Inderdaad eindelijk,morgen lekker 15 man schoonfamilie over de vloer,heerlijk.quote:
Nou eerder omdat ik er geen zin meer in had en toch geen pitten toen die zemmel me twee keer killde op een nuke streak was ik er al helemaal klaar meequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stef, dashboard je nou echt omdat je je nuke niet kon halen?
cherry blossom riot shieldquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Camo's zijn wel bizar lelijk dit jaar wie wil er nou cherry blossom of Chinese tekens op zijn wapen
MW3 was dan ook wel echt pure bagger.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:44 schreef Michhas het volgende:
Nee maar even serieus, denk niet dat ik hem ga halen. Heb MW3 ook amper aangeraakt omdat het me niet echt meer trok
was wel leuk aleen jammer dat niemand het speeldquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW3 was dan ook wel echt pure bagger.
Ga je ze allemaal uitspelen? XDquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:11 schreef SoldMayor het volgende:
Wij krijgen vandaag gewoon 21 Black Ops 2 binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
ongelofelijk! jij hebt vast een flinke doos tissue's mee?quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:11 schreef SoldMayor het volgende:
Wij krijgen vandaag gewoon 21 Black Ops 2 binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ga vuurwerk opruimen man.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:19 schreef KneusTeun het volgende:
ongelofelijk! jij hebt vast een flinke doos tissue's mee?
ik denk dat er wel plekken zijn met meer dan 21! dat is toch niet normaal meer. Ik denk dat jullie beter de ME vast bellen, want 21 is wel een risico om te hebben hoor...
Ik hoorde dat b Hari weer wat tyd over heeft, misschien dat hij je kan helpen XDquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee ik ben een manier aan het verzinnen om hem mee te nemen.
Pak het spel, stop hem in je onderbroek en loop onopvallend naar buiten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee ik ben een manier aan het verzinnen om hem mee te nemen.
altijd nog nuttiger dan harde plasser krijgen van een game die ergens ligt en je niet aan mag komenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
altijd nog nuttiger dan harde plasser krijgen van een game die ergens ligt en je niet aan mag komen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
altijd nog nuttiger dan harde plasser krijgen van een game die ergens ligt en je niet aan mag komen
Dat is toch hetzelfde als fappen op de playboy, terwijl je vriendin naakt naast je ligt en boter geil is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch die dingen met een adems appel (is dat 1 of 2 woorden?)quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
fappen op de playboyjij hebt zeker nog nooit een vrouw naakt gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |