abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118837022
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_118837031
Over loopkarren, ontwikkelingen O+ mooie foto's van midas
En kraambezoek

Laatste post

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:25 schreef SupremeEvil het volgende:
Hier ook alleen naaste familie in de kraamweek. Die week is overigens als een soort roes aan me voorbij gegaan, ineens moest ik het zelf doen. Goede vrienden hebben zelf gewacht met bezoek tot ze een paar weken oud was, maar een week elke dag bezoek gehad en toen was het klaar. Heel veel mensen die zeggen 'ja, we moeten écht nog eens langskomen' en vervolgens hoor je dr weinig van. Een uur rijden zien veel mensen als 'te ver'. Ach ja, dan niet ;).

Mineola nu al gefietst! Wauw

Kwisted, laten huilen is hier ook een soort van issue. Ik ga er veel sneller heen dan vriend, vriend kan d'r rustig een kwartier laten huilen... Maar heb t idee dat ik beter onderscheid kan maken in huiltjes. Er is hier 'huilen want ik wil even aandacht' en verder niks aan de hand, ook geen traan te zien dan. Maar er is ook 'overstuur huilen', met grote tranen en enorm gesnik. Duurde hier wel even voor dat onderscheid duidelijk werd.

Zo naar t cb, 3mnd prikjes. Vind t nu al sneu, maar als ze t net zo goed doet als vorige maand ist een bikkel. Langer dan een paar minuutjes heeft ze niet gehuild. Ben wel benieuwd wat ze gegroeid is. Vorige maand 5030 en 55 cm :)

Bah, vrienden van ons waren na heeeel lang proberen eindelijk zwanger terwijl ze dachten dat t niet kon, en miskraam gehad e.d., echt een wondertje dus. Maar bij twaalf weken echo was t mis, open schedeltje. En nu wordt t deze week geboren, en dus ook begraven. Zoooo erg! :*. Wat nou ik vind het zwaar, dát is pas zwaar. denk ik dan, maar misschien is het ook niet echt te vergelijken.
pi_118837155
Tinu
Sterk mannetje!

Kwisted
Na een drukke dag huilen is helemaal niet zo raar, persoonlijk troost ik S wel en ze mag dan gewoon huilen, ik bespreek de dag met dr en dat soort dingetjes. Ze moeten zo veel verwerken, en als ze dan de warmte van vader of moeder hebben, dan voelen ze zich nog wel veilig.
Iedere baby is anders natuurlijk, maar als jij weet dat F niet om niets huilt dan kan ze jullie warmte goed gebruiken O+

SE
Succes met de prikjes!

En zware tijden kun je niet vergelijken, ieder heeft zijn/haar problemen. Je kunt wel het e.e.a. Relativeren maar het betekend niet dat jij je niet vedrietig/emotioneel etc mag voelen omdat anderen het misschien erger of zwaarder hebben.
Jou gevoel is van jou en mag er ook zijn

Mmm S is woest als ze niet zelfstandig kan zitten. Trekt zich op aan de bogen van het speelkleed en de box is helemaal een ramp. Ze kijkt omhoog en wil echt zitten,zitten,zitten pff.
Wipstoeltje is wel oke maar daar mag ze ook niet lang in natuurlijk. Nouja, ik ben in ieder geval lekker bezig
:+
pi_118838232
SE, succes met de prikjes!

Kwisted, huilen is zo persoonlijk. En als ik twijfel, loop ik ook. De huiltjes om even de spanning eruit te gooien, of omdat hij echt moe is, die ken ik wel, en dan mag hij even zijn ding doen.. Maar als hij huilt omdat hij weer eens te lang aan zijn ledikant rand staat en niet meer naar beneden kan (behalve de boink methode), dan loop ik wel..

Bitterend, ik heb die bakfiets nog op zolder staan. Chris begon er pas leuk op te lopen rond de 14-15 maand. Hij liep toen nog niet los, wel aan 1 hand. En de loopkar kon hij toen ook zelf goed sturen.
Daan is nog een maatje kleiner, dus denk niet hij nu al fatsoenlijk bij de grond komt om de bakfiets..
Hier een Chris naast de bakfiets ;):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze en de loopkar hebben brede wielen, die glijden echt niet op het laminaat.

Soempie, Ze gaan inderdaad gelijk op. En Draakje ook al. We waren ook binnen een week uitgerekend toch?
Aan de ene kant mis ik het babietje wel, maar als hij groter wordt, kunnen we zoveel meer leuke dingen gaan doen. Die ik ook met grote broer heb gedaan. Daar heb ik nog veel meer zin in!

Kyara, dat wordt toch ook al een heel kereltje!!
pi_118838572
Mineola, al gefiets :o Jij held, dat durfde ik pas met een week of 6/7 :D.

Succes SE, met de prikjes. Altijd zielig... ;(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118838776
Dag allemaal!

Tot in het volgende topic! :W :W

[ Bericht 83% gewijzigd door Vlinder op 06-11-2012 22:32:13 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_118838986
Ah vlinder, dat is ook echt een kereltje geworden.
It is wat let, mar fan herte lokwinske mei jim jonkje! :P
pi_118838988
Tot zo ! Wij gaan ook naar het volgende topic.

Spam komt later op de dag.
pi_118839075
Meissie, jullie ook al? Gefeliciteerd!!!

Zonder die lijstjes mis ik allerlei verjaardagen :{
pi_118839568
Meissie en Vlindur, van harte gefeliciteerd met jullie mannetjes! *G* *G*

Wat een mooie foto's Vlindur. O+ O+

Ik ben vandaag nog een dagje vrij en heb Midas toch naar het kdv gebracht. Voelt toch een beetje fout maar zal wel moeten. Ik hem straks tijdens mijn verlof ook geen 20 weken thuis houden. Ik was alleen tijger vergeten dus ik moest nog even terug en toen ik weer binnen kwam moest hij keihard huilen (hoezo verlatingsangst, mijn kind gaat huilen als ie me weer ziet ipv als ik weg ga....). Waarschijnlijk omdat ik hem niet oppakte of zo. Echt zo zielig :'(
pi_118840440
Gefeliciteerd vlindur en meissie!
Leuke fotospam! *O*

Oh idd sneu kyara :(

S huilt bij sommige mensen, krijg dan het commentaar 'eenkennig' maar bij anderen is het totaal geen probleem!? Zal wel iets zijn van 'geen zin in?'
pi_118840572
Geen zin :Y Rienk voelde dat ook haarfijn aan. Gewoon lekker terug pakken hoor. Komt wel goed als ze groter zijn :*

Wat sneu Kyara!

Meissie gefeliciteerd met Rowan! *O*
pi_118840604
Vlindur gefeliciteerd met jullie mooie jongen!!! *O*

Ik ga toch een loopfiets EN een loopwagen kopen voor haar verjaardag *O*

Ow Kyara :'( ga lekker rusten! Midas is het alweer vergeten :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118840612
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:05 schreef meissie1595 het volgende:
Tot zo ! Wij gaan ook naar het volgende topic.

Spam komt later op de dag.
*O* *O* gefeliciteerd!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118840617
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Meissie, jullie ook al? Gefeliciteerd!!!

Zonder die lijstjes mis ik allerlei verjaardagen :{
Ja dit :{ ik mis de lijst ook
pi_118840720
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef bitterend het volgende:
Vlindur gefeliciteerd met jullie mooie jongen!!! *O*

Ow Kyara :'( ga lekker rusten! Midas is het alweer vergeten :*
Ik kan je de WishboneBike echt 10000 keer aanraden O+
  maandag 5 november 2012 @ 11:12:13 #17
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_118840767
Vlindur Gefeliciteerd! (mooie fotospam!) *O* *O* *O*

Meissie Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef bitterend het volgende:

O+
Weet je dan nog wel wat voor de opa's en oma's :P
pi_118840786
Ik kan die helaas niet betalen :N voor die prijs koop ik een loopwagen en een loopfiets
pi_118840802
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef PureEvil het volgende:
Vlindur Gefeliciteerd! (mooie fotospam!) *O* *O* *O*

Meissie Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

[..]

O+
Weet je dan nog wel wat voor de opa's en oma's :P
Nee want die komen op haar verjaardag niet :(
pi_118840924
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef bitterend het volgende:
Ik kan die helaas niet betalen :N voor die prijs koop ik een loopwagen en een loopfiets
Wij ook niet. We vroegen geld voor Rienk zijn eerste verjaardag en daarvan heb ik de WBB gekocht :Y
  maandag 5 november 2012 @ 11:18:45 #21
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_118840970
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef bitterend het volgende:

[..]

Nee want die komen op haar verjaardag niet :(
Aj...Niet leuk! :{
pi_118841070
Ja vonden wij ook zeer telurstellend maar goed
pi_118841474
Oh wat jammer Bitterend :{

Wij gaan ook geld vragen voor een wbb.
pi_118841546
Gefeliciteerd jarigen :)

Arme poekie hier, afspraak was precies op de tijd dat ze moest slapen... Dus huilen! Hele afspraak lang, helemaal overstuur, dikke tranen, rood gezichtje... En toen moesten de prikjes nog! Naja, nu ligt ze iig lekker te slapen, 5602 gram en 58 cm! *O* tis een kleine bollie, gewicht iets bovengemiddeld en lengte iets onder. Al laat de curve van borstvoeding.com beiden iets onder gemiddeld zien...over het slapen (alleen in slaap vallen voor 45 min. met pink want anders huilen) word ik gebeld door de verpleegkundige om te bespreken wat we zouden kunnen proberen om dat een beetje in orde te krijgen.
  maandag 5 november 2012 @ 11:48:33 #25
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_118841932
Wat sneu SE ;(, Wel goeie stats! Wat betreft het slapen...gaat hier net zo (op het KDV gaat het dus wel gewoon zonder pink en voor ong. 1,5 uur :')). Ben benieuwd naar de tips die je krijgt! Wil je die tzt posten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')