quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat moet jij anders doen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eerste spel waarbij ik helemaal blij mee ben moet nog komen. Wat ik tot nu toe heb gezien van blops 2 is dat het allemaal redelijk gebalanceerd is. Schijnt dat je ook een terug gezet wordt in level als je de game leaved dat is wel Nicequote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar ook daar ga jij niet helemaal blij mee zijn
Ik wordt nooit 1e prestiesjquote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het eerste spel waarbij ik helemaal blij mee ben moet nog komen. Wat ik tot nu toe heb gezien van blops 2 is dat het allemaal redelijk gebalanceerd is. Schijnt dat je ook een terug gezet wordt in level als je de game leaved dat is wel Nice
Dat wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je eindelijk capabele teammates
Dat werd dan gvd ook tijd, maar wil het nog wel zienquote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het eerste spel waarbij ik helemaal blij mee ben moet nog komen. Wat ik tot nu toe heb gezien van blops 2 is dat het allemaal redelijk gebalanceerd is. Schijnt dat je ook een terug gezet wordt in level als je de game leaved dat is wel Nice
Ach zo lang je op de map komt als je te lang op dezelfde plek blijft boeien die perks me niet. Zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat werd dan gvd ook tijd, maar wil het nog wel zien.
Ach het is wel weer geinig, maar ben benieuwd hoe het dadelijk met die 10 punten gaat. Want als Perk 1 Blind-Eye en Ghost hebben is wel sneaky
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat moet jij anders doen....hehe daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wordt dus weinig prestigen.
XP in de min,dat zou vet zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als het beetje tegen zit ben ik volgende week om deze tijd Prestige -1 level -32.
Zelden zo gelachen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
De klanten die zeuren, heeft u Bonduelle? Nee hier niet, maar achter vast wel.
Huiliequote:Why 3 dislikes? Its not my fault that ubisoft make a crappy lockpicking system
Heb ze nog niet gehad verdulleme als ik ze heb dm ik wel even een puushquote:Op woensdag 7 november 2012 23:02 schreef KoningStoma het volgende:
Halo weer erin gedaan, nu wel leuke potjes![]()
Stef, heb je die bonus codes nog?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |