Wat is daar nou heldhaftig aan? Erotische foto's van jezelf ter beschikking stellen aan Oop dat is pas heldhaftigquote:
Die heeft jaren gewerkt om op de positie te komen waar ze nu is, die laat dat echt niet in gevaar brengenquote:
Pas maar op, het zou me niet verbazen als Miranda een zigeunerin zou zijn. Miranda Petalo of Miranda Mirando.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op, het zou me niet verbazen als Miranda een zigeunerin zou zijn. Miranda Petalo of Miranda Mirando.
Die heeft Scrut gejat, de vuns.quote:Op maandag 5 november 2012 19:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is daar nou heldhaftig aan? Erotische foto's van jezelf ter beschikking stellen aan Oop dat is pas heldhaftig
Die heeft ie weggedaan want oma luisterde beter.quote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ha! Had opa ook niet ooit een herdershond?
Ah, OK. Hitler, hoeren en herpes dus.quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon Ian zijn en dat op zijn chat
quote:Op maandag 5 november 2012 19:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent volgens Oop het allergestoordst
Sorry, jij bent het meest gestoord, ik kan je niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze stonden gewoon op internet dus dat is niet verboden, hooguit sneu.
Met de scan van mootie jaquote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef pos het volgende:
Over hoeren gesproken...is Oop alleen thuis?
Afgezien van Oop een paar ziektes toewensen eigenlijk niks..quote:
Oma begint ook niet te kwijlen als hij met z'n belletje rinkelt.quote:Op maandag 5 november 2012 19:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Die heeft ie weggedaan want oma luisterde beter.
Ik mag niet op dat soort sites komenquote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze stonden gewoon op internet dus dat is niet verboden, hooguit sneu.
Alsof je dat ooit gedaan hebtquote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry, jij bent het meest gestoord, ik kan je niet meer serieus nemen.
Bril-jant!quote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef pos het volgende:
Over hoeren gesproken...is Oop alleen thuis?
Als jij zorgt dat ik op Oops chat kom..neem ik je heel serieusquote:
Wat meldde hij dan voor schokkends ?quote:Op maandag 5 november 2012 19:31 schreef Jian het volgende:
Het kan Oop niks schelen dat die mongolen, dat zijn wij, meeluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |