Net als Pat ben jij daar zo geschikt voor met je smile!quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ontkom er dit jaar niet aan denk ik
Niet te veel praten hoor, ik kijk ondertussen Revenge, ik loop al achterquote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net als Pat ben jij daar zo geschikt voor met je smile!
Haha, excuus.quote:Op maandag 5 november 2012 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet te veel praten hoor, ik kijk ondertussen Revenge, ik loop al achter
Een zwarte piet met een schmink ik bedoel roetallergiequote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net als Pat ben jij daar zo geschikt voor met je smile!
Ik zie potentie.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik maar niet over de kop hoef, dan lijkt me dat wel een idee zeg.
In dat lange gedeelte?quote:
Ze is zo gefocust op lengte, het was toch dikte dat telde?quote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga es verder Revenge kijken, Kal. Tsss.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet echt eens een online bucketlist gaan aanleggen. Voor ik al m'n wensen vergeet.
Daar heb je zo'n website voor... kan hem alleen niet zo snel vinden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet echt eens een online bucketlist gaan aanleggen. Voor ik al m'n wensen vergeet.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
Ik wil vooral graag een weekje weg met vrienden of liever nog jullie, dat lijkt me zo leuk!!! En dan allemaal gekke dingen doen en niet slapen en 's nachts nog prik drinken *Hyves hand voor mond giebel smiley*
Dat kunnen we ook allemaal bieden. Komt nog.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
Ik wil vooral graag een weekje weg met vrienden of liever nog jullie, dat lijkt me zo leuk!!! En dan allemaal gekke dingen doen en niet slapen en 's nachts nog prik drinken *Hyves hand voor mond giebel smiley*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |