truste mopquote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef Lutte het volgende:
Nou ik ga slapen, dit gaat te fuuur. En over acht uur gaat m'n wekker
quote:Op maandag 5 november 2012 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op zondag om 18.00 uur is altijd de herhaling
Ik ga ook, sowieso. Maar het speelt toch nog wel 20392- jaarquote:Op maandag 5 november 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit me al een kwartier in te houden maar ik ben blij dat je het zelf ter discussie stelt.
Ja, je moet. Iedereen moet.
klopt ja. Ik had paar jaar geleden snel bloedend tandvlees en mondhygiëniste vroeg toen of ik zwanger was. Dat was niet zoquote:Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je zwanger bent krijg je toch sneller ontstoken/geïrriteerd tandvlees?
nee schrok niet, ik wist toen gelijk dat het onmogelijk wasquote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Schrok je niet even, of dacht je direct van: onmogelijk.
Nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
klopt ja. Ik had paar jaar geleden snel bloedend tandvlees en mondhygiëniste vroeg toen of ik zwanger was. Dat was niet zoInmiddels is eea weer prima in orde trouwens.
dat dit kan!!!quote:
Ok, beter.quote:Op maandag 5 november 2012 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee schrok niet, ik wist toen gelijk dat het onmogelijk was
Dat zijn de mooiste dingen op zo'n lijst.quote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het gek om op m'n bucketlist te zetten dat ik nog eens als boom op het podium wil staan bij een of andere voorstelling?
Neequote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het gek om op m'n bucketlist te zetten dat ik nog eens als boom op het podium wil staan bij een of andere voorstelling?
Bij een Rammstein concert als boom verkleed sneaky het podium opschuivenquote:Op maandag 5 november 2012 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar hoe de fuck krijg ik dat voor elkaar. Ik wil me ook nog eens naar binnen zien te sneaken bij een popconcert van een beetje formaat.
De combi is wel prachtig ja.quote:Op maandag 5 november 2012 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij een Rammstein concert als boom verkleed sneaky het podium opschuiven
Ditquote:Op maandag 5 november 2012 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij een Rammstein concert als boom verkleed sneaky het podium opschuiven
Ik help je wel, is me regelmatig gelukt, gratiesch binnenzitten. :pquote:Op maandag 5 november 2012 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar hoe de fuck krijg ik dat voor elkaar. Ik wil me ook nog eens naar binnen zien te sneaken bij een popconcert van een beetje formaat.
Beter. Zal ik onthouden! Ik kan ook in twee helften naar binnen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik help je wel, is me regelmatig gelukt, gratiesch binnenzitten. :p
Prima strategie! Bij een Rammstein zou je juist in twee helften naar buiten gaan. Dat doet een avondje moshpit met een mens.quote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beter. Zal ik onthouden! Ik kan ook in twee helften naar binnen.
Mijn ervaring met moshpits, ik heb iemand een gebroken pols bezorgd.quote:Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima strategie! Bij een Rammstein zou je juist in twee helften naar buiten gaan. Dat doet een avondje moshpit met een mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |