Ontmoeten,quote:Op woensdag 7 november 2012 00:08 schreef benzin het volgende:
Is er niet gewoon iemand die een stappenplan 'meisjes ontmoeten en met meisjes leuke gezellige gesprekken voeren' kan geven?
Volgens mij klikt het dan toch juist niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef benzin het volgende:
en meisjes waarmee het wel klikt gooien je vaak op een gegeven moment weg.
Het wordt tijd dat iemand zo'n handleiding schrijft. Het wordt sowieso tijd dat iemand mij uitlegt hoe het moet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles wat we zeggen durf je niet.
En je zoekt en vraagt naar iets wat niet bestaat. Er bestaat geen handleiding om een vrouw te ontmoeten en mee te praten. Het is geen DVD recorder.
Geen idee, ik heb soms het idee dat het goed klikt, er een leuk goed lopend gesprek is en dan gaat het alsnog mis. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij klikt het dan toch juist niet?
Daar zit het moeilijke stuk, vooral ontmoeten en spreken op dit moment. Van flirten weet ik nog steeds niet wat het betekent, ik heb een keer in de SC een discuessie van pagina's daarover gehad, maar niemand schijnt uit te kunnen leggen wat flirten is en vooral niet hoe het moet.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ontmoeten,
Spreken,
Flirten,
??????
Profit.
Jezus gast zet dit uit je hoofd en laat het los!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand zo'n handleiding schrijft. Het wordt sowieso tijd dat iemand mij uitlegt hoe het moet.
En ook dit moet je los laten! Je hebt te weinig om te bieden! Vrouwen zien het niet omdat het er niet is!quote:Ik denk dat ik wel dingen te bieden hebMeisjes zien die dingen alleen niet.
Zij kennelijk nietquote:Geen idee, ik heb soms het idee dat het goed klikt, er een leuk goed lopend gesprek is en dan gaat het alsnog mis. Geen idee waarom.
Flirten is een vorm van communicatie tussen mensen waarin met sensualiteit wordt gespeeld of seksuele interesse wordt getoond. Deze interactie kan in de vorm van een gesprek, oogcontact of aanraking zijn, maar ook via media verlopen zoals e-mail, chat, telefoon en sms.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef benzin het volgende:
Daar zit het moeilijke stuk, vooral ontmoeten en spreken op dit moment. Van flirten weet ik nog steeds niet wat het betekent, ik heb een keer in de SC een discuessie van pagina's daarover gehad, maar niemand schijnt uit te kunnen leggen wat flirten is en vooral niet hoe het moet.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Murvgeslagen het volgende:
En nee Benzin, daar is geen stappenplan voor, dat moet je al doende leren...
Je verwacht dat mensen het je voor kunnen doen, maar dat werkt gewoon niet zo. Sociaal gedoe lijkt totaal niet op een betá-opleiding, er is niks exact aan.
Je zal vaak op je bek moeten gaan om te leren. Telkens weer opkrabbelen en van je fouten leren.
Dan ga je toch gewoon uit?quote:Op woensdag 7 november 2012 06:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
O tja dan moet ik ze wel eerst tegenkomen
En dat maak je allemaal op uit die paar zinnen die iemand op fok schrijft? Dat is best knapquote:Op woensdag 7 november 2012 10:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin, als er íemand is die open minded is val ik er volgens mij wel onderIk ben geduldig, geef mensen een tweede, derde, vierde kans, zie blijkbaar dingen die andere vrouwen niet zien.. Maar ik zie niet wat jij te bieden hebt.. Lieve mensen zijn er 13 in een dozijn van. Zachte eitjes wil ik nogmaals alleen op brood. Pas als jij een combinatie bent, en wat ruggengraat en een paar ballen kweekt, dán wordt het een ander verhaal
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:11 schreef AlexanderC het volgende:
Tegen een leuke caissere:
Wil je de bon erbij?
Ja, je mag ook direct je nummer erop schrijven![]()
Cassandra kent Benzin al langer dan vandaag. Volgens mij hebben ze zelfs gemeet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En dat maak je allemaal op uit die paar zinnen die iemand op fok schrijft? Dat is best knap
wat hield je tegen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Als ik bij haar in de rij stond en dat had gezegd... wie weet.
ikquote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Als ik bij haar in de rij stond en dat had gezegd... wie weet.
Volgens mij ook ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cassandra kent Benzin al langer dan vandaag. Volgens mij hebben ze zelfs gemeet, maar dat weet ik niet zeker.
Is er eentje die enkel werkt op het moment dat je al duidelijke sjans hebt met de caissičrequote:Op woensdag 7 november 2012 13:11 schreef AlexanderC het volgende:
Tegen een leuke caissere:
Wil je de bon erbij?
Ja, je mag ook direct je nummer erop schrijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |