abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_118969455
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Stefan het volgende:
Vind t bijzonder saai, Dexter lost geen mysterie op, Isaak is een boef van niks, loveinterest van Dexter weet je al dat ze niet doodgaat, Masuka heeft nog minder tekst dan TDog in Walking Dead, er ligt bijna niemand meer op tafel bij Dexter
Kan jij niet gewoon eens weg met je negatieve gezeik. In bijna elk topic loop je te janken hoe slecht het tegenwoordig allemaal is in televisieland.

En dat is prima dat jij dat vind, maar om dan na elke aflevering de forum topics vol te spammen met negatieve berichten heeft niemand iets aan. Als je het niet meer leuk vind, stop dan met kijken en ga iets doen wat je wel interesseert.

[ Bericht 0% gewijzigd door arie_bc op 08-11-2012 10:32:23 ]
pi_118969681
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Stefan het volgende:
Vind t bijzonder saai, Dexter lost geen mysterie op, Isaak is een boef van niks, loveinterest van Dexter weet je al dat ze niet doodgaat, Masuka heeft nog minder tekst dan TDog in Walking Dead, er ligt bijna niemand meer op tafel bij Dexter
Ik vind het niet saai, maar voor de rest heb je wel gelijk.
Ik vind het alleen jammer dat er inderdaad niemand meer op de tafel ligt, en dat er geen onderzoeken meer zijn.

Isaak kan nog wel interessant worden, maar Hannah-verhaallijn vind ik maar niks, maar misschien komt dat nog :+

Ik blijf nog positief in ieder geval :P
pi_118970257
Vond het ook geen bijzondere aflevering, dat ze zo zouden eindigen was al van verre duidelijk. en verder gebeurt er niet veel boeiends. beetje een opvulaflevering. Die van vorige week was stukken leuker!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_118971253
Yay, ik had het goed geraden met Quinn! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118971326
Die stripper van Quinn, geen idee of het echt een oost europese is maar dat accent komt wel erg gemaakt over ''tseees arrrre very dangerousss peopllle''
  donderdag 8 november 2012 @ 11:12:47 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118971403
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:10 schreef planethugo het volgende:
Die stripper van Quinn, geen idee of het echt een oost europese is maar dat accent komt wel erg gemaakt over ''tseees arrrre very dangerousss peopllle''
Zweeds
  donderdag 8 november 2012 @ 12:02:23 #82
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_118973302
Voor Amerikanen is het al goed als het europees klinkt
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_118975652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef Stefan het volgende:
Voor Amerikanen is het al goed als het europees klinkt
Hoe vaak ik niet in Amerikaanse serie mensen voorbij zie komen die dan zogenaamd Nederlanders moeten voorstellen, een uiterst onwaarschijnlijke naam hebben, en dan ook nog een soort Duits accent er op na houden wat in de verste verte niet op Nederlands (of een Engels sprekende Nederlander) lijkt.

Pas bij een herhaling van Fringe, ene Radjan Vandenkemp. :N
Tuurlijk, Radjan is een zeer gebruikelijke naam in Nederland. _O-
En het telefoonboek staat vol met mensen die Vandenkemp heten.

Maar goed, iedere Duitse naam begint met Von, en elke Nederlandse met van der....
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_118976066
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:33:31 #85
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_118976424
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hoe vaak ik niet in Amerikaanse serie mensen voorbij zie komen die dan zogenaamd Nederlanders moeten voorstellen,
In Person of Interest deden ze het laatst goed, Mr Reese sprak Nederlands tegen een getrainde hond ^O^
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 8 november 2012 @ 13:41:07 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_118976719
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_118976885
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 8 november 2012 @ 14:04:31 #88
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
  donderdag 8 november 2012 @ 14:05:55 #89
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_118977791
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:34 schreef DarkElf het volgende:
Vond het ook geen bijzondere aflevering, dat ze zo zouden eindigen was al van verre duidelijk. en verder gebeurt er niet veel boeiends. beetje een opvulaflevering. Die van vorige week was stukken leuker!
Daarom verwacht ik in de volgende weer wat actie ;)
pi_118978752
Wat ik nou niet begrijp is waarom alle vrouwen in de serie bij het naakt gaan tenminste wat laten zien. Alleen Yvonne is gewoon bedekt.. ik vind het maar flauw.

Overigens verwacht ik dat Dexter op ten duur Yvonne moet helpen omdat ze weer een moord heeft gepleegd en uiteindelijk Deb de trigger overhaalt en haar dood. Dit zorgt voor een soort woede bij Dexter die zich in seizoen 8 manifesteert. Er gaan nog wat mensen dood, waaronder Quinn uiteraard. Alleen is de vraag wanneer.
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep -- not screaming like the passengers in his car
pi_119003729
Die spoilers gelezen.
Mocht het allemaal uitkomen gebeurt er wel erg veel in dit seizoen.
Ben benieuwd.

Vond deze aflevering maar zo zo eigenlijk.
Die Rus is nu vrij dus nu gaat het echt beginnen.
Benieuwd ook naar de rol die die schrijver gaat spelen..
pi_119004552
Het is nog dit seizoen en nog 1 volgende toch?
Ik hoop dat het wel langzaamaan in een stroomversnelling gaat lopen naar een episch slot :D (misschien wel een keer met één groot doorlopend verhaal, maar dat zal wel niet)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119004904
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hoe vaak ik niet in Amerikaanse serie mensen voorbij zie komen die dan zogenaamd Nederlanders moeten voorstellen, een uiterst onwaarschijnlijke naam hebben, en dan ook nog een soort Duits accent er op na houden wat in de verste verte niet op Nederlands (of een Engels sprekende Nederlander) lijkt.

Pas bij een herhaling van Fringe, ene Radjan Vandenkemp. :N
Tuurlijk, Radjan is een zeer gebruikelijke naam in Nederland. _O-
En het telefoonboek staat vol met mensen die Vandenkemp heten.

Maar goed, iedere Duitse naam begint met Von, en elke Nederlandse met van der....
Bij Chuck was er een personage (niet dat hij Nederlands sprak) maar met een erg opvallende naam...


Deze zou je in ieder geval in het telefoonboek kunnen tegenkomen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:18:15 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119008032
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 01:23 schreef ace_eleven het volgende:
Het is nog dit seizoen en nog 1 volgende toch?
Ik hoop dat het wel langzaamaan in een stroomversnelling gaat lopen naar een episch slot :D (misschien wel een keer met één groot doorlopend verhaal, maar dat zal wel niet)
Eerder een.. doodlopend verhaal..
:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:10:41 #95
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_119009832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef Enoxiz het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is waarom alle vrouwen in de serie bij het naakt gaan tenminste wat laten zien. Alleen Yvonne is gewoon bedekt.. ik vind het maar flauw.

Overigens verwacht ik dat Dexter op ten duur Yvonne moet helpen omdat ze weer een moord heeft gepleegd en uiteindelijk Deb de trigger overhaalt en haar dood. Dit zorgt voor een soort woede bij Dexter die zich in seizoen 8 manifesteert. Er gaan nog wat mensen dood, waaronder Quinn uiteraard. Alleen is de vraag wanneer.
Dit vond ik ook wel een redelijke teleurstelling ja. ;(
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_119063663
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef Oerbeer het volgende:
Eerst willen vermoorden, zijn gelijke treffen en opeens een potje hete seks. _O_


"Best first date ever."
pi_119063685
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Bij Chuck was er een personage (niet dat hij Nederlands sprak) maar met een erg opvallende naam...


Deze zou je in ieder geval in het telefoonboek kunnen tegenkomen.
_O-.
pi_119063791
quote:
Dexter heeft in z'n pink meer humor zitten dan alle seizoenen Friends bij elkaar :').
pi_119063852
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou die wijf ook zo hard te grazen nemen gvd wt lkkr
Wie zegt dat Dexter haar alsnog niet vermoord? Alleen jammer dat Dexter dan gepakt wordt wegens het bewijsmateriaal wat in Hannah's poesje achterblijft :X.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')