die 1, 2, of 3 porties zal het probleem niet zijn inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef Scissor het volgende:
[..]
Ik denk wel dat mensen met die hele menukaarten aanbieden echt de uitzondering op de regel zijn. Daar is thuisafgehaald ook niet voor bedoeld eigenlijk.
Voor zover ik weet (wat ik baseer op het kaartje bij mij in de omgeving en mijn eigen ervaringen) zijn het thuiskoks die gemiddeld zo'n 1 keer in de 10 dagen koken en dan 1, 2 of misschien 3 extra porties aanbieden van de maaltijd die ze toch al voor zichzelf koken. Dat kan ik met de beste wil van de wereld niet semi-professioneel noemen en die 3 porties moeten ze echt wel in de koelkast kwijt kunnen, als ze het al moeten koelen. Meeste mensen zetten gewoon neer dat je het bijvoorbeeld tussen 17.30 en 18.30 kunt ophalen, en om 17.30 wordt de dampende pan van het vuur gehaald.
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:50 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
die 1, 2, of 3 porties zal het probleem niet zijn inderdaad.
als ik bij mij in de buurt kijk zie ik hobby koks die 10, 20 of meer gerechten aanbieden en van elk gerecht 50 porties beschikbaar instellen.
hoe jij het beschrijft hoeft het absoluut geen probleem te zijn en is het misschien een mooi initiatief.
maar wat ik bij mij in de buurt zie, vind ik een kwalijke zaak.
en dat was juist mijn probleem met die site.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Scissor het volgende:
[..]zoveel?!?! Dat begint inderdaad wel op een klein bedrijfje te lijken.
Oeh dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:57 schreef bl_henkie2 het volgende:
Net opgegeven voor Ethiopische lam met linzen en garnituur voor 5.25![]()
Bent benieuwd!
En hoe was t? Klinkt niet echt fantastisch.....quote:Op donderdag 18 april 2013 18:57 schreef bl_henkie2 het volgende:
Net opgegeven voor Ethiopische lam met linzen en garnituur voor 5.25![]()
Bent benieuwd!
Post die je quote is van april hèquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef zakschijt het volgende:
[..]
En hoe was t? Klinkt niet echt fantastisch.....
Gatver!! Die lui moet je 'rapporteren'! Geef eens een linkje btw? Hier heb ik dat nog nooit gezien!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
Gadver. Het is hier allemaal macaroni, Knorr Wereldgerechten en één Vietnamees die gelijk 7 euro voor een bord vraagt.Dan kook ik zelf wel!
idd, minimaal 2 sterren kokenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:00 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Gatver!! Die lui moet je 'rapporteren'! Geef eens een linkje btw? Hier heb ik dat nog nooit gezien!!
Ja want er zit helemaal niks tussen Knorr Wereldgerechten en 2 sterren koken?quote:
Jij komt ook nooit in een restaurant? Besides, heb je de productielocaties van de dingen die jij door je avondeten doet van binnen gezien, of de bakkerij waar je je brood hebt gekocht?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:28 schreef Croissant.fr het volgende:
Serieus cool! Dat je je hiervoor hebt aangemeld! Wouwie
Geld verdienen dus, met koken, of betalen dat anderen voor je koken. Ik zie het mezelf niet doen. Anderen hebben toch andere manieren met koken, en misschien is het wel gemaakt in een smerige keuken zonder handen te wassen.
knor wereld gerechten is echt wel beter hoor dan 2 sterren. ik eet die heel vaak en het is echt lekker en er zit natuurlijk ook heel team achter van expers en in een restaurand maar 3 mensen ofzo?? alleen denken mensen altijd dat restaurant beter is omdat ze veel betalen moetenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Ja want er zit helemaal niks tussen Knorr Wereldgerechten en 2 sterren koken?
loooooooooooooooooooooooolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef Klaploper het volgende:
[..]
knor wereld gerechten is echt wel beter hoor dan 2 sterren. ik eet die heel vaak en het is echt lekker en er zit natuurlijk ook heel team achter van expers en in een restaurand maar 3 mensen ofzo?? alleen denken mensen altijd dat restaurant beter is omdat ze veel betalen moeten
ja, kruip nu maar terug in je hol, trollquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Ja want er zit helemaal niks tussen Knorr Wereldgerechten en 2 sterren koken?
Oh... het was wel o.k.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef zakschijt het volgende:
[..]
En hoe was t? Klinkt niet echt fantastisch.....
Knorr gerechten klaarmaken voor anderen die het komen afhalen vind ik not-done, tenzij je dit erbij vermeld. Je gaat toch niet wat groenten en vlees in een poeder uit een pakje aangelengd met water verkopen voor 5 euro?quote:
het is de bedoeling dat wat je over hebt van jezelf idd verkoopt, de prijs moet er dan ook naar zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Knorr gerechten klaarmaken voor anderen die het komen afhalen vind ik not-done, tenzij je dit erbij vermeld. Je gaat toch niet wat groenten en vlees in een poeder uit een pakje aangelengd met water verkopen voor 5 euro?
eh okquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, kruip nu maar terug in je hol, troll
Haha tnx...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:59 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Oh... het was wel o.k.
Alhoewel ik waarschijnlijk de dame per ongeluk had beledigd over de kleine portie, ze had sindsdien niks meer aangeboden op de site...![]()
En we hebben idd ook zo'n "professionele" kok in de buurt die elke dag iets aanbiedt voor 7 euro per portie...
quote:We hebben weer lekker gegeten. Heel smakelijk, biertje erbij, en voor de TV lekker opeten.
quote:Heel smakelijk, en precies goed gekruid. Die vruchtjes erin maken het goed af.
quote:Lekker die stukjes appel en ananas in de Chicken Tonight!
Van mij mag het werk ook best vergoed worden en het lijkt me normaal dat zo'n kok het naar boven afrondt zodat die er zelf in ieder geval niet op toelegt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat wat je over hebt van jezelf idd verkoopt, de prijs moet er dan ook naar zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |