abonnement Unibet Coolblue
pi_118844823
Nou lang getwijfeld of ik er een project topic aan wou spenderen.
Maar aangezien het lijstje groeit wat ermee gedaan gaat worden, maak ik er maar gewoon één aan.

Den auto:




Zo aangeschaft helemaal bonestock.
Had iedereen hier in huis wel beloofd er niks aan te doen en hem lekker zo te houden.
Alleen het bloed stroomt waar het toch niet gaan kan. En na wat google avondjes begon er zich voorzichtig een lijst te vormen van wat ik aan wil passen.

De eerste modificatie liet dan ook niet lang op zich wachten.
Gele mistlichten:



Na enkele weken google'en had ik dan ook eindelijk de velgen gevonden die de auto een iets mooiere look moeten gaan geven. ;)
Heb ze vanmorgen opgehaald, en gaan er na de winter pas onder.




Verdere mods die erop moeten gaan komen zijn vooral prestatie gericht.
• Eibach Pro Street Schroefset
* Eibach Stabilisator Stangen. Voor 26mm dik en Achter 23mm dik.
• K04 Turbo upgrade
• JD chip
• Milltek uitlaat systeem vanaf de downpipe.
• Carbonio stage 2 air intake

Zit eigenlijk nog te twijfelen of ik sideskirts en achterbumper wil aanpassen.
Maar mocht dit gaan gebeuren zullen het
SRS tec sideskirts worden met een R32 achterbumper of een diffuser achter van SRS tec.
Verder zit ik nog te twijfelen aan Led achterlichten in het model van de Golf6 R line.

Maar de optische modificaties zijn niet zo belangrijk nog, eerst even sparen voor performance upgrades. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  maandag 5 november 2012 @ 13:16:00 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_118845129
volg!

Hoeveel pk heeft ie nu en hoeveel pk winst krijg je met die upgrade?
pi_118845670
We zitten nu op 200pk. Na alle upgrades moeten we rond de 300/330 pk zitten en 400nm ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_118845856
Hij staat in het lijstje erbij: Overzicht Projecten

Meteen een excuus-post om dit topic te volgen :Y).
pi_118855594
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:34 schreef Anne het volgende:
Hij staat in het lijstje erbij: Overzicht Projecten

Meteen een excuus-post om dit topic te volgen :Y).
Thanks! :)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  maandag 5 november 2012 @ 18:07:47 #6
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_118857091
Tof,ziet er netjes uit.
Ik neem aan dat je de rubbers ook meeneemt?
Milltek is zeker goed maar heb je Akrapovic (of zoiets) ook overwogen?
Ik hoor daar eg positieve dingen over.
Graag verwijderen.
pi_118859416
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:07 schreef Charged het volgende:
Tof,ziet er netjes uit.
Ik neem aan dat je de rubbers ook meeneemt?
Milltek is zeker goed maar heb je Akrapovic (of zoiets) ook overwogen?
Ik hoor daar eg positieve dingen over.
Akropovic is helaas pas gaan leveren vanaf de Golf6 ;) Maar vermoed dat dat ook beetje buiten budget zou gaan liggen. ;)
Complete Milltek hoeft nog geen ¤1000 te kosten.
Rubbers gaan ook zeker aangepast worden, powerflex gaat hier de supplier van zijn.
Zit ook nog over veerpoten te denken, maar lees vooral dat rijgedrag daarvan achteruit gaat, dus die sla ik maar over. Tenzij ik echts iets vind wat verbeterd.
Verder waarschijnlijk nog R32 remmerij of misschien TTRS remmen. Maar denk dat de orginele remmerij ook nog wel voldoet als ik met nieuwe vermogen ga rijden.

Er zijn vast nog wel kleine dingen die tussendoor gaan komen. Of die ik vergeten ben.
Maar dit is me eerste VAG product wat ik aanpak, was toch meer van de japanse markt. Dus even een omschakeling en opnieuw leren.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  maandag 5 november 2012 @ 19:15:33 #8
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_118859928
Ah,wist niet dat ze pas na de V leveren,Powerflex is inderdaad super qua rubbers.
Ik ga dit volgen,tof project!
Graag verwijderen.
  maandag 5 november 2012 @ 22:13:40 #9
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_118870584
ook al gedacht aan ruitjes tinten? wat ik ook over denk om mijn toekomstige auto te laten wrapen. het kost zeer weinig vergeleken spuiten. koop een vel carbon look wrap en ga ermee aan de slag om wat kleine dingen te doen :p of de hele motorkap :p
daaadadadada
pi_118872460
Achterruiten zijn fabrieksaf al getint (privacy glass). Geen zin in gezeik met polizie dus voorruiten doe ik niks mee.
Voor de rest gaat er niks met de lak gebeuren. Niet eens gekeken of er echte carbon motorkappen zijn voor dit model. Zal haast wel, maar het moet niet te gaan worden.
Paar subtiele wijzigingen, en eigenlijk ook meer prestatie gericht werken zodat ik er af en toe op de nordschleife er ook wat aan heb.
En persoonlijk gezien de opties aan bodykits e.d. vind ik de golf er niet mooier op worden. ;)

Less is more.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:00:16 #11
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_118915470
hij blijft nu wel heel standaard...
daaadadadada
pi_121467683
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef hardcore-gabberr het volgende:
hij blijft nu wel heel standaard...
Buitenkant verbouwen heb ik wel gehad. Zoiets zou ik ook alleen doen als de lijnen van de auto er mooi uitkomen. Heb bij de golf nog niks aan bodykits kunnen vinden wat me echt aanspreekt, al komt een Rieger setje aardig in de buurt, maar zijn niet alle onderdelen mooi aan vooral de voorbumper is lelijk.

Anieway, kleine update Nieuw rubber besteld voor de GTI
Pirelli P zero's 225/40/18 Wou aanvankelijk voor Bridgestone gaan de RE 050a aangezien ik daar goede ervaringen mee had, maar v/d week even op Pirelli's gereden en die kleven net even wat meer.

Schroefset gaat ook aangepast worden, Eibach gaat overboord en er komt een FK set onder.
Dacht dat dit altijd een groot B merk was is het feitelijk ook :P
Maar de duurdere sets zijn met Billstein of Koni shocks. Laatst met een Golf meegereden met een FK set en de set was comfortabel genoeg en toch lekker in de bochten. Deze gaat volgende maand besteld worden. Dan kan alles wat nu besteld is er in Mei/April onder. (Tenzij de winter eerder het land verlaat ;)) En dan kunnen we voor de Motorische upgrades gaan sparen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_121475595
De gele mistlampen bij de voorzijde is naar mijn mening niet echt een vooruitgang te noemen dan toch liever de transparante/witte
pi_121475942
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:40 schreef Balsam het volgende:
De gele mistlampen bij de voorzijde is naar mijn mening niet echt een vooruitgang te noemen dan toch liever de transparante/witte
Je bent niet de enigste ;)
Hoe vaker ik naar de auto toe loop hoe meer ik begin te twijfelen.
Kijk het nog even aan, anders kan de folie er zo af :)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_121501482
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef Rainesz het volgende:
Achterruiten zijn fabrieksaf al getint (privacy glass). Geen zin in gezeik met polizie
En jij gaat ervan uit dat als zoiets dus fabrieksmatig is aangebracht je van verdere vragen bij een eventuele Politiecontrole bent gevrijwaard? Ik moet de agent nog tegenkomen die zijn mededeling veranderd als jij aankomt zetten: " ja maar de fabriek heeft dit gedaan,ik niet."

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 13:37:05 ]
pi_121501571
quote:
15s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:36 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En jij gaat ervan uit dat als zoiets dus fabrieksmatig is aangebracht je van verdere vragen bij een eventuele Politiecontrole bent gevrijwaard? Ik moet de agent nog tegenkomen die zijn mededeling veranderd als jij aankomt zetten: " ja maar de fabriek heeft dit gedaan,ik niet."
Al paar keer staande gehouden, en ze begonnen er niet over. dus dan zal het wel goed zitten.
Ze klagen meer over me constant brandende knipperlichten dan over me getinte ramen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_134661456
Hmz, zie nu pas dat de foto's van de verlaging hier nooit gepost zijn. Shame on me.
Inmiddels al weer op de oude velgen, voor de wintermaanden.
Maar zo reed hij dus deze zomer rond.
Het is geen Eibach set geworden, maar de Fk Königsport Schroefset. Iets meer afstel mogelijkheden dan de Eibach, en heb bijna geen comfort ingeleverd in vergelijk met het originele onderstel van de GTI.
















Next up andere radio. En daarna de Milltek Cat back non resonated.

[ Bericht 5% gewijzigd door Rainesz op 24-12-2013 19:40:57 ]
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_134665779
Ik zag vandaag bij JD Engineering een blokje voor de V GTI staan met 425pk... Is op zich best geinig in een GTI... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:18:28 #19
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_134669752
quote:
15s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:36 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En jij gaat ervan uit dat als zoiets dus fabrieksmatig is aangebracht je van verdere vragen bij een eventuele Politiecontrole bent gevrijwaard? Ik moet de agent nog tegenkomen die zijn mededeling veranderd als jij aankomt zetten: " ja maar de fabriek heeft dit gedaan,ik niet."
ze hebben sowieso geen kont te vertellen over achterste zijruiten en de achterruit zolang je een rechtspiegel hebt, die mag je bij wijze van spreken domweg dichtspuiten met matzwart als je wilt. Voorste zijruiten is een ander verhaal.

Auto is typegoedgekeurd met die getinte ramen op die manier, anders mag de dealer het niet eens zo leveren.

Einde discussie met oom agent.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_134683503
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:04 schreef DS4 het volgende:
Ik zag vandaag bij JD Engineering een blokje voor de V GTI staan met 425pk... Is op zich best geinig in een GTI... ;)
2 weken terug even meegereden met een door JD getunde Seat leon met in de basis zelfde blok als mijne. Geloof 400pk en 500nm koppel. Wou bijna me spaarpot kapot slaan ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_134684000
Aight aight! Zupahh nice.. :)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_134781500
Geile wagen
pi_134782317
goed bezig!
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_134786231
Hey die auto ken ik ergens van!...

Ohja, omdat ik hem in mijn spiegels kleiner en kleiner zag worden. >:)
pi_134791798
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:22 schreef bietelboer het volgende:
Hey die auto ken ik ergens van!...

Ohja, omdat ik hem in mijn spiegels kleiner en kleiner zag worden. >:)
Stil jij. :P
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')