heh, nieuw sherm? hoe weet ik zeker als het een officieel sherm is? en waar woont de telefoon?quote:
Telefoon woont in weert en schem is laatst vervangen hoe je weet of hij echt is ? idkquote:Op donderdag 8 november 2012 17:55 schreef fortunafan het volgende:
[..]
heh, nieuw sherm? hoe weet ik zeker als het een officieel sherm is? en waar woont de telefoon?
door wat voor bedrijf is hij vervangen?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:57 schreef ericosman het volgende:
[..]
Telefoon woont in weert en schem is laatst vervangen hoe je weet of hij echt is ? idk
I Repair Centrumquote:Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef fortunafan het volgende:
[..]
door wat voor bedrijf is hij vervangen?
stuur me een aantal fotos, van de status van de mobiel, hoe de schreen eruit ziet als ie aan is.. verwacht uiteraard wel dat de scherm de zelfde qualiteit heeft in kleur.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:03 schreef ericosman het volgende:
[..]
I Repair Centrum
( dus door mij zelf ) het zijn OEM producten echte producten kun je niet krijgen. ( niemand behalve apple )
Alle toebehoren erbij? Doosje, oordopjes, bon, noem maar op?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:03 schreef ericosman het volgende:
[..]
I Repair Centrum
( dus door mij zelf ) het zijn OEM producten echte producten kun je niet krijgen. ( niemand behalve apple )
Hallo,quote:Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef fortunafan het volgende:
[..]
stuur me een aantal fotos, van de status van de mobiel, hoe de schreen eruit ziet als ie aan is.. verwacht uiteraard wel dat de scherm de zelfde qualiteit heeft in kleur.
geen mogelijkheid tot sneller? heb intresse.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef ericosman het volgende:
[..]
Hallo,
Foto's komen deze week begin volgende onlineverder zit het doosje er bij en de oplader / usb maar geen bon helaas.
Nee ben zover ik tot nu toe weet niet thuis tot maandag sorryquote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef fortunafan het volgende:
[..]
geen mogelijkheid tot sneller? heb intresse.
Ik probeer om morgen foto's te maken!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef fortunafan het volgende:
[..]
geen mogelijkheid tot sneller? heb intresse.
10-4!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef ericosman het volgende:
[..]
Ik probeer om morgen foto's te maken!
heb geen whatsapp. kost geld schijnbaar bij apple..quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:55 schreef ericosman het volgende:
Fotos zijn gemaakt upload vnaaf of pm je 06 voor whatsapp
Zal kijken! Fotos?quote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef Tinos85 het volgende:
Ik heb een 4 voor 250 euro. Moet je alleen zelf een nieuw achterkantje op zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |