He's gonna ring his bell.quote:Op maandag 5 november 2012 19:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa gaat natuurlijk lekker aan de slag met de foto van Mootie.
En als we pos eenmaal binnen hebben, is het verder een koud kunstje om de boel over te nemen!quote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zich is Miranda dan waarschijnlijk ook wat minder scherp zodat pos op die chat kan sneaken/
Project Oquote:Op maandag 5 november 2012 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb er zin an, lekker gezellig met z'n allen kerst vieren bij Oop,
Smerig, gewoonquote:Op maandag 5 november 2012 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij laat er ook geen gras over groeien hè? Hoelang is oma nu de deur uit?
quote:Op maandag 5 november 2012 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Project O![]()
Zet jij het effe op Facebook.
Hij heeft tenminste nog wel het fatsoen zich voor die aktiviteit even af te zonderen:quote:
Bring it on......wil echt graag op Oops zn chatquote:Op maandag 5 november 2012 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
PB heeft de sleutel, maar die zal er wel wat voor terugvragen.
Jeetje...quote:Op maandag 5 november 2012 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens die ouwe ben je zwaar gestoord. Gaat 'm nie worden nie pos.
Scrut had dat zeker wel herkent als het printje dat hij heeft verzondenquote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Gert het volgende:
Ging er toevallig ook nog een printje van "zomaar een foto" mee naar het toilet?
Dan had ik wel de stream aan moeten hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Scrut had dat zeker wel herkent als het printje dat hij heeft verzonden
Wim ...., Wim? WTF is Wim?quote:Op maandag 5 november 2012 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
Als je nu iets leuks wil zien honden van Wim zijn op stream!![]()
Dat is de ex van Miranda denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |