SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar als je onder de bijverdiengrens zat krijg je toch alles al maximaal terug, je krijgt niet meer geld terug door meer van zulke kosten aftetrekken hoor!quote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee dat kloptmaar in 2007 kon je toch nog iets als een hoge medische uitgave aftrekken? dan moet ik een keur aan mappen doorzoeken zoekende naar de exacte bedragen
zou dan wel zeker op 500 moeten uitkomen als dat klopt.
Ik wololo jou!quote:Op maandag 5 november 2012 18:22 schreef Weissman het volgende:
En zo maar negeer jij mijn geweldige post over orjin krem
Jammer, met mijn thuisapotheek in de declaratie lag een villa aan de Bosporus inclusief Kangals binnen handbereikquote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar als je onder de bijverdiengrens zat krijg je toch alles al maximaal terug, je krijgt niet meer geld terug door meer van zulke kosten aftetrekken hoor!
quote:The saddest tale of woe was an obese middle aged woman from Germany who fell under the spell of a handsome, 25 year old lawyer. He pursued her for days and the two were engaged within a few weeks. He insisted it was a Turkish tradition that the bride to be come to the marriage with a large dowry. Blinded by love this woman emptied her BANK ACCOUNT and bought gold jewelry and costly rugs for his family. A few days later her fiancee would not return her calls and she found out through a local hotel manager that the man was not a lawyer at but worked as a janitor at a highshool and he was already married with two young children.
Read more: http://www.virtualtourist(...)1.html#ixzz2BN5yHPRK
Wat is wololo?quote:Op maandag 5 november 2012 18:18 schreef xminator het volgende:
Iedereen behalve Ayca. Mensen die wololo niet herkennen.
ik kan zijn iman niet ruiken vanaf een foto dus ik moet wel op z'n snor letten.quote:Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef xminator het volgende:
[..]
En dan zegt ze ik let niet op uiterlijk maar innerlijk en imaan. Vrouwen. Stop met liegen.
Ik las het net ook, zijn nog geruchten maar het lijkt mij wel aannemelijk. MSN fuseert met skype dus echt stoppen is het niet.quote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef Weissman het volgende:
'MSN Messenger stopt'
Mijn hosselskillz wat doe je
Nooit meer constant een hippe tekst plaatsen naast mijn naamquote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef Weissman het volgende:
'MSN Messenger stopt'
Mijn hosselskillz wat doe je
Van jou kan ik het nog wel begrijpen omdat je best wel oud bent, is een legendarisch geluidje uit age of empires 1/2.quote:
ik welquote:Op maandag 5 november 2012 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik las het net ook, zijn nog geruchten maar het lijkt mij wel aannemelijk. MSN fuseert met skype dus echt stoppen is het niet.
En niemand maakte toch nog gebruik van msn tegenwoordig.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Toch maar Whatsapp dan he Weiss
Nee, ik ga binnenkort een stap terug doen naar 3310quote:Op maandag 5 november 2012 18:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook geen whatsapp of facebook.
Stap over op skype, dat is leuker dan msn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |