SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Foto in de OP die je vast beter maaktquote:
Ja doen wequote:Op maandag 5 november 2012 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Samen FOK!kers hosselen en verliefd worden?
Nou, weet jij nog een leuke FOK!ker dan?quote:Op maandag 5 november 2012 23:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja doen we.
Hier in mijn directe omgeving wonen alleen boeren of nepnegers
Roald toch.quote:Op maandag 5 november 2012 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, weet jij nog een leuke FOK!ker dan?
Haha, bij mij alleen maar kakkers en mooiboys
Gewoon hosselen, laat zij naar jou toe komen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Roald toch..
Fokkers daten is wel risky. Afstand is soms echt kut aangezien ik 24/7 arm ben
Is toch ook lullig op een gegeven moment..quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon hosselen, laat zij naar jou toe komen.
Om de week bij elkaar danquote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is toch ook lullig op een gegeven moment..
God, 5e keer vandaagquote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Roald toch..
Fokkers daten is wel risky. Afstand is soms echt kut aangezien ik 24/7 arm ben
Heb je zulke slechte ervaringen dan?quote:Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
God, 5e keer vandaag
Ja I know, echt kut ja. Daarom gewoon geen FOK!kers daten, echt niet doen snow
Maar wij wonen vlakbij elkaar 15 minuten met de treinquote:Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
God, 5e keer vandaag
Ja I know, echt kut ja. Daarom gewoon geen FOK!kers daten, echt niet doen snow
Over 2 weken krijg je brohug a mattiequote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je zulke slechte ervaringen dan?. Ik wil gewoon warmte om me heen,
zo fijn. Mja mja mja mja mja mja
Wat nou als hij een klootzak is en geen zin heeft om te komen en smoesjes gaat verzinnen? Heb je er lekker veel aan. Nee gewoon nee.quote:Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Om de week bij elkaar danen misschien heeft hij dan wel studenten OV oid.
Vraag maar aan Peter, vaak genoeg jankend hem gewhatsapptquote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je zulke slechte ervaringen dan?. Ik wil gewoon warmte om me heen,
zo fijn. Mja mja mja mja mja mja
Ja, zeg tegen jouw moeder dat ze 2 jaar eerder had moet neuken om jou te krijgen danquote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar wij wonen vlakbij elkaar 15 minuten met de trein![]()
True. Hmpfquote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag maar aan Peter, vaak genoeg jankend hem gewhatsappt
I know, wil ik ook wel, maar beter geduldig zijn en iemand zoeken die echt voor je gaat.
De leeftijd is nieteens erg?!?!?!quote:Op maandag 5 november 2012 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, zeg tegen jouw moeder dat ze 2 jaar eerder had moet neuken om jou te krijgen dan![]()
Als je maar weet dat ik jou wel wil meetenquote:Op maandag 5 november 2012 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, zeg tegen jouw moeder dat ze 2 jaar eerder had moet neuken om jou te krijgen dan![]()
Met mijn ex merkte ik toch wel een verschil hoor, echt.quote:Op maandag 5 november 2012 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De leeftijd is nieteens erg?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |