Das een herdershond.quote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft hij nou echt een t-shirt onder dat lawaaishirt aan met een foto van een pinscher?
DJ moet ook zijn fiat nog geven hè?quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef pos het volgende:
Ok..ben er echt klaar mee...pffft Kom er niet op
Misschien is Oma ipv naar Grootmama met Eddy Zoey op stap .quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed mogelijk, oma was ook al eens aan het bekken met Eddy Zoey op tv.
Dat is een flinke ballotagecommissiequote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
DJ moet ook zijn fiat nog geven hè?
Ben je er al uitgegooid?quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Gert het volgende:
Zo lang als het duurt voordat je op die chat mag, zo snel lig je er weer af als je "niet gezellig" bent.
Een (vroeg)oude kerel met een t-shirt met een herdershond eropquote:
Nee, ik heb ook geen poging gedaan. Maar als ik op de stream het oeverloze gebep over de aanmelding van pos hoor, en opa die wel tien keer roept dat het "wel gezellig moet blijven"..quote:
Het is niet dat je niet gewaarschuwd bentquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef pos het volgende:
Ben erg teleurgesteld...weet niet eens meer of ik hier nog wel wil posten
Tsja, het is droevig. Doet me denken aan Hans Hondenkop, je weetz, het maatje van Brian. Brrrr, dat was ook zo'n engerd.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Een (vroeg)oude kerel met een t-shirt met een herdershond eropEen hondenkop op z'n shirt en een hondenkop erboven.
Opa maakt meer kapot dan drank goedmaken kanquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef pos het volgende:
Hier of daar?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef pos het volgende:
Oh ja, vreselijke man. En maar opnaaien. Niet dat Brian dat echt nodig hadquote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, het is droevig. Doet me denken aan Hans Hondenkop, je weetz, het maatje van Brian. Brrrr, dat was ook zo'n engerd.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is niet dat je niet gewaarschuwd bent
Weet het maar was maar was in a state of denialquote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa maakt meer kapot dan drank goedmaken kan
Ja dat was mooi volk. Het maatje van Hans Hondenkop heeft onlangs nog de kaak van Willem Holleeder gebroken.quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, het is droevig. Doet me denken aan Hans Hondenkop, je weetz, het maatje van Brian. Brrrr, dat was ook zo'n engerd.
Het zit nog in stemmingquote:
Yeps, Dick Vrij. Wat een onderwereldfiguren zijn dat. Ik weet nog dat er werd gezegd dat Huub op de hitlist stond.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja dat was mooi volk. Het maatje van Hans Hondenkop heeft onlangs nog de kaak van Willem Holleeder gebroken.
Arme Opaquote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef pullup het volgende:
Bij deze wil ik bij opa ook een goed woordje doen voor posAls ze er op zit gaat ze er niet meer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |