Heerlijk, probeer het maar eens. Net als de kippenlevertjes.quote:Op maandag 5 november 2012 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
Op de levertjesna klinkt het goed. Maar taugé in kippensoep?
Dat hoor ik voor het eerst.
Geen orgaanvlees pour moiquote:Op maandag 5 november 2012 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk, probeer het maar eens. Net als de kippenlevertjes.
De taugé gaat op het bord en de hete soep er bovenop.quote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef Gert het volgende:
Gooi de taugé er niet te vlot bij Coos, wordt-ie minder knapperig van.![]()
Opa geniet van zijn pizza en de tv.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de kip eet ik alleen de veren niet.quote:
Heeft hij een shirt aan met daarop het portret van mootie?quote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef Gert het volgende:
Gooi de taugé er niet te vlot bij Coos, wordt-ie minder knapperig van.![]()
Opa geniet van zijn pizza en de tv.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou ook alleen maar van kippenlever, geen runder of varkens.quote:Op maandag 5 november 2012 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Geen orgaanvlees pour moi![]()
Lust het echt niet, kan al misselijk worden bij het idee.
Stom he eigenlijk, want vlees is vlees.
Eet men dat dan? Ik hoor dat Pb pens gaat eten.quote:
Onze hond (vroeger thuis) was er dol op. Dat stonk verschrikkelijk en dan met de baard in de etensbak het vocht opslobberen, dan hoefde ik haar even niet bij me in de buurt te hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef beequeen het volgende:
Eet men dat dan? Ik hoor dat Pb pens gaat eten.Dogfood en stinken.....
Schei eens uit zegquote:Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Onze hond (vroeger thuis) was er dol op. Dat stonk verschrikkelijk en dan met de baard in de etensbak het vocht opslobberen, dan hoefde ik haar even niet bij me in de buurt te hebben
Tripes... heerlijk!!!quote:Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou ook alleen maar van kippenlever, geen runder of varkens.
[..]
Eet men dat dan? Ik hoor dat Pb pens gaat eten.Dogfood en stinken.....
Een "haar" met een baard?quote:Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Onze hond (vroeger thuis) was er dol op. Dat stonk verschrikkelijk en dan met de baard in de etensbak het vocht opslobberen, dan hoefde ik haar even niet bij me in de buurt te hebben
Dit dus.quote:Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dat wordt niet eten vandaagquote:Op maandag 5 november 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:
Mijn leenhond vond vorige week een lekker hapje in het bos ... Menselijke poep.
Ik moest kokhalzen toen hij met zijn bruine tong blij naar me toe kwam.
Jakkes, dat is ook zo smerig. Of ze gaan erin liggen rollen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig heb ik m'n soep net op.quote:Op maandag 5 november 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |