abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 augustus 2002 @ 22:11:05 #1
34590 SkullKnULL
Wat flik je me nou man!
pi_5497182
Check deze muziek eens enorm goed!

zoek vooral eens naar mirwais feat. Madonna- Paradise (not for me)

Mini me, you complete me
pi_5497212
Die jongen heeft idd goede mixen gemaakt! Wist niet dat die met Madonna had gewerkt en hoorde toen zijn eigen versie van (idd) Paradise, ook erg lekker!
pi_5497222
En die 'eigen' single, hoe heette dat ook alweer? Die vond ik best goed. Ik ben dat nummer een beetje uit het oog verloren maar dat herinner ik me nog wel.

Net als de door hem geproduceerde nummers op dat Madonna-album 'Music'.

pi_5497346
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 22:13 schreef apestaartje het volgende:
En die 'eigen' single, hoe heette dat ook alweer? Die vond ik best goed. Ik ben dat nummer een beetje uit het oog verloren maar dat herinner ik me nog wel.

Naive Song bedoel je... inderdaad een erg lekker nummer.
De clip was ook zeer goed
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 22 augustus 2002 @ 22:21:37 #5
25530 David7
Glory! Glory! Man United!
pi_5497360
Naive song, wereldnummer!
Reds are here, Reds are there, Reds are every-fucking-where!
  donderdag 22 augustus 2002 @ 22:21:44 #6
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_5497363
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 22:13 schreef apestaartje het volgende:

Was dat niet 'Naïve Song'? Met een clip waarin hij/iemand zich 'afschminkt' als clown? Kan me de clip beter herinneren dan het nummer zelf, al was het nummer zeker goed...

-edit-
Nou lijkt me duidelijk nu...

donderdag 22 augustus 2002 @ 22:29:58 #7
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5497502
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 22:21 schreef PokerFace het volgende:

[..]

Was dat niet 'Naïve Song'? Met een clip waarin hij/iemand zich 'afschminkt' als clown? Kan me de clip beter herinneren dan het nummer zelf, al was het nummer zeker goed...

Yup, clip was heel erg knap gemaakt inderdaad. het was gewoon een schminksessie achterstevoren afgespeeld, maar bij een aantal gedeeltes leek ie dus wel met de vocalen mee te zingen, alhoewel het dus achterstevoren was afgespeeld. Goed nummer ook.
pi_5497574
Op de soundtrack van Snatch stond ook een nr. Zie je het verband met Guy Ritchy en het label?
Drop them [b]FUNK[/b] on me, it ain't to heavy!!!
pi_5499423
Het album "Production" van Mirwais is een van de schoonst geproduceerde albums die ik ooit heb gehoord.

Mirwais schijnt een enorm studiobeest te zijn, die echt alles uit de kast haalt om het geheel zo clean en helder mogelijk te laten klinken. En dat is hem op dat album echt heel goed gelukt.

Eén van mijn favoriete albums, jammer dat-ie van me broer is...

Linkje:
http://www.gracenote.com/xm/pcd/triphop/e2950eb82d0dd6c96b88a9d36548345a.html

pi_5501183
Pang, daar is 'ie. Naïve song. Dank je. Het lag op het puntje van mijn tong.

En inderdaad, die clip is goed.

vrijdag 23 augustus 2002 @ 17:16:37 #11
34590 SkullKnULL
Wat flik je me nou man!
pi_5507393
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 22:35 schreef Robbel het volgende:
Op de soundtrack van Snatch stond ook een nr. Zie je het verband met Guy Ritchy en het label?
Dat was disco science, sowiezo ook een hele goede soundtrack bij die intense film. The Stranglers - Golden Brown is ook een mooie
Mini me, you complete me
pi_6894383
Inderdaad. De muziek bij die film is bijna geniaal te noemen.
Superfly.
pi_14009495
Ik heb Junkie's Prayer pas weer ontdekt. En dankzij een goede vriend kan ik nu ook genieten van de nummers van zijn Sutra album. Vooral het nummer 'Dogfood'. Hilarische teksten ook, begeleidt door een slepende beat met jaren '70 disco invloeden.

Heerlijk!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')