ah maar dat is idd typisch fajah. ego, en een flapuit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar het egoisme droop er van af, staat op haar fb pagina
Ja, een druif die nog teveel bekendheid heeftquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig weet je welke druif het zegt.
heeft ze eigenlijk nog wel bekendheid?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, een druif die nog teveel bekendheid heeft
Waar we dankbaar voor zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef gomi het volgende:
[..]
heeft ze eigenlijk nog wel bekendheid?
bedacht me net dat ik dr nu alleen door er weer zag, maar buiten er heb ik dr volgens mij niet echt meer op tv gezien toch?
nee, zoals ze bij er is, mag ze van mij wel vaker op tv.quote:
Ik kijk geen tv meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, zoals ze bij er is, mag ze van mij wel vaker op tv.
ken er tig anderen die wmb eerder op mogen zouten.
En dat isquote:
Ik helemaal niks meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook niet veel.
eigenlijk alleen sport, nieuwsprogramma af en toe, soms discussie en er dan
Weer niet bed voor jezelfquote:
Weet je hoe vervelend.quote:
Ik luister radioquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, moet je nu op nl 3 kijken. mss is dat wel leuk
Geilquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weet je hoe vervelend.
Geen schoon ondergoed bij me, dus ik ga me lekker in een xs-je van hem pruppen morgen!
Nee, Zwab gaat zo trachten te draaien op R49.quote:
ah k, r49 heb ik een paar keer ff naar geluisterd. geloof dat ik liever naar een monoloog van fajah luisterquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, Zwab gaat zo trachten te draaien op R49.
Dat is ongeveer het enige jaquote:
Nou ik luister graag, vooral verzoek showsquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, r49 heb ik een paar keer ff naar geluisterd. geloof dat ik liever naar een monoloog van fajah luister
btw ajax 1-0 yeah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |