De regel is dat je daar loopt waar je het best zichtbaar bent of het meest veilig kan lopen. Dus niet in de binnenkant van scherpe bochten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:37 schreef Saysem het volgende:
[..]
Die logica snap ik dus niet. Wel de meeste kans dat jij hen ziet aankomen, maar doordat de snelheid waarop je elkaar nadert hoger is hebben zij juist minder tijd om te reageren.
Ik zie niet in waarom je links zou lopen maar rechts zou fietsen.
Herkenbaar, je wil niet weten hoevaak wij in het weekend er op moeten hameren bij mijn dochter dat ze voor 9 uur niet moet rennen enzo...quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:00 schreef YUR het volgende:
Dat doet ons bovenbuurjongetje ook. Maar dan om 7 uur smorgens in het weekend
Ja zo kijk ik er ook ongeveer tegenaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De regel is dat je daar loopt waar je het best zichtbaar bent of het meest veilig kan lopen. Dus niet in de binnenkant van scherpe bochten bijvoorbeeld.
Met hardlopen loop ik daar waar het het minst schuin aflooptEn het pad is zo recht en rustig dat ze mij dus wel echt van mijlen ver aan zien komen dus maakt links-rechts niet uit.
Ik zie niet zoveel op die pagina omdat ik geen endo gebruik denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bah, jammer is dat dan he.. Ik was voor mijn gevoel echt aan het stampen, liep totaal niet soepel, kreeg er ook geen ritme in.. Volgens Endo valt het op zich allemaal wel mee, maar tochhttp://www.endomondo.com/workouts/h0oa27nqC5g
Het zal misschien verschillen per straat. In mijn route zit een stuk onverlichte weg, ik kijk liever de beweging van de tegemoet komende auto aan om eventueel nog opzij te kunnen springen. Ik hol ook geen 50 km/h dus verschil van snelheid achterop of voorop is te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:37 schreef Saysem het volgende:
[..]
Die logica snap ik dus niet. Wel de meeste kans dat jij hen ziet aankomen, maar doordat de snelheid waarop je elkaar nadert hoger is hebben zij juist minder tijd om te reageren.
Ik zie niet in waarom je links zou lopen maar rechts zou fietsen.
Ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het zal misschien verschillen per straat. In mijn route zit een stuk onverlichte weg, ik kijk liever de beweging van de tegemoet komende auto aan om eventueel nog opzij te kunnen springen. Ik hol ook geen 50 km/h dus verschil van snelheid achterop of voorop is te verwaarlozen.
Zal er net 1 half op zn mobieltje zitten te spelen, ben ik lelijk de sjaak.
^^quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik loop altijd rechts, tegen het verkeer in,zie het verkeer graag aankomen
als ze me dan toch aanrijden wil ik ze nog wel een keer in de ogen kijken
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:04 schreef Jumparound het volgende:
ik denk dat ik mijn rondje voor vanavond heb
http://goo.gl/maps/tmtGY
Super leuk die 1 km loop voor die kleintjes! Mijn tweeling loopt,slentert en rent die komende cpc alweer voor de 5e keer en die worden mei 2013 6 jaar. De eerste x waren ze 2 en hebben we er 45 minuten over gedaan. Voordat we de startstreep over waren,waten we al 25 minuten verder! Bij de finish hadden ze de medailles al opgeruimd. De bezemwagen bestond uit 3 politieagenten op de motor....geweldige foto's!quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:40 schreef Arquero het volgende:
[..]
Gelukkig
Heeft iemand trouwens ervaring met hardloopschoenen voor kinderen?
Mijn jongste dochter vind het allemaal wel erg interessant wat ik doe met lopen. Ze heeft pasgeleden ook meegedaan met soort halve kilometer loop op haar school en de medaille die ze toen heeft gewonnen hangt nog steeds steevast boven haar bed.
Zit er nu aan te denken om haar bv in te schrijven voor de Ernst en Bobby () kinderloop in maart in Den Haag. Dan loop ik zelf de 5 of 10 kilometer.
Maar wil dan wel dat ze op goede schoenen loopt.
Zijn er dan nog extra dingen waar je op moet letten, of juist niet?
Ik had een (dunne) lange broek + thermoshirt + shirt met lange mouwen aan... Toch had ik het koud.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Echt niet. Liep gewoon in mijn korte tight en een longsleeve. Heerlijk weer juist.
Klopt.quote:
Dat heb ik ook met mijn tight ja. Hij zit prima rond m'n benen/bovenbenen maar bij m'n kont heb ik het idee dat hij soms nog wel eens af wil zakken. Misschien omdat ik er een lycra compressiebroekje onder draag en het dan af"glijd" ofzo??quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ook was dit mijn eerste training in tightsbest wel vreemd maar als je eenmaal loopt raak je er snel aan gewend echter moest ik m wel een paar keer ophijsen.
Bij mij is het gewoon mijn muffin-top die de broek naar beneden duwtquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:46 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met mijn tight ja. Hij zit prima rond m'n benen/bovenbenen maar bij m'n kont heb ik het idee dat hij soms nog wel eens af wil zakken. Misschien omdat ik er een lycra compressiebroekje onder draag en het dan af"glijd" ofzo??
Maar kan ook zijn dat m'n shirt wat omhoog kruipt ofzo.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon mijn muffin-top die de broek naar beneden duwt
als je tight van je reet afzakt dan is het geen tightquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo net terug van een training.
http://www.endomondo.com/workouts/torbk12Qy3I
Om te testen hoe ik traplopen ervaar ben ik twee keer de Pyramide op het voormalige Floriade terrein op gerend... (die van de MudMasters) Dat valt best wel tegen zeker als je de normale loopfrequentie probeert aan te houden dus 180 stappen per minuut met vrij hoge traptreden dat lukt me dus nog niet te minste nog niet tot helemaal bovenaan.
Ook was dit mijn eerste training in tightsbest wel vreemd maar als je eenmaal loopt raak je er snel aan gewend echter moest ik m wel een paar keer ophijsen.
Iedereen ervaart het weer wat anders. Ik zie voornamelijk mensen lopen nu met lange tight en een jasje met wat daaronder aan lopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had een (dunne) lange broek + thermoshirt + shirt met lange mouwen aan... Toch had ik het koud.
[..]
Klopt.
Ik heb dat ook ja! Koop tights dus een maat kleiner, zit ie goed strak bij je buik zodat ie niet afzakt en benen gaat prima.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]+1
![]()
En dat is ook gewoon een nadeel van al dat functionele materiaal. Perfect voor vochtafdrijven, warm blijven en alles maar als het om lekker zitten en niet afzakken of omhoog kruipen gaat draag ik veel liever katoen
Ja ze moeten goed strak zitten. Met gevolg dat er van die fijne rolletjes ontstaan bij mijn buik, maar goed, die ren ik er hopelijk verder wel afquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook ja! Koop tights dus een maat kleiner, zit ie goed strak bij je buik zodat ie niet afzakt en benen gaat prima.
Had vanmorgen een nieuwe tight aan (in juli al gekocht) was ie te groot geworden, steeds afzakken dus!Die meteen op marktplaats gezet want dat loopt toch voor geen meter.
Dat gaat bij mannen iets lastiger. Op een bepaalde plek wordt het dan wel erg strak en opzichtig. Helaas bij mij willen ze af en toe ook iets afzakken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook ja! Koop tights dus een maat kleiner, zit ie goed strak bij je buik zodat ie niet afzakt en benen gaat prima.
Had vanmorgen een nieuwe tight aan (in juli al gekocht) was ie te groot geworden, steeds afzakken dus!Die meteen op marktplaats gezet want dat loopt toch voor geen meter.
hehe en te weinig kont vaak om de boel daar aan op te hangen lijkt mequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat gaat bij mannen iets lastiger. Op een bepaalde plek wordt het dan wel erg strak en opzichtig. Helaas bij mij willen ze af en toe ook iets afzakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef GotC het volgende:
Awww ik word helemaal emo van deze foto van afgelopen zaterdag. M'n vader gaf me een zetje in de rug omdat ik het zo niet meer trok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cute!
Awww ik word helemaal emo van deze foto van afgelopen zondag. M'n vader gaf me een zetje in de rug omdat ik het zo niet meer trok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Awww ik word helemaal emo van deze foto van afgelopen zondag. M'n vader gaf me een zetje in de rug omdat ik het zo niet meer trok
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
yup, in de aanloop naar een HM. Griep, blaren en pokke omstandigheden @ work...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:11 schreef robdriessen het volgende:
2 weken spierpijn
3 weken verkouden/keel/griep/snot
Wil ik gisteren EINDELIJK weer eens gaan rennen, verrek ik net van tevoren een rugspier bij het tillen van boodschappentassen.
Zeg me dat jullie ook wel eens zo'n bad streak hebben. Gedeelde smart enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
SupermomentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Jouw pa is fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mijne is allergisch voor beweging en gezond eten
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Lieve paps!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag eind november haas spelen voor mijn zus, die haar allereerste 5k loopt. Loop ik de 10k en het eerste rondje in haar tempo![]()
Maar waarom?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef YUR het volgende:
Ik begin er een gewoonte van te maken om 2 startnummers voor een evenement te hebben. Eerst A'dam, nu de Zevenheuvelenloop:
[ afbeelding ]
Bij de Zevenheuvelenloop had ik me eerst zelf ingeschreven, en nu blijkt definitief dat GotC d'r werk me in ook in een bedrijventeam heeft ingeschrevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |