Ik zie niks...quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Lutte het volgende:
Mobiele FB is weeeer veranderd, m'n autisme speelt op
Ik zou op de middenstip gaan zitten, net zo gevaarlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:05 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga nu naar de Praxis om er ook zo eentje te kunnen maken
Dat soort details vallen jou dan weer meteen opquote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou op de middenstip gaan zitten, net zo gevaarlijk.
Ik kan niet normaal naar foto's kijken denk ik. Dat mis ik wel eens.quote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat soort details vallen jou dan weer meteen op![]()
dazouookniemoetuhquote:Op maandag 5 november 2012 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daiswelvakør
FOK! ziet er bij iedereen ook anders uit
Wuutquote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag zaterdag nog een zigzagmiddenlijn bij Scheveningen. Straks eens zien of mijn gemaakte foto een beetje de situatie weergeeft.
Inclusief graaien van ballen?quote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef iBenny het volgende:
Nog nooit zo actief meegedaan met Lingo. Ik heb mijn avondgymnastiek weer gedaan
Ah.quote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nouja, vanavond eerst prijsopgave...
Verborgen gebreken kun je 9 van de 10 keer wel verhalen. Ook zonder bouwkundig rapport, Omdat je broer er nog niet woont en dus het niet zelf gedaan kan hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 19:23 schreef Renesite het volgende:
kale kip principe + woord A tegen woord B + geen bouwkundig rapport... Wel een aankoop hypotheekmannetje.
Maar wel een rechtsbijstand.
Wat bullshit is, want dan moet de prijs gewoon zakken, alsnog.quote:Op maandag 5 november 2012 19:25 schreef Renesite het volgende:
Klopt. Maar dan krijg je het kale kip principe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |