PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Blijft het bier tenminste vastzitten als ze op der rug ligt. Koelelementen ertussen en relaxmode aan!quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij houdt meer van zoiets?
[ afbeelding ]
Jij hebt geen obese gekeken? Die mensen stoppen deo tussen hun vetrollen zo zweet het daarquote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blijft het bier tenminste vastzitten als ze op der rug ligt. Koelelementen ertussen en relaxmode aan!
quote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef leoon. het volgende:
[..]
Jij hebt geen obese gekeken? Die mensen stoppen deo tussen hun vetrollen zo zweet het daar
Zeg dat maar tegen die kerel van 1man1jarquote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
[..]dan nog blijgt het bier wel mooi rechtop staan als ze op der rug ligt. die rollen zullen behoorlijk klemmen, gelukkig zijn flesjes behoorlijk sterk!
GIngen vorig jaar van die vieze nerds tijdens het college op het grote scherm doen toen de docent even weg wasquote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die kerel van 1man1jar
Heb pain olympics nooit afgezienquote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
GIngen vorig jaar van die vieze nerds tijdens het college op het grote scherm doen toen de docent even weg wasdeden ze ook de pain olympics
fucking vunzig.
Ik kan me alleen bedenken wat er allemaal in voorkomt, maar ik heb ooit vaag van die 1man1jar gehoordquote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb pain olympics nooit afgezien
Zijn meestal wel een bepaald slag mens dat erop kickt jaquote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan me alleen bedenken wat er allemaal in voorkomt, maar ik heb ooit vaag van die 1man1jar gehoord. Pain olympics zal ook wel zoiets zijn alleen dan erger. Sommige mensen sporen echt niet, net als de mensen die er naar gaan kijken.
Meerdere factorenquote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef StijnDa het volgende:
Een potje vanavond, weer lag en disconnect. Zou het aan de router kunnen liggen?
Als je KPN hebt kan het ook aan de problemen met KPN liggen, of heb je het al langer.quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef StijnDa het volgende:
Een potje vanavond, weer lag en disconnect. Zou het aan de router kunnen liggen?
edit; Nee XS4ALLquote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je KPN hebt kan het ook aan de problemen met KPN liggen, of heb je het al langer.
Poorten sowieso allemaal goed?quote:Op maandag 5 november 2012 21:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou vertel, waar begin ik, want dit kan zo niet
Poorten geen idee.quote:Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poorten sowieso allemaal goed?
Verbinding van router naar xbox gewoon goed?
Zet je xbox anders eens in DMZquote:Op maandag 5 november 2012 21:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Poorten geen idee.
Verbinding is altijd prima geweest en beiden op de begane grond met 10 meter nog niet eens ertussen.
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef DuTank het volgende:
Online tegen een vriend dan krijg je geen munten?
Nope.quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef DuTank het volgende:
Online tegen een vriend dan krijg je geen munten?
Hoe..? En niet zo'n moeilijke termen gebruikenquote:Op maandag 5 november 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zet je xbox anders eens in DMZ
Zo heet dat gewoonquote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe..? En niet zo'n moeilijke termen gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |