abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118965385
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Heb ze nog niet gehad verdulleme als ik ze heb dm ik wel even een puush
Deksels.
pi_118965409
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 8 november 2012 @ 08:27:12 #129
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_118967381
Goedemorgen :W
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_118967629
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:27 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen :W
Normaal doen jij.
pi_118967717
Zou bassie al wakker zijn?
JA!
  donderdag 8 november 2012 @ 09:04:12 #132
239294 PierreTT
pi_118968040
quote:
8s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:

[..]

Normaal doen jij.
;(
  donderdag 8 november 2012 @ 09:18:13 #133
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118968320
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:04 schreef PierreTT het volgende:

[..]

;(
Had jij nou vrijdag ook geen tijd? Zo nee dan regel ik een andere date voor die avond en reken ik niet meer op die afhakerts hier :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 8 november 2012 @ 09:26:37 #134
239294 PierreTT
pi_118968495
quote:
3s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Had jij nou vrijdag ook geen tijd? Zo nee dan regel ik een andere date voor die avond en reken ik niet meer op die afhakerts hier :P
Ligt er een beetje aan, de familie van Marloes komt zaterdag overdag langs en die zijn er echt om 11 uur al ofzo :X
pi_118968515
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan, de familie van Marloes komt zaterdag overdag langs en die zijn er echt om 11 uur al ofzo :X
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_118968616
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:04 schreef PierreTT het volgende:

[..]

;(
;(
  donderdag 8 november 2012 @ 09:35:24 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118968660
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Kunnen volgende week vrijdag ook afspreken, dan gaat Ymke met de dames stappen in Tilburg.... Girls Night Out :')

Ik kan wel meekomen richting TB, houden wij een Guys Night Out _O-
  donderdag 8 november 2012 @ 09:45:52 #138
239294 PierreTT
pi_118968898
quote:
3s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kunnen volgende week vrijdag ook afspreken, dan gaat Ymke met de dames stappen in Tilburg.... Girls Night Out :')

Ik laat het je later vandaag even weten :)
pi_118973304
quote:
3s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoe laat gaan ze?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  donderdag 8 november 2012 @ 12:05:20 #140
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_118973399
Gaat die meet nou door want daarna gaan ze opereren en kan ik een flinke poos niet
  donderdag 8 november 2012 @ 12:05:25 #141
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118973404
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hoe laat gaan ze?
Niet hopen Nick, dat is pas ruim nadat Sesamstraat afgelopen is.
pi_118973564
quote:
3s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Niet hopen Nick, dat is pas ruim nadat Sesamstraat afgelopen is.
Komt Sesamstraat nog steeds op tv dan?
  donderdag 8 november 2012 @ 12:14:56 #143
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_118973711
Nick die Bazoer van PSV gaat misschien naar Ajax, is dat wat?
pi_118973798
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick die Bazoer van PSV gaat misschien naar Ajax, is dat wat?
Yes, die kan voetballen ja. Schijnbaar 1 van de beste verdedigers in zijn leeftijdscategorie. Maar gaat waarschijnlijk naar Man City, en daar kan Ajax niet tegenop en ook PSV niet :)

Wel jammer dat Ajax het weer wil doen, aangezien er toch een herenakkoord is tussen de topclubs :)
Tijdje geleden deed Ajax het ook met Mink Peeters

Kunnen ze wel weer zeggen dat het eigen jeugd is :')!
pi_118973946
quote:
Een tienjarig Gronings voetballertje heeft dinsdag het vliegtuig naar Spanje genomen. In het land werkt hij deze week een vierdaagse stage af bij FC Barcelona.

De tienjarige Fode Fofana is speler van GVAV Rapiditas E1, daarnaast is hij een deelnemer aan de voetbalschool van FC Groningen. Het talent leek op weg om door te stromen naar de jeugdopleiding van de eredivisionist, maar FC Barcelona steekt daar mogelijk een stokje voor.

De Catalaanse grootmacht heeft Fofana uitgenodigd voor een trainingsstage, nadat hij is gescout tijdens een zomertoernooi in Frankrijk. Ook clubs als Paris Saint-Germain en Olympique Lyon toonden al belangstelling.
Ook vrij sick :')!
  donderdag 8 november 2012 @ 12:26:17 #146
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_118974009
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Yes, die kan voetballen ja. Schijnbaar 1 van de beste verdedigers in zijn leeftijdscategorie. Maar gaat waarschijnlijk naar Man City, en daar kan Ajax niet tegenop en ook PSV niet :)

Wel jammer dat Ajax het weer wil doen, aangezien er toch een herenakkoord is tussen de topclubs :)
Tijdje geleden deed Ajax het ook met Mink Peeters

Kunnen ze wel weer zeggen dat het eigen jeugd is :')!
Als hij slim is gaat hij naar Ajax daar staat hij met een paar jaar in het eerste dat kan je bij PSV en City vergeten.

Snap sowieso niet waarom ze een heren akkoord hebben het gaat om miljoenen niet om knikkers. Het zit wel diep he nick dat er bij Ajax wel fatsoenlijke jeugd speelt ook al komen ze uit Denemarken,IJsland,Zweden,Nederland of Servië.
pi_118974228
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Als hij slim is gaat hij naar Ajax daar staat hij met een paar jaar in het eerste dat kan je bij PSV en City vergeten.

Snap sowieso niet waarom ze een heren akkoord hebben het gaat om miljoenen niet om knikkers. Het zit wel diep he nick dat er bij Ajax wel fatsoenlijke jeugd speelt ook al komen ze uit Denemarken,IJsland,Zweden,Nederland of Servië.
Wat moet er diep zitten? Dat Ajax jeugdspelers weg moet halen bij PSV? Dat zegt toch al genoeg of niet :D?
Maar dit is de Cruijf visie toch? Kan je iig over een paar jaar zeggen dat het eigen jeugd is _O- :')
Herenakkoord is er altijd al geweest, de topclubs halen niet bij elkaar de jeugdspelers weg, dat je dat bij de JL clubs doet is iets heel anders.

En zolang de FIFA hier niks aan doet blijf je dit gezeik houden (Dan heb ik het over transfers van kinderen naar het buitenland, als ze in NL blijven is het toch anders)
  donderdag 8 november 2012 @ 12:39:34 #148
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_118974497
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat moet er diep zitten? Dat Ajax jeugdspelers weg moet halen bij PSV? Dat zegt toch al genoeg of niet :D?
Maar dit is de Cruijf visie toch? Kan je iig over een paar jaar zeggen dat het eigen jeugd is _O- :')
Herenakkoord is er altijd al geweest, de topclubs halen niet bij elkaar de jeugdspelers weg, dat je dat bij de JL clubs doet is iets heel anders.

En zolang de FIFA hier niks aan doet blijf je dit gezeik houden (Dan heb ik het over transfers van kinderen naar het buitenland, als ze in NL blijven is het toch anders)
Dat ze voor Ajax kiezen omdat ze weten dat ze een kans krijgen. PSV hoeft niet eens te proberen jeugd bij Ajax weg te halen ze zetten dan alleen stappen terug.

Vorig jaar haalde Juventus Bouy weg en nu haalt Ajax Meleg uit Servië is toch geen probleem? Wanneer Bouy was gebleven had Ajax niemand gehaald.
pi_118974695
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat ze voor Ajax kiezen omdat ze weten dat ze een kans krijgen. PSV hoeft niet eens te proberen jeugd bij Ajax weg te halen ze zetten dan alleen stappen terug.

Vorig jaar haalde Juventus Bouy weg en nu haalt Ajax Meleg uit Servië is toch geen probleem? Wanneer Bouy was gebleven had Ajax niemand gehaald.
Kans krijgt ie in Eindhoven ook wel hoor, maar je moet niet denken dat je als 16 jarige (ook maar een paar dagen :')) meteen met PSV 1 mee doet.
Hij is schijnbaar ook boos, want hij is op dit moment nummer 7 bij PSV voor de CB positie

Ja en van die Bouy gaan we ook niks meer horen, want noem er maar eens 1tje die doorgebroken is nadat ie op jonge leeftijd is vertrokken naar het buitenland :')
  donderdag 8 november 2012 @ 12:49:19 #150
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_118974854
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kans krijgt ie in Eindhoven ook wel hoor, maar je moet niet denken dat je als 16 jarige (ook maar een paar dagen :')) meteen met PSV 1 mee doet.
Hij is schijnbaar ook boos, want hij is op dit moment nummer 7 bij PSV voor de CB positie

Ja en van die Bouy gaan we ook niks meer horen, want noem er maar eens 1tje die doorgebroken is nadat ie op jonge leeftijd is vertrokken naar het buitenland :')
Eriksen is door gebroken na te zijn vertrokken naar het buitenland. Het is niet erg zolang je maar naar een goede club gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')