* Kally gilt auquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:16 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M springt bovenop Kally
Goedeavond allen
aaahw,quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaahw,
* Crazy-M geeft Kally een kopje thee en een doos Merci
Hoe maakt u het mevrouw ?quote:
Beetje moe, erg drukke dag op het werk gehad, maar wel klaar wat ik klaar wilde hebben.quote:
ook een zeer hectische dag meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Beetje moe, erg drukke dag op het werk gehad, maar wel klaar wat ik klaar wilde hebben.
En u meneer?
Ach de dag vliegt wel voorbijquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook een zeer hectische dag meegemaakt.
Begon al met dat helft van serverhok was uitgevallen
Dus jah, heel de dag druk geweest
dat welquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat wel
en voor we het weten is het weekend
*Mental image van het oprapen van uit het rack gevallen servers*quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook een zeer hectische dag meegemaakt.
Begon al met dat helft van serverhok was uitgevallen
Dus jah, heel de dag druk geweest
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 19:33:17Mijnheer #Obama aan de telefoon. Hij wil ook graag voor de tweede maal beëdigd worden en vraagt Ons om tips. Doorverwezen naar de NOS. reageer retweet
fajah vind ik sinds ik dr in er zie, ineens veel leuker dan ik dr ooit vond.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef Kally het volgende:
Fajah Lourens![]()
![]()
Sorry Zwab, dubbel maar gvd wat een kut
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 19:33:17Mijnheer #Obama aan de telefoon. Hij wil ook graag voor de tweede maal beëdigd worden en vraagt Ons om tips. Doorverwezen naar de NOS. reageer retweet
Ja heb je die imbeciele opmerkingen ook gelezen over de marathon?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
faja vind ik sinds ik dr in er zie, ineens veel leuker dan ik dr ooit vond.
mocht dr totaal niet, maar nu vind ik dr wel ok
hmm welke precies?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heb je die imbeciele opmerkingen ook gelezen over de marathon?
Ik heb een paar weken het drinken laten staan, heb veel geld uitgegeven aan Nike Gear en oke er spoelen nog lijken aan, maar zo erg is het allemaal niet, waarom blazen ze de marathon af?quote:
hehe,quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken het drinken laten staan, heb veel geld uitgegeven aan Nike Gear en oke er spoelen nog lijken aan, maar zo erg is het allemaal niet, waarom blazen ze de marathon af?
ach dat door laten gaan was natuurlijk gewoon om te zorgen dat de mensen nog komen om er geld uit te geven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef Kally het volgende:
Kijk dat ze teleurgesteld is oke, maar ze hebben het geprobeerd en het bleek niet mogelijk, denk dan vooral niet aan jezelf, maar aan de slachtoffers, en ipv in je dure hotel kamer te zitten, laat zien dat je echt om mensen geeft )gezien ze clini clowns zo steunt) en ga helpen daar.
Ja, maar het egoisme droop er van af, staat op haar fb paginaquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe,
dat was toch eigenlijk t standpunt van ny ook he, tot er echt teveel kritiek was.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ach dat door laten gaan was natuurlijk gewoon om te zorgen dat de mensen nog komen om er geld uit te geven.
ny had gewoon meteen mogen zeggen t gaat niet door, blijf allemaal weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |