Hé die achterkant is goed verneukt zo als men het zou zeggen hahahaha nieuwe achterkand kost geloof ik 25 euro bij de apple store in sittardquote:
Ja ok niet de officiele maar de premium reseller naast cool-cat! Ik heb daar gevraagd en kost 25 eur.quote:Op maandag 12 november 2012 19:27 schreef xatlad het volgende:
Er is nog niet eens een apple store in Sittard en een 100% orgineele achterkant bij Apple store in A'dam 50/75 euro minimaal, maar er zijn replica's die niet van echt te onderscheiden zijn voor 20,- euro met schroevendraaier.
Alleen garantie vervalt als je die zelf gaat vervangen let daar dus mee op!
Hmm official apple premium reseller nep? Lijkt me toch heel sterk!quote:Op maandag 12 november 2012 22:59 schreef xatlad het volgende:
Ok nep dus, maar dat maakt opzich niks uit als hij geen garantie heeft. Wilde alleen even waarschuwen had het zelf bijna ook gedaan alleen dan kun je fluiten naar je garantie.
Haha niet echt blijven proberen bovendien lach ik me kapot over mensen die hier wat offtopic gaan klagen tegen me dst ik te weinig heb, ik heb zoiets van nou als jullie het geld er wel voor hebben wil niet zeggen dat ik dat ook heb.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Renesite het volgende:
Lukt 't TS? Zie je hier nog brood in? Je kan het misschien beter met een half jaartje weer proberen
Nogmaals, als jij het geld hebt heb jij meer geluk dan mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:21 schreef Saucerian het volgende:
Wat jij vraagt is gewoon onrealistisch maar blijkbaar kun/wil je dit niet inzien.
Mac2sell. Waarde iphone 4s 32gb is 350 euro max. Zegt genoeg of niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:43 schreef xatlad het volgende:
Doe eens rustig joh.
Als het geld er niet voor hebt kun je toch net zo goed een iPhone 4 kopen. Users/Verkopers zijn echt niet zo dom om een 4S 32GB voor 300,- euro te verkopen hoor en als je het wel krijgt is er zeker weten wat mee mis, maar succes als ji zo eigenwijs wilt doen is je goedrecht alleen of het wat oplevert ik betwijfel het.
Kortom je krijgt geen kwaliteit voor een lage prijs en zeker niet van Apple!
Waarde iphone 4 32gb 270. Misschien dat ik dat bod kan aanbieden anders blijf ik verder zoeken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:58 schreef Toverbal0 het volgende:
Hmm.. ik had gereageerd met het bericht dat ik nog een iphone 4 32gb heb liggen, maar die is blijkbaar verwijderd.
Nou precies wat Xatlad al verteld, maar goed, niemand is zo gek om een iPhone zo goedkoop te verkopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Waarde iphone 4 32gb 270. Misschien dat ik dat bod kan aanbieden anders blijf ik verder zoeken.
350 kan ik een deal krijgen voor een 4s 32gb. Daarvoor, topic kan tijdelijk op slot tot ik iets hoor van de verkoper.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:50 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Nou precies wat Xatlad al verteld, maar goed, niemand is zo gek om een iPhone zo goedkoop te verkopen.
Je lijkt overal wel excuses voor te hebben, dus dan niet. Voor 300 wil ik er nog over na denken, maar lager echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |