haha, zeg tegen haarquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik kan haar beter het huishouden laten doen! Dat is de beste quest voor haar!
dont worry dushi, alleen bij gta5 krijg je screenshots en filmpjesquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga hem ook niet downloaden maakt het moment van maandag nacht minder
Je bent gewoon een sjonnie.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat het zover heeft kunnen komen
We zagen dit allemaal toch aankomen stoompie maakt niet uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als halo geen join in progress matchmaking had, dan was het een leuk spel geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zagen dit allemaal toch aankomen stoompie maakt niet uit.
Maar ook daar ga jij niet helemaal blij mee zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar daar kan ik in ieder geval normaal in m'n eentje spelen. Hopelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar ook daar ga jij niet helemaal blij mee zijn
OMG VOLGENDE WEEK! Tent en kratje bier staan al klaar!!!!!!!quote:
ik zit al in de rij bij de mediamarktquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
OMG VOLGENDE WEEK! Tent en kratje bier staan al klaar!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet jij anders doen....quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zit al in de rij bij de mediamarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |