef Ener-G het volgende:

[..]

gewoon gruwelijk harde techno, het verschil met oldskool hardcore is idd de funk die er desondanks toch in blijft op de een of andere manier

Rush als DJ is in ieder geval niet helemaal mijn ding van geweldig, mij te hard

DJ Rush is minimaal, hard, funky maar bovenal vooral energiek. En vooral de energie die van zijn sets spat maakt het juist zo lekkere ervaring. Dat het hard is ... okee, maar dat ben ik wel gewend
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_13097909
quote:
Op donderdag 11 september 2003 16:14 schreef teknomist het volgende:

[..]

DJ Rush is minimaal, hard, funky maar bovenal vooral energiek. En vooral de energie die van zijn sets spat maakt het juist zo lekkere ervaring. Dat het hard is ... okee, maar dat ben ik wel gewend

Sets van hem kunnen erg verschillen, zeker als hij ergens afsluit, zal hij er naar streven om het gebouw in te laten storten. Heb hem in Albufeira gehoord, daar had hij een set van ruim 3 uur en het was een hele goeie opbouwende set, die steeds een stapje harder ging, een weg terug heeft hij vvolgens mij niet.
pi_13108445
Voor de Technoliefhebbers, ik heb vandaag een DVD binnengekregen met de titel Barcode XL. Barcode is een VJ en die heeft een DVD uitgebracht met van die vage beelden, 1 track van die DVD duurt 60 min, maar er staat heerlijke muziek van Secret Cinema onder en je krijgt er een liveset van Secret Cinema van 74 min. bij welke is opgenomen in Dublin.

Naar mijn mening echt een aarader, ik heb hem bij Bol.com besteld voor ¤ 22.

vrijdag 12 september 2003 @ 13:11:07 #233
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_13116856
hm techno bands zijn niet echt mijn ding

Ik heb ook weleens wat op tv gezien dat er iemand op saxofoon
meespeelde dat lijkt me ook wel gaaf om een keer mee te maken..

Ik las wel iets dat de matthew deekay band (?) wel heel goed was..

I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_13117904
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 13:11 schreef shroomer het volgende:
hm techno bands zijn niet echt mijn ding

Ik heb ook weleens wat op tv gezien dat er iemand op saxofoon
meespeelde dat lijkt me ook wel gaaf om een keer mee te maken..

Ik las wel iets dat de matthew deekay band (?) wel heel goed was..

da's club/groovy.. geen techno
pi_13118946
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 13:53 schreef Ener-G het volgende:

[..]

da's club/groovy.. geen techno

Laurant Garnier - Man with the the red face
  vrijdag 12 september 2003 @ 19:08:39 #236
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13125680
Ook een aanrader Fluxion met Vibrant Forms 1 & 2
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_13126092
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 14:32 schreef Luni het volgende:

[..]

Laurant Garnier - Man with the the red face

ok ok maar Matthew DeKay is toch iets wezenlijk anders.. die heb ik nog niks anders dan groovy horen produceren, al zijn de grenzen in dat gebied wel erg vaag

Roog, Erick E en Roland Molendijk hebben ook altijd van dat soort experimentjes met een saxofonist, zangeres of een ander instrument erbij..

vrijdag 12 september 2003 @ 19:35:05 #238
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13126430
Iemand die hier naar de uiterst minimale Niederflur luisterd??
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 12 september 2003 @ 19:58:22 #239
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13127067
iemand nog leuke acid techno aanraders??
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_13134339
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 19:58 schreef HAL9000S het volgende:
iemand nog leuke acid techno aanraders??
Max Reich - Transmitter
pi_13144245
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:02 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Laat dat niet waar zijn. Hoewel Monika Kruse met Latin Lovers wel behoorlijk in de richting kwam van een eerste commercieel succes. De plaat is echter uit de handel gehaald vanwege de samples (was net een week te laat met bestellen ).

Hoor em nu net voor het eerst. Beetje vervelende plaat hoor
  zaterdag 13 september 2003 @ 20:35:01 #242
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13147251
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 01:42 schreef teknomist het volgende:

[..]

Max Reich - Transmitter

strak nummer!!, luister je toevallig naar D.A.V.E. the drummer?? Heeft ook erg vette acid techno geproduceerd.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_13155069
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:32 schreef teknomist het volgende:

[..]

Hoor em nu net voor het eerst. Beetje vervelende plaat hoor

ik vind 'm niet slecht maar doet me sterk denken aan eerdere producties van Ben Sims en John McLaughlin met dat salsa gezang erin
pi_13160792
quote:
Op zondag 14 september 2003 10:39 schreef Ener-G het volgende:

[..]

ik vind 'm niet slecht maar doet me sterk denken aan eerdere producties van Ben Sims en John McLaughlin met dat salsa gezang erin

Manipulated remixes en Love Story bedoel je?
pi_13160828
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 20:35 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

strak nummer!!, luister je toevallig naar D.A.V.E. the drummer?? Heeft ook erg vette acid techno geproduceerd.

Yep, en The Liberator Crew (Aaron, Chris, Julian volgens mij). Vroeger had je een acidtrance-tent op Dance Valley met echt knallende acid: een kleine tent met strobo's en rook Dat was zoooo vet, jammer dat ze dat niet meer hebben.
pi_13161485
quote:
Op zondag 14 september 2003 16:10 schreef teknomist het volgende:

[..]

Manipulated remixes en Love Story bedoel je?

yup
pi_13162116
Net een liveset binnengehaald van Marco Carola @ Shockers 2003. Wat zijn Zuid-Europeanen toch lekker Idem dito voor Geatano Parisio en Christian Varela.
  zondag 14 september 2003 @ 18:27:04 #248
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13163540
Over Marco Carola gesproken, hebben jullie zijn remix van Sven Vaths Steel gehoord?? Lekker knalnummer
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_13175199
quote:
Op zondag 14 september 2003 17:19 schreef teknomist het volgende:
Net een liveset binnengehaald van Marco Carola @ Shockers 2003. Wat zijn Zuid-Europeanen toch lekker Idem dito voor Geatano Parisio en Christian Varela.
Heb je de hele set van Carola? Ik heb maar een half uur. Van Varela heb wel de hele set die echt TOP!
pi_13179079
quote:
Op zondag 14 september 2003 18:27 schreef HAL9000S het volgende:
Over Marco Carola gesproken, hebben jullie zijn remix van Sven Vaths Steel gehoord?? Lekker knalnummer
dat hele remix-album Fire Works is top, vooral de Legowelt remix van music design
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')