whoah dat doe je vlot dan inderdaad!quote:Op maandag 5 november 2012 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben weer 7 kilo aangekomen sinds de vakantie, vandaarr![]()
*schaamt*
Merk het ook aan de kleren... Weet ook wel dat ik de riemen veel te veel heb laten vieren en zo makkelijk als ik afval, zo makkelijk kom ik ook aan. Kan dus niet, error error!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op maandag 5 november 2012 11:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hab afgelopen zaterdag de avond van mijn leven gehad.
Een fun filled evening met huisartsen, assistentes, Hans Kazan en musical acadamy studenten die een dansje dedenMet je voet of whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met mijn voet?quote:
Oh ik dacht dat je in het ziekenhuis zat oidquote:Op maandag 5 november 2012 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met mijn voet?
Nee gewoon, we hadden een feestje van Rick zijn werk. Het eten was geweldig echt, ik heb me helemaal rond gevretenMaar het entertainment was echt zwaar kut. Ik bedoel:
Hans Kazan![]()
Musicals![]()
Hans Kazanquote:Op maandag 5 november 2012 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met mijn voet?
Nee gewoon, we hadden een feestje van Rick zijn werk. Het eten was geweldig echt, ik heb me helemaal rond gevretenMaar het entertainment was echt zwaar kut. Ik bedoel:
Hans Kazan![]()
Musicals![]()
Als je naast me zat; gaf ik je een slag voor je kopquote:Op maandag 5 november 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een ipad mini![]()
![]()
![]()
Slaat helemaal nergens op maarja![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat nieuwe gadgetsquote:Op maandag 5 november 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je naast me zat; gaf ik je een slag voor je kop
Whyyyyyyyyy......
Naja mijn collega heeft hem in bestelling staan. Maar dat is echt een apple-fan boy dat je er niet goed van wordt
Spees is ook een apple fan girlquote:Op maandag 5 november 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyy......
Naja mijn collega heeft hem in bestelling staan. Maar dat is echt een apple-fan boy dat je er niet goed van wordt
Het is gewoon een sekte...eng bijnaquote:Op maandag 5 november 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyy......
neinz want ik zou nooit een macbook kopenquote:Op maandag 5 november 2012 12:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Spees is ook een apple fan girl
Dat moet ik wel toegeven ja, hun computers en laptops werken erg prettigquote:Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neinz want ik zou nooit een macbook kopen
naja maybe als ik fulltime werk met een dik salaris, maar dan alleen omdat ie er mooi uitziet niet omdat het handig werkt![]()
Nee.quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
zijn jullie ook zo kansloos verkouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |