Die kinderfeestjes worden ook steeds extremer zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
doet me denken aan een verjaardagsfeestje in augustus waar er spontaan een paar vuurspuwers langskwamen
Hij kon het best goedquote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kinderfeestjes worden ook steeds extremer zeg.
Nicequote:Op maandag 5 november 2012 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij kon het best goed
[ afbeelding ]
Moet je op tijd naar bed gaan, heb je ook geen last met opstaan.quote:
QFTquote:Op dinsdag 6 november 2012 06:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet je op tijd naar bed gaan, heb je ook geen last met opstaan.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 06:54 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Hallo,
Op vrijdag 19 oktober 2012 is mij toegezegd dat mijn aankoopbedrag van een geannuleerde order binnen 2 werkdagen gecrediteerd zal worden. Tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen.
Het is ondertussen dus al 18 dagen geleden. Ook mijn vorige mail werd niet beantwoord.
Als ik binnen 2 werkdagen mijn geld niet teruggestort heb gekregen ben ik genoodzaakt om u in gebreke te stellen (volgens artikel 6:82 van het Burgerlijk Wetboek) en een vertragingsrente te gaan eisen(artikel 6:119 van het Burgerlijk Wetboek)
Graag zie ik zo spoedig mogelijk resultaat.
Patrick ********
blablablaquote:Op dinsdag 6 november 2012 06:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Al 1929403 keer, helpt geen fuck.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je misschien al eens geklaagd op Twitter (als ze een account hebben). Meestal zitten bedrijven bovenop klachten om geen imagoschade te krijgen.
Lees je whatsapppquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Al 1929403 keer, helpt geen fuck.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 november 2012 06:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |