Dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef The_Substitute het volgende:
Nope.
Vrouwen die gewoon zichzelf zijn en niet doen alsof ze perfect (moeten) zijn.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef The_Substitute het volgende:
Nope.
Juist wel, alleen lukt het ze nietquote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef The_Substitute het volgende:
Nope.
Daar heb je een punt inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2012 23:03 schreef picodealion het volgende:
Juist wel, alleen lukt het ze niet.
ehm.. sure.quote:
Was een rethorische vraag, anders had ik je wel gequotet.quote:
Zolang je niet met Lisa Kudrow aan komt zetten vind ik 't meeste wel prima jaquote:Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Robby87 het volgende:
Nogal een breed spectrum als je het mij vraagt, maar ja, pico is ook niet zo kieskeurig...
waarom zou je em willen kopen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:28 schreef Robby87 het volgende:
Woef woef!
[ afbeelding ]
Waar kan ik deze hond kopen?
Lijkt ook wel een beetje op een misvormd klein beertje...quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:42 schreef JayHovah het volgende:
Als je zei dat het een klein schaapje was had ik je ook geloofd...
Is een koptelefoon opzetten niet makkelijker? En goedkoper dan een hond?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:39 schreef Robby87 het volgende:
Nou Dyon, ik neem me dan voor om naar het park te gaan als het heel druk is. Dan ga ik zitten op een bankje en wacht ik vanzelf tot er vervelende oude mannen naast mij komen zitten.
Vervolgens sommeer ik de hond om op mijn schoot te gaan zitten. Als er dan een gesprek komt hoef ik alleen maar naar voren te kijken, de hond doet de rest:
[ afbeelding ]
Die blik![]()
Uit in bruges idd
Maar een koptelefoon geeft je geen liefde..quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Is een koptelefoon opzetten niet makkelijker? En goedkoper dan een hond?
Hij zegt niet dat hij de hond wil om er liefde van te krijgen (ok, hij is dan wel voor de partij van de dieren dus dat zal ook wel, maar hij zegt het niet). Hij zegt dat hij hem alleen wil om de vervelende oude man af te schrikken of vermaken of zo...quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar een koptelefoon geeft je geen liefde..
Honden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |