Kneus vroeger was je nog oke.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
altijd nog nuttiger dan harde plasser krijgen van een game die ergens ligt en je niet aan mag komen
ik vind gewoon leuk om te zien dat als iemand meld dat ie een willekeurig merk telefoon/computer/tv/console etc. gaat halen dat veel trieste mannetjes haten, maar jezelf aftrekken op een spel is blijkbaar wel normaal, deze hele reeks is al kapot. Het haten om de meest achterlijke dingen, en het zijn vaak nog dezelfde hobbyloze lui die constant zeiken op alles, behalve dat van hunzelf.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kneus vroeger was je nog oke.
Maar nu ben je een kneus.
Thank you, zat al te twijfelen (vandaar de vraag tussen haakjes net).quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
adems appel nice one! behalve dat het Adamsappel is.
En dan respwan je, en wordt je gelijk gekilled. HEIL BLOPS2quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoi
En doe eens lief. Al genoeg gezeik op de wereld en dan ga je dood.
Ik niet hoor. Ik ga nooit dood en anders klopt het niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
En dan respwan je, en wordt je gelijk gekilled. HEIL BLOPS2
Jij heb geen bron van de eeuwige jeugd nodig, je heb aan een dashboard knop genoegquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ga nooit dood en anders klopt het niet.
Briljantquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:16 schreef SoldMayor het volgende:
Pierre!!
Hier binnen een minuut zie je een RPG met cammo.
Niet zolang ik nog bommen kan gooienquote:
Je hoeft hier niet te posten en al helemaal niet voor mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik vind gewoon leuk om te zien dat als iemand meld dat ie een willekeurig merk telefoon/computer/tv/console etc. gaat halen dat veel trieste mannetjes haten, maar jezelf aftrekken op een spel is blijkbaar wel normaal, deze hele reeks is al kapot. Het haten om de meest achterlijke dingen, en het zijn vaak nog dezelfde hobbyloze lui die constant zeiken op alles, behalve dat van hunzelf.
dus ja dan maar een kneus
Ik deed het ook niet omdat het moest van iemand.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten en al helemaal niet voor mij.
Nou dan ga je toch in het brommer topic posten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik deed het ook niet omdat het moest van iemand.
Maar er heerste altijd wel gezelligheid, maar zoals gezegd is het leven bij bepaalde mensen volgens mij een tegenvaller en geven ze nu liever af op alles wat bij anderen gebeurt.
En dat is gewoon jammer.
Jij voelt je aangesproken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dan ga je toch in het brommer topic posten.
Jij volgt ajax zeker ook niet meer?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor alleen snap ik niet dat je ergens gaat posten als je het niet leuk meer vind.
Wtf heeft dit er meer te maken gek mensquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij volgt ajax zeker ook niet meer?
Ik zeg dat er een paar zure kutjes tussen zitten.
Is zijn vriendin weer vergeten te halen denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kneus, is het toiletpapier weer op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |