quote:
quote:
Bestquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Deze game gaat zo hard rocken. Wel vraag ik me af, hoe kunnen ze dat allemaal op 1 Xbox disc krijgen. Dat brengt natuurlijk ook meteen 2. Waarschijnlijk zullen ze het voor de Xbox dus op 2 disc's doen waarvan je er 1 op je HDD moet installeren.
beter hebben ze ook een geoptimizede versie voor de nieuwe xbox, anders moet je bij die verouderde prestaties van de 360 blijven steken..quote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Deze game gaat zo hard rocken. Wel vraag ik me af, hoe kunnen ze dat allemaal op 1 Xbox disc krijgen. Dat brengt natuurlijk ook meteen 2. Waarschijnlijk zullen ze het voor de Xbox dus op 2 disc's doen waarvan je er 1 op je HDD moet installeren.
Nieuwe Xbox?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
beter hebben ze ook een geoptimizede versie voor de nieuwe xbox, anders moet je bij die verouderde prestaties van de 360 blijven steken..
ja, die wordt ook rond die tijd verwacht, evenals nieuwe PS, aangezien die altijd samen hun boedel releasen...quote:
Moet het nog maar zienquote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, die wordt ook rond die tijd verwacht, evenals nieuwe PS, aangezien die altijd samen hun boedel releasen...
Die komt pas richting 2015 hoor, niet volgend jaarquote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
beter hebben ze ook een geoptimizede versie voor de nieuwe xbox, anders moet je bij die verouderde prestaties van de 360 blijven steken..
jij werkt bij microsoft?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die komt pas richting 2015 hoor, niet volgend jaar
Stuur is een link van een betrouwbare bron die aangeeft dat de nieuwe xbox volgend jaar uitkomt?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, jij vindt google een betrouwbare bron?
Als een mod van games hier info heeft over gta 5 gaat hij daar toch ook niks over zeggen.. idem hier met de xboxquote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Stuur is een link van een betrouwbare bron die aangeeft dat de nieuwe xbox volgend jaar uitkomt?
Hoe bedoel je een economie erin bouwen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben zo blij dat ik mijn laptop kapot zou willen gooien. Ik kan niet wachten om urenlang rond te rijden/lopen/vliegen/whatever en dingen te ontdekken. Iets dat ik ontzettend veel in SA deed is naar die hoge berg gaan, daaronder bij de vuilnisbelt tien takelwagens achter elkaar vast maken en dan de berg oprijden.Uren plezier mee beleefd, en nog steeds.
Ik vind het:
- wel jammer dat het te moeilijk was om krachttraining te ontwikkelen voor de characters.
- ook jammer dat er maar één stad is. Ik vond het altijd wel leuk om van stad naar stad te vliegen (SA).
- goed dat ze dates/vrouwen eruit hebben gehaald; onzin was het ook.
- cool dat ze een economie erin bouwen.
- ook beter dat je niet meer zo vaak gebeld wordt.
Dit heeft toch niks met mods van FOK! te maken?!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:09 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Als een mod van games hier info heeft over gta 5 gaat hij daar toch ook niks over zeggen.. idem hier met de xbox
ongeacht er een bron is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |