Deal!quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan toch aan de andere kant zitten? Saampjes op de bank?
De Fok! afd. Den Haag compleetquote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef mootie het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal mee? Wel zo handig als Leo vast weet hoeveel hij in moet kopen.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
Maar mootie, ben je echt zo knap als op die foto ?
Coos, Gert en CC zijn er ook bijquote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
De Fok! afd. Den Haag compleet
Mootie
Scrut
Pullup
PB
BQ
Lavender
Jian
Poezewoes
Pos
vul even aan voor Leo
quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
Maar mootie, ben je echt zo knap als op die foto ?
Sjiek hendigquote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef mootie het volgende:
Pb heeft jullie het adres ook al per pm gegeven? Wel hendig, met kaartje erbij, en de details voor het openbaar vervoer.
Kan me niet voorstellen dat Kopiekut dit samenzijn wil missen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
De Fok! afd. Den Haag compleet
Mootie
Scrut
Pullup
PB
BQ
Lavender
Jian
Poezewoes
Pos
vul even aan voor Leo
Die eerste twee is afd. Den Haagquote:
Voor het diner een lesje PowerYoga met Cc.quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Die eerste twee is afd. Den Haag
En ik was die kopiekut vergeten.![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Die eerste twee is afd. Den Haag
En ik was die kopiekut vergeten.![]()
Dan kennen we opa gelijk de volgende dag begraven.quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor het diner een lesje PowerYoga met Cc.
Mag het ook powerCara zijn?quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor het diner een lesje PowerYoga met Cc.
Laten we gewoon allemaal een basgitaar meenemen. Gezelligquote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Voor als we kerstliedjes gaan spelen. Ik speel de basgitaar
Dan stijgt opa op aan het eind van de avond.quote:Op maandag 5 november 2012 22:20 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk wil ik wel iets afspreken: Geen geboer en geruft tijdens het kerstdiner.![]()
Dat moet toch kunnen?
Dat past altijd bij kerstliedjes inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laten we gewoon allemaal een basgitaar meenemen. Gezellig
Die zitten allemaal vast tijdens de Kerst.quote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef mootie het volgende:
En ik wil wel zeker weten dat de criminele vriendjes van opa niet uitgenodigd zijn. Ben nogal een schijtlijster...
Geweld is niet kerstig!
Ik houd Miranda wel van je afquote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef mootie het volgende:
En ik wil wel zeker weten dat de criminele vriendjes van opa niet uitgenodigd zijn. Ben nogal een schijtlijster...
Geweld is niet kerstig!
Hemelvaartquote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan stijgt opa op aan het eind van de avond.
Verkeerde feestdag.quote:
Wij letten wel op jou Mootie.quote:Op maandag 5 november 2012 22:22 schreef mootie het volgende:
Geweld is niet kerstig!
Zo zie je maar weer dat je met een klein gebaar een oude zieke man de dag van zijn leven kan bezorgen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verkeerde feestdag.
Opa blijft op de stream maar herhalen hoe blij hij is dat we met z'n allen bij hem Kerst komen vieren. Hij lijkt er zelfs een beetje emotioneel van te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |