abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 15:32:42 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349129
Waar blijft 'ie ?
Komt 'ie nog wel ?
Vorig jaar stonden de kranten bol van Big Brother. Iedere krant had wel een artikel, ieder programma wel een interview met Hummie, John, Daphne of Rolf 'snuif' Wouters, maar tot op heden lijkt dit allemaal dit jaar niet te gebeuren.

Gaat dit nog komen denken jullie ?

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 19 september 2000 @ 15:39:35 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_349145
Ach, zolang ik hier mijn eigen hype-je maar beleef...

Maar, ik denk inderdaad niet dat het weer zo erg gaat worden als vorig jaar. Is ook logisch: het nieuwe is er af. Een succes wordt het ook dit keer zeker. 'T hangt er natuurlijk ook van af wat er allemaal gaat gebeuren in het huis. Mochten er 'rellen' uitbreken, is dat natuurlijk alleen maar goed voor de aandacht in de pers.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 19 september 2000 @ 15:41:44 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_349148
Dat komt denk ik wel weer een beetje als de eerste eruit gaat.

Krijgen we het Heintje/Martin-effect weer.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2000 @ 17:35:31 #4
862 Arcee
Look closer
pi_349335
quote:
Op 19 september 2000 15:32 schreef Danny het volgende:
Waar blijft 'ie ?
Komt 'ie nog wel ?
Vorig jaar stonden de kranten bol van Big Brother. Iedere krant had wel een artikel, ieder programma wel een interview met Hummie, John, Daphne of Rolf 'snuif' Wouters, maar tot op heden lijkt dit allemaal dit jaar niet te gebeuren.
Eh... dat vind jij gek? Ik vind het nogal logisch. BB is niet nieuw meer. Het is nog wel leuk, maar voor de media niet interessant genoeg meer. Ben je daar nou echt verbaasd over, Danny? Kan ik me niet voorstellen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 19 september 2000 @ 17:43:54 #5
1343 BamBam
make music not war
pi_349354
Vorig jaar was Big Borther een hype. Vooaf al dat gelul van dat het nooit iets kan worden, iedereen pleegt zelfmoord of wordt gillend wakker van de trauma die je in die bunker hebt opgelopen..

Nu is dat anders. Het is gewoon geworden. Als ik naar mezelf kijk: Vorig jaar heb ik geen uitzending, internet site en krantenartikel gemist. Nu kijk ik wel maar het is geen gemis als je het een paar dagen niet hebt gezien.

Buiten het feit dat er geen flikker gebeurd ik het BB home, dus je mist niets.

Het is gewoon geworden. Het is een tv programma en geen hype meer. Het is een formule die maar een jaar werkt en daarna is het een gewoon programma, niets bijzonders. Behalve door de die hard fans.

Ik denk dat ik er toch stiekem eentje ben geleven, al geef ik dit niet graag aan de buitenwereld toe...

It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2000 @ 17:56:25 #6
862 Arcee
Look closer
pi_349379
quote:
Op 19 september 2000 17:43 schreef BamBam het volgende:
Het is gewoon geworden. Het is een tv programma en geen hype meer. Het is een formule die maar een jaar werkt en daarna is het een gewoon programma, niets bijzonders. Behalve door de die hard fans.
Helemaal mee eens met wat je zegt, wat ik zelf ook al in verkorte vorm zei. Behalve dan dat het nu een gewoon programma is. Ik vind het nog steeds een boeiend en origineel programma. De formule is wat mij betreft nog bepaald niet uitgewerkt. Alleen voor de media is het geen nieuws meer dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 19 september 2000 @ 18:44:10 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_349466
quote:
Op 19 september 2000 17:56 schreef Arcee het volgende:
Helemaal mee eens met wat je zegt, wat ik zelf ook al in verkorte vorm zei. Behalve dan dat het nu een gewoon programma is. Ik vind het nog steeds een boeiend en origineel programma. De formule is wat mij betreft nog bepaald niet uitgewerkt. Alleen voor de media is het geen nieuws meer dus.
Je merkt ook dat ze bij Veronica veel rustiger zijn ze laten de streams gewoon aan staan als er kleine intressante dingen gebeuren zoals bijv. de ruzie tussen Ali en Jolanda, de huilbui van Ali, in bad met Bianca enz... dit was vorig seizoen echt uitgesloten of de directe link naar Fok! m.b.t. die mp3 op de Big-Brother site had je verleden jaar ook niet aan hoeven denken.
Dus een hype, nee....boeiend, ja.
Waarom? Ik weet het niet!
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 23:34:11 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349964
Toch doen de streams nog best vaak wat zij willen in plaats van wat WIJ willen.
Bij het voorlezen van de weekopdracht in de tuin stonden beide streams op de woonkamer gericht en was het geluid uit.

Momenteel kijk ik naar twee streams met slapende mensen terwijl binnen Ali, Georgie en Robin nog gewoon wakker zijn.

Het is er dus IETS beter op geworden, maar nog steeds proberen ze dingen geheim te houden. Gok ook dat de nominaties niet live via internet te volgen zijn vanuit de DBK.
So much for 24/7 live Big Brother.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 20 september 2000 @ 14:30:19 #9
5826 roccomastino
Ik haat ouwe koeien
pi_350802
Vorig jaar begon de echte hype ook pas na een maand.
Altijd druk ! Nooit klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')