Ha! Had opa ook niet ooit een herdershond?quote:Op maandag 5 november 2012 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die herdershonden van Wim T. zullen toch al wel dood zijn?
Ik had het linkje geseald. Wat hij met de fysieke print doet is zijn zaak.quote:Op maandag 5 november 2012 19:14 schreef mootie het volgende:
Scrut, je had de foto wel geseald... toch?
Oop spreekt dat trouwens met klem tegen: "Die huppelkut heeft weer half geluisterd. Ik heb gezegd dat de meesten op FOK! zwaar gestoord zijn, ik heb geen namen genoemd. Die Huppelkut heeft weer te veel azijn gezopen!"quote:
Echt? Dan moest oma 'm zeker altijd uitlaten?quote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ha! Had opa ook niet ooit een herdershond?
De tuin, meer dan genoeg ruimte.quote:Op maandag 5 november 2012 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt? Dan moest oma 'm zeker altijd uitlaten?
En toch kom je er niet opquote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef pos het volgende:
Zie je......Oop denkt niet slecht over mij
Waarom mag je dan niet op de chat?quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef pos het volgende:
Je bent nu al z'n favoriet, na Miranda, Pearlbitch, Kopiekut en mootie.quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef pos het volgende:
Ga chatten dan! Held op sokjes!quote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef Jian het volgende:
Ik hoor vast ook niet bij de meesten, ik heb zelfs wel eens gehoord dat Oop een zwak voor me heeft
Zolang hij je maar niet verwart met Ianquote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef Jian het volgende:
Ik hoor vast ook niet bij de meesten, ik heb zelfs wel eens gehoord dat Oop een zwak voor me heeft
Dommerdjequote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent nu al z'n favoriet, na BQ, Miranda, Pearlbitch, Kopiekut en mootie.
Opa begrijpt mij nietquote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef Jian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |