Ik tel mee!quote:
groene M&M's ja?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die lijken tenminste op M&M's?
Ja, bij sommige exemplaren is dat eens in de maand, bij anderen zo om de zes tot 9 weken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Dat eet jouw ras toch alleen als ze bloeden 1x in de maand?
Dat moet je ook niet willen, blijf nou gewoon in dat dorp. Kan ik je tenminste fatsoenlijk stalken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoor, ik wil weer eens met de trein, die rijdt niet.
Zit daar nog verschil in ook?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, bij sommige exemplaren is dat eens in de maand, bij anderen zo om de zes tot 9 weken.
Ik wilde net jouw kant op komenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen, blijf nou gewoon in dat dorp. Kan ik je tenminste fatsoenlijk stalken.
Dat syncen vind ik ook maar raar hoor. Steeds het maandverband op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit daar nog verschil in ook?
Ik vind het mara een raar verschijnsel. Beetje zo lang bloeden en niet sterven. En dan ook nog eens samenklitten met andere vrouwen en dan gewoon syncen! Raar volk
Toch raar hoe dat werktquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat syncen vind ik ook maar raar hoor. Steeds het maandverband op.
Samen klitten? Brrrrrrr..quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit daar nog verschil in ook?
Ik vind het mara een raar verschijnsel. Beetje zo lang bloeden en niet sterven. En dan ook nog eens samenklitten met andere vrouwen en dan gewoon syncen! Raar volk
Zal ik het voor je opeten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb chocolade in de kast.... maar ik moet er af blijven
Oh, dan mag het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net jouw kant op komen
Dus ik mag nu meer dan een jaar geen chocolade?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Dat eet jouw ras toch alleen als ze bloeden 1x in de maand?
Allemaal tegelijk voetbal kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Zouden mannen dat ook hebben? Dat ze in elkaars nabijheid op den duur tegelijk... ja... wat doen wij eigenlijk? Ejaculeren?
Of zou dat een omgedraaid oorzaak-gevolg zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk voetbal kijken.
Da's gummen, waar jouw zieke geest aan denktquote:
doe maar ja, dan ben ik er tenminste vanafquote:
Nou ik zie allemaal bloed voor me. Bloed tijdens het gummen? Brrrrrrr...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's gummen, waar jouw zieke geest aan denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |