Hopequote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat ik ook zo vet vond was dat country gebeuren in SA met die missies, hoop dat er ook zo iets weer in deze zit.
En dan grafisch 100 x beter.Hoop niet dat dat het echte gamegevoel wegneemt, maar dat zal meevallen denk ik. Iets beter dan GTA V hoop ik.
Als dit spel 200 euro was zou ik hem nog halenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Vinewood![]()
Die voorproefjes van die missies ook, geweldig
Die Squad. Deze game gaat zo hard zijn geld waard zijn.![]()
![]()
![]()
Jij snapt het echt niet hé, domme beta. Jij bent de grootste noob die ooit bestaan heeft. Alfred Jodokus Kwak was nog meer waardig dan dat jij ooit zult zijn. Het woord 'andreas' zou niet eens in jouw username mogen voorkomen en daarvoor zou je eigenlijk gestenigd moeten worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
thx mattie voor m'n onderschrifthad al een tijdje geen krachtige uitspraak meer kunnen vinden
Deze manquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hé, domme beta. Jij bent de grootste noob die ooit bestaan heeft. Alfred Jodokus Kwak was nog meer waardig dan dat jij ooit zult zijn. Het woord 'andreas' zou niet eens in jouw username mogen voorkomen en daarvoor zou je eigenlijk gestenigd moeten worden.
Dit kan niet meer fout gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
![]()
Dat is alles wat ik te melden heb.
Dit word de beste game ooit.
Er is ook nog geen Xbox of PS versie.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
Ga jij maar een half jaar wachten hoor kerel.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:36 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Er is ook nog geen Xbox of PS versie.
Die moeten ook nog komen, net als de PC versie.
Ja, dat doe ik ook wel. Wees maar niet bang hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga jij maar een half jaar wachten hoor kerel.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:38 schreef TwyLight het volgende:
Beter album:
http://imgur.com/a/8zTzP
54 screenshots van iPad editie
Dat gifjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |