SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem al 2,5 week op mijn harde schijf staanquote:Op maandag 5 november 2012 19:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Als je nu al op het einde zit heb je echt wat verkeerd gedaan..
Met die Zee-missies?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Michhas het volgende:
Sold, Niels, ben de hele avond al op de Aquila aan het varen, wat is dat vet zeg
Vond jij het einde ook belachelijk slecht? Jammer want het is een goed spel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Met die Zee-missies?
Heb er pas een van gedaan.
En heb net het verhaal uitgespeeld. Zo verder met alle sidequets.
omdat ik een werkeloze baas benquote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef SoldMayor het volgende:
Boss hoezo ben je level 81 in skyrim?
Tering, doe je harder dan ik deedquote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat ik een werkeloze baas benin 4 dagen tijd naar lvl 81 en heb nu pas bij het einde van de main quest en moet alle andere questlines nog doen
it's a trick oghma infinium, had totaal geen zin in grinden, wel lachen met die soverngars missie alleen maar draugh death overlords, en nog steeds killen met 2 pijlenquote:
hahaquote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef Fsmxi het volgende:
Shit man, moet daarvoor maar eens een nieuwe char rollen. En ook nog verder met borderlands 2. En daarna ook nog PC gamen. Kan ik toch zo niet bij houden joh
Ja stond al in de skyrim files toen ie uitkwam, en schijnbaar kon je er ook al met glitches heenquote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef Bozz187 het volgende:
Btw, er is en trailer uit voor de nieuwe DLC, genaamd dragonborn, ziet er uit alsof je ook morrowind in gaat
ja zat net ff in te lezen is niet morrowind, is een eiland wat ook al in een uitbreiding zat voor morrowind, vandaar dezelfde omgeving, maar die trailer ziet er wel tof uitquote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja stond al in de skyrim files toen ie uitkwam, en schijnbaar kon je er ook al met glitches heen. Wel hopen dat het een fatsoenlijke DLC is
Word weer zo'n uitbreiding als Shivering Isles?quote:Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja zat net ff in te lezen is niet morrowind, is een eiland wat ook al in een uitbreiding zat voor morrowind, vandaar dezelfde omgeving, maar die trailer ziet er wel tof uit
dunno, er is wel gehint dat het een grote uitbreiding is, maar dat valt nog te zien natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Word weer zo'n uitbreiding als Shivering Isles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |