PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
thxquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wow, netjes. Met welke club speel je? Ik heb nu 25-4-5, wel twee keer achter elkaar verloren nu. Ik speel vooral met Ajax en Man. utd.
Arnhem en Nijmegen worden binnen een kleine 10/20 jaar toch één heel grote stad. Er word steeds meer gebouwd tussenin met Lent als klein begin.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jullie hebben geen..
kut. Jullie hebben alles wat wij hebben + een KFC
I told you: Barendrecht = Rotterdamquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
are you freaking kidding me....ik dus ook
Barendrecht is redelijk bekend toch? Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Ik woon ook in een dorpje bij Breda dat niemand kent, dus zeg ik uit gemakszucht meestal gewoon "Breda". Scheelt weer tijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef Revontulet het volgende:
Ja inderdaad, als het er over gaat zeg ik meestal dat ik in rotterdam woon, de grens van rotterdam is nog denk ik nog geen kilometer van mijn huis en de meeste mensen kennen barendrecht toch niet!
Welk dorp? Bavel, Gilze?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Barendrecht is redelijk bekend toch? Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Ik woon ook in een dorpje bij Breda dat niemand kent, dus zeg ik uit gemakszucht meestal gewoon "Breda". Scheelt weer tijd
dorst?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Barendrecht is redelijk bekend toch? Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Ik woon ook in een dorpje bij Breda dat niemand kent, dus zeg ik uit gemakszucht meestal gewoon "Breda". Scheelt weer tijd
Ohquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zie mijn standaard onderschrift
Fok onder werktijd mag waarschijnlijk ook niet en doe je ook.quote:
Ik heb het nog niet aan mijn baas gevraagd, om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fok onder werktijd mag waarschijnlijk ook niet en doe je ook.
Carnisselande dus?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef Revontulet het volgende:
Ja inderdaad, als het er over gaat zeg ik meestal dat ik in rotterdam woon, de grens van rotterdam is nog denk ik nog geen kilometer van mijn huis en de meeste mensen kennen barendrecht toch niet!
Nope, juist bij het oude deel! Vlakbij viaduct a15 (bij de beuk en cbr, die rotonde met dat kasteel). Als je onder het viaduct doorgaat ben je al in rotterdamquote:
Tilburgquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar jij woont in de buurt, aangezien je Gilze, Bavel kent?
Bijenkorf ben ik nog nooit geweest en interesseert me ook niet zoveel, huishoudelijke apparaten en kleren kopen kan ook wel in een normale winkel of desnoods bij V&D (waar ik ook al nooit kom).quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Arnhem en Nijmegen worden binnen een kleine 10/20 jaar toch één heel grote stad. Er word steeds meer gebouwd tussenin met Lent als klein begin.
Een KFC is nieteens zo erg, maar dat er geen Bijenkorf is vind ik wel kwalijk.Een van de redenen waarom de binnenstad van Nijmegen geen zak voorsteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |