zoek vooral eens naar mirwais feat. Madonna- Paradise (not for me)
Net als de door hem geproduceerde nummers op dat Madonna-album 'Music'.
quote:Naive Song bedoel je... inderdaad een erg lekker nummer.
Op donderdag 22 augustus 2002 22:13 schreef apestaartje het volgende:
En die 'eigen' single, hoe heette dat ook alweer? Die vond ik best goed. Ik ben dat nummer een beetje uit het oog verloren maar dat herinner ik me nog wel.Net als de door hem geproduceerde nummers op dat Madonna-album 'Music'.
quote:Was dat niet 'Naïve Song'? Met een clip waarin hij/iemand zich 'afschminkt' als clown? Kan me de clip beter herinneren dan het nummer zelf, al was het nummer zeker goed...
Op donderdag 22 augustus 2002 22:13 schreef apestaartje het volgende:
En die 'eigen' single, hoe heette dat ook alweer? Die vond ik best goed. Ik ben dat nummer een beetje uit het oog verloren maar dat herinner ik me nog wel.Net als de door hem geproduceerde nummers op dat Madonna-album 'Music'.
-edit-
Nou lijkt me duidelijk nu...
quote:Yup, clip was heel erg knap gemaakt inderdaad. het was gewoon een schminksessie achterstevoren afgespeeld, maar bij een aantal gedeeltes leek ie dus wel met de vocalen mee te zingen, alhoewel het dus achterstevoren was afgespeeld. Goed nummer ook.
Op donderdag 22 augustus 2002 22:21 schreef PokerFace het volgende:[..]
Was dat niet 'Naïve Song'? Met een clip waarin hij/iemand zich 'afschminkt' als clown? Kan me de clip beter herinneren dan het nummer zelf, al was het nummer zeker goed...
Mirwais schijnt een enorm studiobeest te zijn, die echt alles uit de kast haalt om het geheel zo clean en helder mogelijk te laten klinken. En dat is hem op dat album echt heel goed gelukt.
Eén van mijn favoriete albums, jammer dat-ie van me broer is...
Linkje:
http://www.gracenote.com/xm/pcd/triphop/e2950eb82d0dd6c96b88a9d36548345a.html
En inderdaad, die clip is goed.
quote:Dat was disco science, sowiezo ook een hele goede soundtrack bij die intense film. The Stranglers - Golden Brown is ook een mooie
Op donderdag 22 augustus 2002 22:35 schreef Robbel het volgende:
Op de soundtrack van Snatch stond ook een nr. Zie je het verband met Guy Ritchy en het label?
Heerlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |