Mocht dat gebeuren moet je meteen de deur intrappen en de politie bellen!quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Wij letten wel op jou Mootie.![]()
alhoewel, discretie is verzekerd is als je je even terugtrekt met Oop in de slaapkamer
Ik weet niet of Miranda en Kopiekut dat zo leuk zouden vinden.quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Coos het volgende:
alhoewel, discretie is verzekerd is als je je even terugtrekt met Oop in de slaapkamer
Nee natuurlijk niet. Pas als we het aquarium leeggevreten hebben komen we in aktie.quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren moet je meteen de deur intrappen en de politie bellen!
Ik herhaal, meteen!
Hij zegt net dat we zelfs al zouden we met een gezelschap van een half miljoen komen, van harte welkom zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat je met een klein gebaar een oude zieke man de dag van zijn leven kan bezorgen.We kunnen bovendien nog een subtopic openen in Fokkers helpen Fokkers.
Awwww, altijd zo gastvrijquote:Op maandag 5 november 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zegt net dat we zelfs al zouden we met een gezelschap van een half miljoen komen, van harte welkom zijn.
Precies, mootie redt zich wel.quote:Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Pas als we het aquarium leeggevreten hebben komen we in aktie.
Zeker.quote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk wil ik wel iets afspreken: Geen geboer en geruft tijdens het kerstdiner.![]()
Dat moet toch kunnen?
Nee, die eet-ie op.quote:Op maandag 5 november 2012 22:37 schreef mootie het volgende:
Pullup, zou opa de pulkjes ook aan zijn stoel smeren? In dat geval is jouw zitplaats niet geheel veilig.
Van wat ik tot nu toe van de logistieke routes van zijn pulkjes heb gezien lijken ze puur voor hergebruik bedoeld gelukkig.quote:Op maandag 5 november 2012 22:37 schreef mootie het volgende:
Pullup, zou opa de pulkjes ook aan zijn stoel smeren? In dat geval is jouw zitplaats niet geheel veilig.
Ik verpakte het wat jaquote:Op maandag 5 november 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pullup zegt het wat netter inderdaad maar het komt op hetzelfde neer.
Oop wil het natuurlijk wat groter dan in Haren. En ja, wees eerlijk Den Haag heeft gewoon meer ruimte.quote:Op maandag 5 november 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zegt net dat we zelfs al zouden we met een gezelschap van een half miljoen komen, van harte welkom zijn.
Uiteraard, zonder jou geen feestje. Heb je het adres al doorgestuurd gekregen door Pearlbitch?quote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
Als Kees-Tokus niet normaal is mag ik zeker ook mee.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uiteraard, zonder jou geen feestje. Heb je het adres al doorgestuurd gekregen door Pearlbitch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |