quote:Op maandag 5 november 2012 08:25 schreef SupremeEvil het volgende:
Hier ook alleen naaste familie in de kraamweek. Die week is overigens als een soort roes aan me voorbij gegaan, ineens moest ik het zelf doen. Goede vrienden hebben zelf gewacht met bezoek tot ze een paar weken oud was, maar een week elke dag bezoek gehad en toen was het klaar. Heel veel mensen die zeggen 'ja, we moeten écht nog eens langskomen' en vervolgens hoor je dr weinig van. Een uur rijden zien veel mensen als 'te ver'. Ach ja, dan niet.
Mineola nu al gefietst! Wauw
Kwisted, laten huilen is hier ook een soort van issue. Ik ga er veel sneller heen dan vriend, vriend kan d'r rustig een kwartier laten huilen... Maar heb t idee dat ik beter onderscheid kan maken in huiltjes. Er is hier 'huilen want ik wil even aandacht' en verder niks aan de hand, ook geen traan te zien dan. Maar er is ook 'overstuur huilen', met grote tranen en enorm gesnik. Duurde hier wel even voor dat onderscheid duidelijk werd.
Zo naar t cb, 3mnd prikjes. Vind t nu al sneu, maar als ze t net zo goed doet als vorige maand ist een bikkel. Langer dan een paar minuutjes heeft ze niet gehuild. Ben wel benieuwd wat ze gegroeid is. Vorige maand 5030 en 55 cm
Bah, vrienden van ons waren na heeeel lang proberen eindelijk zwanger terwijl ze dachten dat t niet kon, en miskraam gehad e.d., echt een wondertje dus. Maar bij twaalf weken echo was t mis, open schedeltje. En nu wordt t deze week geboren, en dus ook begraven. Zoooo erg!. Wat nou ik vind het zwaar, dát is pas zwaar. denk ik dan, maar misschien is het ook niet echt te vergelijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze en de loopkar hebben brede wielen, die glijden echt niet op het laminaat.
Soempie, Ze gaan inderdaad gelijk op. En Draakje ook al. We waren ook binnen een week uitgerekend toch?
Aan de ene kant mis ik het babietje wel, maar als hij groter wordt, kunnen we zoveel meer leuke dingen gaan doen. Die ik ook met grote broer heb gedaan. Daar heb ik nog veel meer zin in!
Kyara, dat wordt toch ook al een heel kereltje!!
quote:Op maandag 5 november 2012 10:05 schreef meissie1595 het volgende:
Tot zo ! Wij gaan ook naar het volgende topic.
Spam komt later op de dag.
Ja ditquote:Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Meissie, jullie ook al? Gefeliciteerd!!!
Zonder die lijstjes mis ik allerlei verjaardagen
Ik kan je de WishboneBike echt 10000 keer aanradenquote:Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef bitterend het volgende:
Vlindur gefeliciteerd met jullie mooie jongen!!!![]()
Ik ga toch een loopfiets EN een loopwagen kopen voor haar verjaardag![]()
Ow Kyaraga lekker rusten! Midas is het alweer vergeten
quote:Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef bitterend het volgende:
Ik ga toch een loopfiets EN een loopwagen kopen voor haar verjaardag![]()
Nee want die komen op haar verjaardag nietquote:Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef PureEvil het volgende:
Vlindur Gefeliciteerd! (mooie fotospam!)![]()
![]()
![]()
Meissie Gefeliciteerd!![]()
![]()
[..]![]()
Weet je dan nog wel wat voor de opa's en oma's
Wij ook niet. We vroegen geld voor Rienk zijn eerste verjaardag en daarvan heb ik de WBB gekochtquote:Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef bitterend het volgende:
Ik kan die helaas niet betalenvoor die prijs koop ik een loopwagen en een loopfiets
Aj...Niet leuk!quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee want die komen op haar verjaardag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |