quote:
Zeker, dat waren de tijden, bromance all over.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je moest het niet zo serieus nemen Twentse zemmel.
Vroeger toen we nog BF1943 speelde.
Is toch wel de arcade game die ik ver uit het meest gespeeld heb.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
Zeker, dat waren de tijden, bromance all over.
Iedereen mag haten op Twente wanneer ze geeneens van Levante kunnen winnenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:02 schreef Pixell het volgende:
Stef, niet haten op Twente als je zelf in het rechter rijtje staat
Gelukkig spat het voetbal wel van Twente af. Het is dat die tegen de mindere goden hebben gespeeld in de Eredivisie anders hadden ze de helft van de punten gehad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Je hebt de wedstrijd gekeken ofniet? van dat anti voetbal van die toneelschool. stonden nog net geen 11 man in de goal.....
En nuquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Je hebt de wedstrijd gekeken ofniet? van dat anti voetbal van die toneelschool. stonden nog net geen 11 man in de goal.....
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig spat het voetbal wel van Twente af. Het is dat die tegen de mindere goden hebben gespeeld in de Eredivisie anders hadden ze de helft van de punten gehad.
Begint inderdaad sneue vormen aan te nemen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Want die smoesjes uit Twente kennen we onderhand wel
Het is toch zo of niet? Hannover, Ajax en twee keer Levante en Twente heeft absoluut helemaal niets laten zien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Soms weet je met echt te verbazen. En ik vraag me echt af hoe jij in de maatschappij functioneert.
Heb je thuis niks te vertellen en wil je het hier allemaal van je af schrijven?
Gast, wat staat daar nou wat niet klopt? Het draait toch helemaal niet in Twente?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Soms weet je met echt te verbazen. En ik vraag me echt af hoe jij in de maatschappij functioneert.
Heb je thuis niks te vertellen en wil je het hier allemaal van je af schrijven?
Ach dat hij stikt in een paintball ofzo de waarheid is weer hard blijkt maar weerquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gast, wat staat daar nou wat niet klopt? Het draait toch helemaal niet in Twente?
Wat deed ajax tegen feyenoord ook alweer, laat staan tegen utrecht. Ik weet niet hoor maar volgens mij is het met heel NL voetbal niet denderend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch zo of niet? Hannover, Ajax en twee keer Levante en Twente heeft absoluut helemaal niets laten zien.
Yo mattiequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef Haantje_pappie het volgende:
mw2 is kaka beter spelen jullie blops
Wat heeft Ajax hier weer mee te maken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat deed ajax tegen feyenoord ook alweer, laat staan tegen utrecht. Ik weet niet hoor maar volgens mij is het met heel NL voetbal niet denderend.
Wel apart, nu is het ineens heel NL voetbal. Maar net doe je nog alsof Twente het zo geweldig doetquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat deed ajax tegen feyenoord ook alweer, laat staan tegen utrecht. Ik weet niet hoor maar volgens mij is het met heel NL voetbal niet denderend.
Ja als je niks meer weet te vertellen, dan kraam je dit soort onzin eruitquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef KneusTeun het volgende:
Achja tot nu toe staat er 1 team bovenaan. En jaloezie is een bitch, zeker voor deze 2 bitches
Jaloers zijn op een zielloos provincie clubje bitch pleasequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef KneusTeun het volgende:
Achja tot nu toe staat er 1 team bovenaan. En jaloezie is een bitch, zeker voor deze 2 bitches
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |