Nou ja, het ligt in principe onder de executiewaardequote:Op maandag 5 november 2012 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat bullshit is, want dan moet de prijs gewoon zakken, alsnog.
True.quote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef Kally het volgende:
Wat niet inhoudt, dat je er mooi klaar mee bent
Ohquote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt in principe onder de executiewaarde![]()
[..]
True.
Broer is vrij laconiek 'nou... daar hebben we dan een bouwbudget voor'
Ja doeiquote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
Broer is vrij laconiek 'nou... daar hebben we dan een bouwbudget voor'
Nou... ze krijgen eerst nieuwe kozijnen. En nu dus nog iets met de aanbouw. En ze moeten tzt nog een nieuwe badkamer en keuken. Ach, hoeft ammal nie gelijkkkquote:
Zoveelquote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou... ze krijgen eerst nieuwe kozijnen. En nu dus nog iets met de aanbouw. En ze moeten tzt nog een nieuwe badkamer en keuken. Ach, hoeft ammal nie gelijkkk
Klopt. Ik vind beide insteken goed. Al krijg je niets: toch werk van maken. Maar wél gelijk oplossen.quote:
Nou ja, badkamer kan je in douchen en zo, maar is eigenlijk een ruimte van 1 bij 1,5/2. Nu is er nog een kleine slaapkamer waar het mooi in kan.quote:
Oh oke, dus dat wisten ze van te voren alquote:Op maandag 5 november 2012 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, badkamer kan je in douchen en zo, maar is eigenlijk een ruimte van 1 bij 1,5/2. Nu is er nog een kleine slaapkamer waar het mooi in kan.
En de keuken is redelijk uitgeleefd - maar werkbaar.
Tja ik zou ook wel een dijkhuisje van de grond af op willen bouwenquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
En daar houd ik het ook bij denk ik
Nee, kom daar nu voor het vierde achtereenvolgende jaar denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef iBenny het volgende:
Whehehe
Had je nog een advertentie van vorig jaar open staan?
Lange Piet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
O, dat wil ik ook nog eens doen. Piet spelen.
Ik ontkom er dit jaar niet aan denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
O, dat wil ik ook nog eens doen. Piet spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |