Zolang je niet door de ballotagecommissie bent gehoord en zij niet allerlei schakelaars omgezet hebben, kom je er echt niet in.quote:Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef pos het volgende:
Ben zn chat weer aan het proberen maar staat al 15 min op Connecting ...
Oma is 35 en opa 37. Dat zie je toch zo!quote:Op maandag 5 november 2012 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die twee zijn nog lang niet pensioengerechtigd
Twee kratten bier per week laat zo z'n sporen na.quote:Op maandag 5 november 2012 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Oma is 35 en opa 37. Dat zie je toch zo!
En als ik zo het weekmenu eens bekijk krijgt het lijf ook de kans niet zich te herstellen.quote:Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee kratten bier per week laat zo z'n sporen na.
Ja man....en als je dan nog diabetes hebt en Oma komt steeds een kwartier te laat met het eten.....quote:Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee kratten bier per week laat zo z'n sporen na.
Dus oma is eigenlijk een vermomde wijkzuster?quote:Op maandag 5 november 2012 00:43 schreef pos het volgende:
[..]
Ja man....en als je dan nog diabetes hebt en Oma komt steeds een kwartier te laat.....
Ik heb er wel eens iets over gezegd hier, dat als je een kind zo'n weekmenu voor zou zetten dat de kinderbescherming het kind uit huis zou plaatsen, maar ik hoorde dat opa dat niet een erg leuke opmerking vond.quote:Op maandag 5 november 2012 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
En als ik zo het weekmenu eens bekijk krijgt het lijf ook de kans niet zich te herstellen.
mantelverzorgsterquote:Op maandag 5 november 2012 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus oma is eigenlijk een vermomde wijkzuster?
Hij snapt gewoon niet dat we het beste met hem voor hebben. Waarom zijn we anders hier, Oop??quote:Op maandag 5 november 2012 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens iets over gezegd hier, dat als je een kind zo'n weekmenu voor zou zetten dat de kinderbescherming het kind uit huis zou plaatsen, maar ik hoorde dat opa dat niet een erg leuke opmerking vond.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 5 november 2012 00:50 schreef mootie het volgende:
Niet zo zeuren, die 30 pillen per dag lossen die miniscule probleempjes wel op.
Daar neemt de kinderbescherming geen genoegen mee.quote:Op maandag 5 november 2012 00:50 schreef mootie het volgende:
Niet zo zeuren, die 30 pillen per dag lossen die miniscule probleempjes wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |